Re: Voor de mensen met een moestuin. Deel 2
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Ik heb ook de moestuin potjes! Heb al prei, paprika en aubergine volgens mij. Zo leuk, met die kleine labeltjes erbij.
Verder is het hier nog een zooitje in de tuin, en er is nog geen zon, dus ben nog niet echt geneigd om te beginnen...
Verder is het hier nog een zooitje in de tuin, en er is nog geen zon, dus ben nog niet echt geneigd om te beginnen...
Wij willen ook een moestuintje. Ik twijfel alleen nog wel stuk van de tuin dan eerst moet worden kaalgemaakt.
Als er maar zon komtHope schreef: Wij willen ook een moestuintje. Ik twijfel alleen nog wel stuk van de tuin dan eerst moet worden kaalgemaakt.
ik vond ze vorig jaar erg lekker, zoeter dan rode. Ze bleven wel kleiner had ik het ideelianneke schreef: En ik heb gele bietjes gekocht.
Welk aardappelras Jantina ?? Ik ga ook een paar aardappeltjes poten, wij hebben maar zo'n klein tuintje
De voorgezaaide uien, bosuien en prei komen goed op, die gaan in de koude kas straks.
Ik heb voor mijn neefje van alles van het AH moestuintje gekocht, voor zijn verjaardag. Alleen heel jammer dat ik nog precies de meest geschikte soorten mis, zoals de aarbei, de tomaat en de slasoorten. Nou ja, die stuur ik dan wel op als ik ze heb.
Biogold zeg ik even uit mn hoofd...Nynke schreef: Als er maar zon komt![]()
![]()
ik vond ze vorig jaar erg lekker, zoeter dan rode. Ze bleven wel kleiner had ik het idee![]()
Welk aardappelras Jantina ?? Ik ga ook een paar aardappeltjes poten, wij hebben maar zo'n klein tuintje![]()
De voorgezaaide uien, bosuien en prei komen goed op, die gaan in de koude kas straks.
Zon komt overalNynke schreef: Als er maar zon komt![]()
![]()
ik vond ze vorig jaar erg lekker, zoeter dan rode. Ze bleven wel kleiner had ik het idee![]()
Welk aardappelras Jantina ?? Ik ga ook een paar aardappeltjes poten, wij hebben maar zo'n klein tuintje![]()
Ik denk dat ik het stuk rechst ga nemen, daar heb je mooi zicht op en is makkelijk water geven.
Ik ben van start

AHhhhhKaela schreef: Ik ben van start![]()
![]()
Re: Re: Voor de mensen met een moestuin. Deel 2
Ga maar snel ruimte vrij maken in de vriezer om alle groentes in te vriezen.
Ik ben nu bezig met paprika tomaat en pepers voor te zaaien.
Ik ben nu bezig met paprika tomaat en pepers voor te zaaien.
Wat schattig, die AH tuintjes.
Hier al aan het voorzaaien geweest, ben benieuwd of er wat gaat opkomen...
Hier al aan het voorzaaien geweest, ben benieuwd of er wat gaat opkomen...
-
hannabelgje
- 5-sterren

Vanaf donderdag is er bij de lidl een leuk tuinkasje te koop voor 50 euro.
Mijn schoonouders en zwager hebben die vorig jaar gekocht en is echt een leuk ding! Als ik plek had kocht ik hem ook.
O ik ga meteen even bij de Lidl kijken!
Is het niet dat 'ie bij een zuchtje wind meteen kapot is?Kaela schreef: Mijn schoonouders en zwager hebben die vorig jaar gekocht en is echt een leuk ding! Als ik plek had kocht ik hem ook.
Ik heb die van de lidl al 3 jaar en hij staat nog steeds. En hier kan het flink stormen. Het enige wat ik heb moeten vervangen zijn de scheerlijnen die worden op de duur gaar.