Kreeg van Debbie een berichtje dat zij voor mij 5 kg lamsribben had besteld en dat dat uiteindelijk ook de bedoeling was.....ik snap er helemaal niks meer vanMarpa schreef:
Dit was tot nu toe de laatste update.
Briitje, wat wil je veranderen? Als het goed is deelt Gio de 10 kilo huid stukken en huid rollen met onder andere jou Briitje. Wat betreft de lamsribben, klopt het dat jij er van afziet Jouls? Briitje wilt 2 kilo, je mag die 5 kilo lamsrib bij mij laten logeren. Ik kan de overige 3 kilo nemen. Lekker straks voor in de zomer buiten te kluiven. Zo te zien indd briitje hoef jij zelf niets te bestellen op jouw naam, alles van jouw bestelling word gedeelt.
Verzamelgroep: Zuid Holland
Moderator: Charlie Angel
Re: Verzamelgroep: Zuid Holland
-
Marpa
Jouls schreef: Kreeg van Debbie een berichtje dat zij voor mij 5 kg lamsribben had besteld en dat dat uiteindelijk ook de bedoeling was.....ik snap er helemaal niks meer van![]()
![]()
![]()
Oké...draaien we nu allemaal door 
- Stacey1987
- 2-sterren

Is er uiteindelijk nog bij floris24 besteld door iemand? Pluk of marpa? Jouls zou ik van jou evt wat van je lever mogen overnemen?
-
Marpa
Nee, ik heb nog niet besteld bij floris en stond op t punt het te vragen aan Pluk.Stacey1987 schreef: Is er uiteindelijk nog bij floris24 besteld door iemand? Pluk of marpa? Jouls zou ik van jou evt wat van je lever mogen overnemen?
Pluk, is het nog gelukt zaterdag ergens je vleesjes af te laten leveren?
Ik heb 20 kg lamsribben besteld (5kg jouls, 1,5 kg stacey, 2 kg brittje, ik neem de rest) ...
Ook heb ik 10 kg neuzen besteld welke ik graag zou delen. Als het kan wil ik graag nog runderhuid rollen en grote stukken huid. Maar die wil ik ook delen (volle vriezers... )
Ook heb ik 10 kg neuzen besteld welke ik graag zou delen. Als het kan wil ik graag nog runderhuid rollen en grote stukken huid. Maar die wil ik ook delen (volle vriezers... )
-
Marpa
Debbie, ik wil wel delen. Zag vanmiddag dat ik haast door mijn gedroogde snacks heen ben ...DebbieV schreef: Ik heb 20 kg lamsribben besteld (5kg jouls, 1,5 kg stacey, 2 kg brittje, ik neem de rest) ...
Of zijn er nog andere liefhebbers?
Is er iemand die kopvlees zou willen delen met mij?
Laatst gewijzigd door Marpa op zo 01 mar 2015, 21:53, 1 keer totaal gewijzigd.
- AnnemiekevD
- 5-sterren

Is er iemand bereid 2 kilo eendenlooppootjes van Aurora Borealis (21 maart) voor mij op te halen (Gorinchem)?
Ikzelf moet die dag tot 21uur werken en ik woon in Sliedrecht.
Niemand die kipkarkas Eendkarkas en rundvleesstukjes wil delen?
Helaas niet. Kon evt wel bij iemand, maar dan moest ik een eind omrijden en dan werd t wel erg dure lever.Marpa schreef: Nee, ik heb nog niet besteld bij floris en stond op t punt het te vragen aan Pluk.
Pluk, is het nog gelukt zaterdag ergens je vleesjes af te laten leveren?
-
ellen en de birmanen
- 1-ster

- Contacteer:
ik wil eventueel wel 5 kilo neuzen van je overnemen en eventueel ook wel runderhuid.DebbieV schreef: Ik heb 20 kg lamsribben besteld (5kg jouls, 1,5 kg stacey, 2 kg brittje, ik neem de rest) ...
ellen
Hallo,
Ik ben op zoek naar runderhuid/runderkophuid of lamskophuid om zelf te drogen. Is er iemand die dit aanbied? Ik woon vlakbij Leiden.
Ik ben op zoek naar runderhuid/runderkophuid of lamskophuid om zelf te drogen. Is er iemand die dit aanbied? Ik woon vlakbij Leiden.
Ik zou het voor je op kunnen halen in Zwolle.AnnemiekevD schreef: Is er iemand bereid 2 kilo eendenlooppootjes van Aurora Borealis (21 maart) voor mij op te halen (Gorinchem)?
Ik ga 27 maart naar mijn ouders in Alblasserdam, ik rij dan langs sliedrecht.
Je hebt het dan alleen wel een week later.
-
Marpa
Hoeveel kilo stukken huid zou je willen?Rooow schreef: Hallo,
Stacey1987 schreef: Is er uiteindelijk nog bij floris24 besteld door iemand? Pluk of marpa? Jouls zou ik van jou evt wat van je lever mogen overnemen?
Hoeveel lever wil je hebben Stacey? Ik heb hier nog rundernieren liggen wil je daar ook van?
Ik deel dus graag mee in de neuzen, huidrollen en stukkenhuid, weet alleen nu ff niet of ik al met iemand ging delen.
Van alles kan-wil ik 2 kg hebben.