Re: Voor de mensen met een moestuin. Deel 2
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Ik heb mijn AH moestuintjes en veldsla buiten gezet vanmorgen. Het wordt vannacht 5 graden. Kan ik ze buiten laten? Ik ga morgen super vroeg van huis, dus dan kan ik ze niet buiten zetten en het zulk fijn weer overdag om het buiten te hebben staan.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Zo lang het niet gaat vriezen mag alles buiten blijven staan. Het groeit hooguit wat trager.
Sinds gisteren heel enthousiast begonnen aan een makkelijke moestuin, vandaag wat dingetjes gezaaid en de aardbeitjes erin gezet, ik kijk het de grond uit, hartstikke leuk! www.makkelijkemoestuin.nl
-
hannabelgje
- 5-sterren

Leuk hè. Ik heb hier vier makkelijke moestuintjes staan. Werkt zalig!
Re: Re: Voor de mensen met een moestuin. Deel 2
Ik ga woensdag bij mijn volkstuin kijken 
Nadia schreef: Ik ga woensdag bij mijn volkstuin kijken![]()
Wat leuk!!
Ons huis heeft zowel een tuin,vrij groot als een behoorlijk balkon. Op het balkon staat mijn lidl plantenkas, alles groeit als een tierelier!
en een ligbad vol met zand,daar zit nu bietjes en worteltjes in.
En volgende week ga ik moestuintje in de tuin klaarmaken om daar al wat opgekomen groenten in te zetten,die tegen evt nachtvorst kunnen!
En volgende week ga ik moestuintje in de tuin klaarmaken om daar al wat opgekomen groenten in te zetten,die tegen evt nachtvorst kunnen!
-
hannabelgje
- 5-sterren

Leuk!!! Vroeger ook gehad maar dat was echt veel te veel werk.Nadia schreef: Ik ga woensdag bij mijn volkstuin kijken![]()
Mij lijkt het ook veel werk. Daarom ga ik een tuin delen. Vele handen maken...hannabelgje schreef: Leuk!!! Vroeger ook gehad maar dat was echt veel te veel werk.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ik deelde em toen ook. Het was gewoon een hele grote tuin. Helaas ook zonder kasje ofzo. En het onkruid had het tweede jaar duidelijk gewonnen.
Zometeen met mams naar het tuincentrum. Ik ben benieuwd wat ze al hebben aan groentenplantjes.
Zometeen met mams naar het tuincentrum. Ik ben benieuwd wat ze al hebben aan groentenplantjes.
De knofloken groeien hardstikke goed hier, verder vorige week de compost geheel omgeschud en bij worm 873 gestopt met tellen. 1 hele cementemmer compost op het tuintje. Alleen de walnootbladeren zijn nog niet geheel verteerd, de groenteresten wel.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Terug van tuincentrum. Veel hadden ze niet meer na het mooie weer van gisteren. Wel nog verschillende soorten sla en een bakje spinazie gescoord. En grote zak zaai en stekgrond voor 5 euro.
Bij Jabaay in Barendrecht pootaardappelen en pootuitjes gescoord

Gisteren de augurk en courgette voorgezaaid, het begin is er weer!