Verzamelgroep: Zuid Holland
Moderator: Charlie Angel
- Stacey1987
- 2-sterren

Re: Verzamelgroep: Zuid Holland
Is er nog iemand die meedoet met het lijntje van 21 maart en die toevallig lever over heeft van een ander dier dan kip of rund en waar ik 600 gram van zou mogen overnemen?
5 kg huid stukken en 5 kg huid rollen is genoeg voor mijMarpa schreef: Stacey, kunnen de nieren en lever dan van je bestellijst?
Debbie, hou jij genoeg over voor jezelf van de lamsribben en neuzen met deze indeling? anders bestel ik nog bij.En hoeveel wil je zelf van de stukken huid en rollen?
Jouls, jij stond al voor 3 kilo runderhuidrollen ingedeelt , delen met Gio. Anders klopt die verdeling niet meer
Ellen, hoeveel kilo stukken huid zou jij willen?
Als het daar direct te verdelen valt wel, als het gezaagd ofzo moet worden moeten we even kijken hoe we dat gaan doen:pbriitje schreef: Het schiet voor mij niet op als ik naar 2 plaatsen moet. Dus als Debbie het mee kan nemen, graag! Delen wij dan alles bij Debbie, Gio ?
Runderhuidrollen, neuzen, grote stukken huid en ribjes toch? Geloof dat als we dat flink laten stuiteren, het gelijk te verdelen valt. Echter kan ik pas rond een uur of 8 het ophalen. Is dat goed Debbie? En ook voor jou dan Gio ?Gio89 schreef: Als het daar direct te verdelen valt wel, als het gezaagd ofzo moet worden moeten we even kijken hoe we dat gaan doen:p
-
Marpa
Ik heb iedereen een betaalPB gestuurd!
De bestellingen moeten uiterlijk 9 maart bij Aurora binnen zijn.
De bestellingen moeten uiterlijk 9 maart bij Aurora binnen zijn.
- Stacey1987
- 2-sterren

Mijn betaling is gedaan!
Ik wil wel delen hoor.Stacey1987 schreef: Is er nog iemand die meedoet met het lijntje van 21 maart en die toevallig lever over heeft van een ander dier dan kip of rund en waar ik 600 gram van zou mogen overnemen?
Heb ook 400 gr rundernier hier liggen voor je.
- Stacey1987
- 2-sterren

Van welk dier heb je lever liggen Maaike?
Ik neem aan dat ik alleen voor mijn eigen 10 kilo moet overmaken en dat briitje en joule zelf hun deel betalen?
-
Marpa
Ja Gio, je betaald alleen voor jouw deel dus 5 kilo huidrol en 5 kilo stukken huid + 1 euro vvk.Gio89 schreef: Ik neem aan dat ik alleen voor mijn eigen 10 kilo moet overmaken en dat briitje en joule zelf hun deel betalen?
Rundernier heb ik al thuis, runderlever ga ik bestellen in het lijntje van Aurora.Stacey1987 schreef: Van welk dier heb je lever liggen Maaike?
- Stacey1987
- 2-sterren

Oke...nee wil graag lever van iets anders dan kip of rund omdat ik daar al hart en nier van krijg en graag zoveel mogelijk verschillende diersoorten wil.
Wil toch nog een "kleine" aanpassing maken Marpa 
Mijn nieuwe lijstje wordt:
5 kg lamsribben
3 kg runderhuidrol
2 kg runderlever (al besteld)
1 hart (al besteld)
2x testikels (al besteld)
2 kg neuzen
2 kg grote stukken huid.
Ik laat de runderpens en de eendenkarkas maar schieten Marpa, ik hoop dat je dat niet erg vind, zoja dan hoor ik het graag van je
5 kg lamsribben
3 kg runderhuidrol
1 hart (al besteld)
2 kg neuzen
2 kg grote stukken huid.
Ik laat de runderpens en de eendenkarkas maar schieten Marpa, ik hoop dat je dat niet erg vind, zoja dan hoor ik het graag van je
Ik dacht dat ik voor flink wat euro's had besteld, maar dit viel me eigenlijk tegen (of mee natuurlijk
). Tis omdat ik twijfel of het allemaal in me vriezer past...
Alle dingen zijn nu opgedeeld toch, of is er nog wat over?
Alle dingen zijn nu opgedeeld toch, of is er nog wat over?
-
Marpa
Jouls schreef: Wil toch nog een "kleine" aanpassing maken Marpa
5 kg lamsribben
3 kg runderhuidrol
1 hart (al besteld)
2 kg neuzen
2 kg grote stukken huid.
Jouls , je bent vrij om te bestellen wat je wilt (alhoewel ik blij ben dat ik niet hoef te her- indelen)