Radja schreef:
Ik maak die van Nigella wel eens,met boter,stroop,honeycombs,zoute pinda's ,melk en pure chocolade!
Mmmmm zucht............!!!!!
Ik smelt in Maries bad de 85% puur van de Aldi, knikker en ongebrande pinda's bij in, smeer het weer uit op de snijplank. In de vriezer, anders duurt het zo lang en dan smullen maar.
Pauline schreef:
Ik smelt in Maries bad de 85% puur van de Aldi, knikker en ongebrande pinda's bij in, smeer het weer uit op de snijplank. In de vriezer, anders duurt het zo lang en dan smullen maar.
Pauline schreef:
Sjonge...jonge... die gooit het bad van der dochter voor 85% vol met chocola... heb je wel zo'n grote vriezert??
Radja schreef:
Wij eten denk ik vanavond niets meer! Afgelopen zondag een airfryer van mijn tante gekregen,die zijn we vandaag sinds 12uur aan het uitproberen!! Pizzabroodjes,heerlijk en krokant! AH ovenfrietjes,jammie veel knapperiger dan uit de oven! Zou voor vanavond kip erin doen,maar ik zit vol.....! Dus dat wordt dan morgen
Kan ik morgen om 12 uur aanbellen?? Ik help graag mee.....
Pauline schreef:
[/quote]
Neem jij behalve jezelf ook iets lekkers te eten mee,want wat ik gezien heb in dit topic,kan jij erg lekker koken! Wilde klaarmaken schrijven,maar dan weet ik zeker dat ik daar weer een "grapje" voor terugkrijg!
[quote="Radja"]
Neem jij behalve jezelf ook iets lekkers te eten mee, want wat ik gezien heb in dit topic, kan jij erg lekker koken! Wilde klaarmaken schrijven, maar dan weet ik zeker dat ik daar weer een "grapje" voor terugkrijg!
Hmmm iets lekkers..................................... fysiek of gastronomisch??
Denk maar even na wat je wil klaarmaken...
Ik moet wel even toestemming vragen maar dat is erg hè??