Waterfles
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
hannabelgje
- 5-sterren

Re: Waterfles
Het gaat een dopper worden. Nu nog even kijken waar ik ze kan kopen. Online kopen vind ik geen optie gezien de verzendkosten.
- Dwarreltje
- 5-sterren

+1dinky89 schreef: Hier inderdaad ook een dopper.
Zat zo'n 6 jaar terug in mijn kerstpakket toen nog niet iedereen er mee rondliep![]()
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Je bedoelt: ook als WC-eend?BusKay schreef: Is dit niks?? Zo te zien voor vele doeleinden bruikbaar...
![]()
Wij hebben een dopper van de werkgever gekregen ter gelegenheid van de fusie. Ik gebruik hem regelmatig.

Hier de halve liter flesjes van Retap. Zien er leuk uit, drinken gemakkelijk en zijn van glas.
Leuk topic, was er net naar op zoek. Voor mezelf en voor puberzoon, die moet hem mee naar school, is de Dopper daarvoor geschikt?
Ik gebruik de Bobble met filter. Superfles!
Ja, mijn puberdochter neemt hem ook mee naar school,hij sluit goed af,lekt niet.Fioon schreef: Leuk topic, was er net naar op zoek. Voor mezelf en voor puberzoon, die moet hem mee naar school, is de Dopper daarvoor geschikt?
Koewacht Moerbeke Waas, weet niet of dit een beetje in de buurt is?hannabelgje schreef: Het gaat een dopper worden. Nu nog even kijken waar ik ze kan kopen. Online kopen vind ik geen optie gezien de verzendkosten.
nl.dopper.com staat een lijst met winkels,deze staat erbij voor belgie.
Een papfles?BusKay schreef: Is dit niks?? Zo te zien voor vele doeleinden bruikbaar...
![]()
Hier een dopper
Ik heb nu nog een flesje van Tupperware, maar die lekt bij tijd en wijle. Zo'n dopper met grote vulopening vind ik ook wel wat, vanavond maar eens op googlen. 
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Je garantie aanspreken bij TupperwareEls&Flow schreef: Ik heb nu nog een flesje van Tupperware, maar die lekt bij tijd en wijle. Zo'n dopper met grote vulopening vind ik ook wel wat, vanavond maar eens op googlen.![]()
Goeie tip, had ik nog niet over nagedacht.MarijeEnBoomer schreef: Je garantie aanspreken bij Tupperware![]()
Wij kregen allebei een dopper omdat we vrijwilligers werk doen van sinterklaas ..
Kleinzoon vind het geweldig.
Jan neemt altijd een flesje water mee naar de tuin van bijv. lege appelsap flesjes enz..
Kleinzoon vind het geweldig.
Jan neemt altijd een flesje water mee naar de tuin van bijv. lege appelsap flesjes enz..