Zijn er meer honden die dit klaarspelen?

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Zijn er meer honden die dit klaarspelen?

koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Meneer ging ook een keer een plant verpotten. Onder een dun laagje aarde vond hij een ottendrol  :biggrin2:
-Annemarie-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Annemarie- »

:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Ik ken het idd wel van de katten. Eén van onze twee asielkatten kende het concept kattenbak blijkbaar niet en heeft, toen ze net bij ons kwam, een grote binnen plantenpot gebruikt. We wisten niet wat we zagen!  ;D

Edit: helaas aten ze toen geen vers.  :-X
pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

Angelique schreef: Weet je iig hoe ze over je kunstige bloemlpotje denken  :biggrin2:

Bloempotkakken doen ze hier niet, wel molshoopkakken, dat is wel leuk en kost nada moeite  :biggrin2:
Nou, hier kan anders nog aardig gedraaid worden voor de juiste positie over de molshoop bepaald is  ::)
Ruisje
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ruisje »

pike schreef: Nou, hier kan anders nog aardig gedraaid worden voor de juiste positie over de molshoop bepaald is  ::)
Ja, bij een stabiel magnetisch veld moet er natuurlijk wel netjes uitgelijnd langs de noord-zuidas gepoept worden. :biggrin2:
pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

Ruisje schreef: Ja, bij een stabiel magnetisch veld moet er natuurlijk wel netjes uitgelijnd langs de noord-zuidas gepoept worden. :biggrin2:
Nou, als ik Duucje mag geloven dan verschuift de Noordpool elke dag....  :biggrin2:
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Vond blijkbaar dat de plant mest nodig had  :biggrin2:
Inouchka
5-sterren
5-sterren

Bericht door Inouchka »

[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] de eerste keer dat ik zoiets zie... Denk toch ff men bloempotten te gaan nakijken morgen xD

Sent from my iPhone using Tapatalk
renate1985
5-sterren
5-sterren

Bericht door renate1985 »

Kaine krijgt dat ook voor elkaar  :-[
Hij poept ook tegen bomen aan. Dan staat hij eerst ertegen te plassen en draaid dan zijn kont tegen de boom om te poepen  ;D
Dwarreltje
5-sterren
5-sterren

Bericht door Dwarreltje »

renate1985 schreef: Kaine krijgt dat ook voor elkaar  :-[
Hij poept ook tegen bomen aan. Dan staat hij eerst ertegen te plassen en draaid dan zijn kont tegen de boom om te poepen  ;D
Maxi hier net zo. Als je ook maar één turf hoog bent, moet je natuurlijk wel je keutels zo hoog mogelijk leggen. Op een boomstam/stronk of inderdaad tegen een boom aan  :biggrin2:
Ook dat eerst er tegenaan plassen... Heb wel eens zitten denken waarom; of dat een extra stukje 'geur verspreiden' is?? En daarna natuurlijk even flink de voetzooltjes vegen, vervolgens altijd een sprint achter de roedel aan  ;D
Laatst gewijzigd door Dwarreltje op ma 09 mar 2015, 16:09, 1 keer totaal gewijzigd.
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

Dwarreltje schreef: Maxi hier net zo. Als je ook maar één turf hoog bent, moet je natuurlijk wel je keutels zo hoog mogelijk leggen. Op een boomstam/stronk of inderdaad tegen een boom aan  :biggrin2:
Ook dat eerst er tegenaan plassen... Heb wel eens zitten denken waarom; of dat een extra stukje 'geur verspreiden' is?? En daarna natuurlijk even flink de voetzooltjes vegen, vervolgens altijd een sprint achter de roedel aan  ;D

Als mijn allerliefste miss tank aan de lijn kakt dan zoek ik dekking  :biggrin2: En wacht met opruimen totdat de drol met veel geweld is weg geschopt
pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

smulpaap schreef:

Als mijn allerliefste miss tank aan de lijn kakt dan zoek ik dekking  :biggrin2: En wacht met opruimen totdat de drol met veel geweld is weg geschopt
;D  ;D dan valt er niet veel meer op te ruimen ::) Dat is iets wat ze hier gelukkig niet doen.
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

pike schreef: ;D  ;D dan valt er niet veel meer op te ruimen ::) Dat is iets wat ze hier gelukkig niet doen.

Ze zet haar hol neer , ik spring opzij en kijk waar de drol weer tot landing komt . Dan kan ik de drol veilig oppakken zonder hem voor mijn kop te krijgen  :biggrin2:
Noa deed het ook , wel minder krachtig vanwege haar leeftijd . Maar ze kon het nog prima
jaimymazzel
1-ster
1-ster

Bericht door jaimymazzel »

Ja ja.... die van mij maakt zich hier ook schuldig aan. Ff pootje omhoog, kontje draaien, en hup... zo in de pot, struik, tegen de boom of op een steen. Soms wel handig als ik ze niet eens meer kan terug vinden in de struik, hoef ik ze niet op te ruimen ;)
Ramses1
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ramses1 »

Tegen een boom aanplakken doet mijn Bordertje ook, maar BARF-drollen blijven zelden echt plakken ;)
Lizetta
5-sterren
5-sterren

Bericht door Lizetta »

Kimo wel, die poept het liefst tegen iets aan. Lege vlakte met een boomtak op de grond: precies erop!
En idd eerst plassen, beetje draaien en dan tegen die boom oppoepen. Valt wel meteen naar beneden, want barfkeutels plakken niet zo best...

Plaats reactie