Re: Voor de mensen met een moestuin. Deel 2
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Fijn meisje !!!
-
hannabelgje
- 5-sterren

Mijn neef werkt bij de lidl en hij ging er eentje regelen voor mij. Ik mag em van mijn mama voor mijn verjaardag hebben. Ik ben pas in mei jarig. [emoji41]
hannabelgje schreef: Mijn neef werkt bij de lidl en hij ging er eentje regelen voor mij. Ik mag em van mijn mama voor mijn verjaardag hebben. Ik ben pas in mei jarig. [emoji41]
Ik heb de plantenkas ook! Super blij mee!
-
lianneke
- 5-sterren

Heeft iemand wel eens vroeg, nu, bietjes in de koude bak gezaaid?
vorig jaar heb ik de bietjes erg vroeg gezaaid (begin maart) maar dat was geen succes.
-
lianneke
- 5-sterren

Nah, toch kouwe noorden he..Lida. S schreef: vorig jaar heb ik de bietjes erg vroeg gezaaid (begin maart) maar dat was geen succes.
Dat ook, maar we zitten hoe dan ook in Nederland. We kunnen in maart/april nog een lange vorstperiode krijgen, waardoor alles kapot gaatlianneke schreef: Nah, toch kouwe noorden he..![]()
-
hannabelgje
- 5-sterren

Heel veel gewassen kunnen gewoon tegen nachtvorst.
Kasjes waren hier al uitverkocht helaas. Alleen de tunnels kunnen krijgen.
klopt, maar de bietjes die ik vorig jaar vroeg had gezaaid, bleven kleiner dan de bieten die ik later heb gezaaid.hannabelgje schreef: Heel veel gewassen kunnen gewoon tegen nachtvorst.
-
lianneke
- 5-sterren

Had je ze ook onder glas gezaaid Lida?Lida. S schreef: klopt, maar de bietjes die ik vorig jaar vroeg had gezaaid, bleven kleiner dan de bieten die ik later heb gezaaid.
Ik ben even langs de lidl geweest. De kas schitterde in afwezigheid, die was al uitverkocht. Ik heb er toch geen plek voor, maar het viel me wel op.
Ik heb voor 35 euro: 5 handgereedschapjes (schepje, 2 keer onkruid-tussen-de-stenen-weghaal-haak, harkje, bladharkje), drie snoeischaren, 2 paar tuinhandschoenen, een plantenspuit en een pop-up afvalzak. Ik ben helemaal happy! Ik had het kleine kasje ook graag gewild, maar ik kweek niets in volle grond, dus ik heb er helaas niets aan.
Nu maar even mijn nieuwe AH moestuintjes starten.
Ik heb voor 35 euro: 5 handgereedschapjes (schepje, 2 keer onkruid-tussen-de-stenen-weghaal-haak, harkje, bladharkje), drie snoeischaren, 2 paar tuinhandschoenen, een plantenspuit en een pop-up afvalzak. Ik ben helemaal happy! Ik had het kleine kasje ook graag gewild, maar ik kweek niets in volle grond, dus ik heb er helaas niets aan.
Nu maar even mijn nieuwe AH moestuintjes starten.
- Inge en Bono
- 5-sterren

Ik moest bij de Lidl zijn, maar ik zag er zo een stuk of 5 liggen. Zal misschien per vestiging verschillen?
Ja, in de kas. In zaaibakken. Ik moest ze dus overzetten. Wat later en direct in de volle grond is mij beter bevallen.lianneke schreef: Had je ze ook onder glas gezaaid Lida?