Ohw, wat is Boris toch een schatje En Jones gewoon een goed waakhond
Gisteravond even met Jacy gespeeld (ik had eigenlijk geen zin) en dat leek meneer te merken.. Hier keek hij mij wel 2 minuten aan zonder zijn balletje te pakken Normaal is dit zijn lievelingsspelletje
En vanmorgen wilde Jacy zijn 'stok' omruilen voor een wat groter exemplaar.. Toch maar met de oude naar huis gegaan
Fenixjuh schreef:
Ohw, wat is Boris toch een schatje En Jones gewoon een goed waakhond
Gisteravond even met Jacy gespeeld (ik had eigenlijk geen zin) en dat leek meneer te merken.. Hier keek hij mij wel 2 minuten aan zonder zijn balletje te pakken Normaal is dit zijn lievelingsspelletje
En vanmorgen wilde Jacy zijn 'stok' omruilen voor een wat groter exemplaar.. Toch maar met de oude naar huis gegaan
We hadden eerst snoepjes tussen de friemels verstopt voor Boeke om te zoeken en omdat Frummel het allemaal erg interessant vond mocht hij daarna ook
snoepjes zoeken. Hier waren ze bijna weer op dus keek hij even lief of ik er wat bij wilde gooien.
hahahaha ja hij wou me hypnotiseren om wat lekkers te halen je ziet de kwijl druppel hangen en echt hij heeft het zeker half uur volgehouden met druppel en blik voor ik mijn portemonnee terug kreeg hahaha en niks lekkers heeft het gekost aangezsien meneer nog steeds niet zijn vlees echt wenst te eten al vond hij vandaag de stukjes biefstuk opeens wel lekker maar orgaan of bot nee bah hahahah echt katten hoe zo eigenzinnig
Zeer herkenbaar die zwarte van me is nu 13 bijna 14 en ach ben pas 2 jaar bezig hem aan vers rauw te krijgen mijn witte de foto voor de zwarte is 5 bijna 6 en net zo lang bezig en net zo'n etter die eet wel graag kip konijn en rund mits die er gene moeite voor hoeft te doen maar ooit echt ooit gaan ze over ik heb hopelijk de langste adem
Anneloog schreef:
Zeer herkenbaar die zwarte van me is nu 13 bijna 14 en ach ben pas 2 jaar bezig hem aan vers rauw te krijgen mijn witte de foto voor de zwarte is 5 bijna 6 en net zo lang bezig en net zo'n etter die eet wel graag kip konijn en rund mits die er gene moeite voor hoeft te doen maar ooit echt ooit gaan ze over ik heb hopelijk de langste adem