Re: Voor de mensen met een moestuin. Deel 2
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
hannabelgje
- 5-sterren

Mijn papa heeft die van de lidl ook al twee jaar staan. De folie gaat nu wel kapot, maar hij staat ook alle seizoenen buiten. Je zou de folie best in de winter binnen bewaren.
Nou, dan weet ik waar ik morgen even mijn boodschappen ga doen! 
Als ik ruimte had, had ik dat kasje ook wel aangeschaft ! Maar helaas, zoveel ruimte is er niet.
Vandaag ga ik de gekregen AH-zaadjes zaaien

Vandaag ga ik de gekregen AH-zaadjes zaaien
Toch maar weer een volkstuin nemen 8)
- -Annemarie-
- 5-sterren

Hij heeft hier ruim 3 jaar gestaan, zomer en winter. Pas op het eind, toen het dak al begon te lekken is 'ie met een hele harde storm omgewaaid. Maar het kan veel hebben.Jantina schreef: Is het niet dat 'ie bij een zuchtje wind meteen kapot is?
Ik ga 'em ook weer halen, hoop dat ik op tijd ben. Vorig jaar was er helemaal niks geleverd hier.
Ja dat is altijd maar de vraag bij Lidl... Kom je te vroeg dan hebben ze 'm niet, kom je later is het allemaal al weg.
Nee, dat doen we niet !Jantina schreef: Toch maar weer een volkstuin nemen 8)
Annemarie, als het nu niet lukt bij jullie, dan kan ik hier kijken, moet er vanmiddag toch naartoe of anders morgen. Ik stuur je even mijn nummer, dan kunnen we contact houden, oke ??
-
hannabelgje
- 5-sterren

Mijn papa gaat morgenvroeg proberen voor de kasjes. Ik hoop dat het gaat lukken. Mijn andere kas is helemaal kapot en niet meer te gebruiken.
Anders moet je me even bellen Hannah, dan kan ik voor je kijken. Als je tenminste weleens in de buurt van Rotterdam komt 
-
Marielle1988
- 2-sterren

Yes! !! Mijn pakket met zaadjes en ander materiaal is afgeleverd! Vanavond direct maar wat zaaien voor in de kas 
Succes Marielle !!!

Ik las net op het moestuinforum dat het Lidl-kasje vanaf donderdag verkrijgbaar is
Ik las net op het moestuinforum dat het Lidl-kasje vanaf donderdag verkrijgbaar is
Laatst gewijzigd door Nynke op wo 25 feb 2015, 13:29, 1 keer totaal gewijzigd.
- -Annemarie-
- 5-sterren

Gezien, en alvast bedankt voor het aanbod!Nynke schreef: Annemarie, als het nu niet lukt bij jullie, dan kan ik hier kijken, moet er vanmiddag toch naartoe of anders morgen. Ik stuur je even mijn nummer, dan kunnen we contact houden, oke ??
- Angelique
- 5-sterren

Moeten zaadjes nog voorgeweekt worden?
Voor sommigen die moeilijk kiemen kan dat prima, maar in principe nietAngelique schreef: Moeten zaadjes nog voorgeweekt worden?
- -Annemarie-
- 5-sterren

Jaaaaaa, kasje is er. 
Gelijk ook zo'n tunnel meegenomen, en de hogedrukreiniger.
Scheelt wel, als je salaris hebt.
We sponsoren de economie in het Noorden zullen we maar zeggen. Tis hier tenslotte krimpgebied. 8)
Nu even een mooie dag afwachten, dan snel aan de slag met de kas. En mijn koekblikje wassen met de spuit.
Gelijk ook zo'n tunnel meegenomen, en de hogedrukreiniger.
We sponsoren de economie in het Noorden zullen we maar zeggen. Tis hier tenslotte krimpgebied. 8)
Nu even een mooie dag afwachten, dan snel aan de slag met de kas. En mijn koekblikje wassen met de spuit.