Verzamelgroep: Zuid Holland
Moderator: Charlie Angel
Re: Verzamelgroep: Zuid Holland
Zijn er hier die halen van het lijntje van 21 maart en in de buurt van Alphen a/d Rijn komen. 
-
Marpa
Delft/ Zoetermeer sowiezo, ik weet niet exact waar de anderen vandaan komen?Thea schreef: Zijn er hier die halen van het lijntje van 21 maart en in de buurt van Alphen a/d Rijn komen.![]()
Briit en Jouls, vanavond neem ik de tijd weer t schema bij te werekn en vragen te beantwoorden.
Nu net even aan de koffie gezeten en wederom hop naar de keuken verder kilo s vlees portioneren.
Laatst gewijzigd door Marpa op zo 22 feb 2015, 11:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb nog niet besteld want ik heb zo weinig dat hij daar niet voor komt.Marpa schreef: Ik heb miss interesse om het een en ander bij hem te bestellen, heb jij al besteld Pluk?
Maar, als jij ook wil dan misschien wel!
Nee totaal niet. Laten we die vervallen, maakt het delen makkelijker en ging toch al twijfelen of ik niet teveel had.Jouls schreef: Goed, als jij het ok vind Debbie dan neem ik de 3 kg huidrollen.
Als Briitje het niet erg vind, bestel ik geen rundvlees stukken (zag dat ik nog wel wat had liggen in de vriezer) dan hoeven we de overige kg's ook niet te verdelen.
Overigens heb ik de lever, hart en testikels al besteld in het besteltopic.
Geen rundvleesstukjes dus
Nou dat is al wat kg's minder briitje
Zal ik de 10 kilo huidrollen en 10 stukken huid bestellen in het topic? Een deel daarvan deel ik dan met briitje en dan was er nog 3 kilo voor of Debbie of Jouls. Wie wordt dat?
-
Marpa
Ben benieuwd!Gio89 schreef: Zal ik de 10 kilo huidrollen en 10 stukken huid bestellen in het topic? Een deel daarvan deel ik dan met briitje en dan was er nog 3 kilo voor of Debbie of Jouls. Wie wordt dat?
Huidrollen mogen naar Jouls. Ik wil nog wat extra kilo's lamsribben. Wie wilde nog een kleine hoeveelheid?
Nog een toevoeging op mijn huidige bestelling
10 kg kippen maag
10 kg kippennekken
Die kilo's kan ik helaas niet delen
Nog een toevoeging op mijn huidige bestelling
10 kg kippen maag
10 kg kippennekken
Die kilo's kan ik helaas niet delen
Kan ik in het topic aangeven dat het met jullie meekan of hebben jullie zelf nog niks besteld? En waar mag het eruit?
-
Marpa
Ja, dat kun je doen. Er staan al een aantal bestelling in het topic.Gio89 schreef: Kan ik in het topic aangeven dat het met jullie meekan of hebben jullie zelf nog niks besteld? En waar mag het eruit?
We halen het in Gorinchem op.
Willen er misschien mensen DARF mee bestellen? Prijzen kan ik via PB sturen. Maandag wordt er geleverd, ik bestel morgen (26/2) uiterlijk om 12 uur.
Maandagavond tussen 18 en 19 uur op halen in Alblasserdam of anders in overleg. Ik heb helaas geen ruimte op te slaan.
Maandagavond tussen 18 en 19 uur op halen in Alblasserdam of anders in overleg. Ik heb helaas geen ruimte op te slaan.
Helaas heb ik nog geen meebesteller gevonden voor het lijntje van Floris24 zaterdag as.
Nu wil het toeval dat ik zaterdag zelf vanaf Nootdorp naar Belgie (en terug) rijdt, dus A13, A20 en A16.
Is er toevallig iemand die bij Remco heeft besteld en hier vlakbij woont bij wie ik mijn bestellinkje (2,5 kg) kan laten afleveren?
Nu wil het toeval dat ik zaterdag zelf vanaf Nootdorp naar Belgie (en terug) rijdt, dus A13, A20 en A16.
Is er toevallig iemand die bij Remco heeft besteld en hier vlakbij woont bij wie ik mijn bestellinkje (2,5 kg) kan laten afleveren?
Floris komt zaterdag ook bij mij leveren in Alblasserdam. Maar wanneer zou je t op komen halen dan?
-
Marpa
Je mag t bij mij laten bezorgen. Miss dat ik ook nog bestel bij Floris.pluk schreef: Helaas heb ik nog geen meebesteller gevonden voor het lijntje van Floris24 zaterdag as.
Als jij nog besteld zou dat t makkelijkst zijn. Gezien mijn geringe bestelling zal Floris24 (Remco) daar niet apart voor bezorgen.Marpa schreef: Je mag t bij mij laten bezorgen. Miss dat ik ook nog bestel bij Floris.
Mocht jij dat hazenvlees bestellen, kan ik dan een kilootje van je overnemen?
Wij rijden op en neer voor familiebezoek, dus dat wordt dan zaterdag einde middag/begin avond.Jantina schreef: Floris komt zaterdag ook bij mij leveren in Alblasserdam. Maar wanneer zou je t op komen halen dan?
Zou je je adres in pb willen sturen? Dan kan ik even kijken hoever t omrijden is vanaf de snelweg.