En ik vind zelf dat ze ook best wel goed uitkomen, o.a. mijn eerste bosaardbeitjes
Eindelijk een leuke actie van de Appie!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Eindelijk een leuke actie van de Appie!
Vind het inderdaad een kei leuke actie, nu heb ik ook zaden van groentes die ik normaal nooit zelf zou zaaien.
En ik vind zelf dat ze ook best wel goed uitkomen, o.a. mijn eerste bosaardbeitjes
Ik heb ze zelfs en kom nooit bij de AH. Erg leuke actie, jammer dat de supermarkt in ons dorp zoiets niet doet.
Hier ook een moestuiniernazaat in de dop. Zelden zoveel enthousiasme voor prei gezien. 
Hoe lang duurde het voor de bosaardbeitjes opkwamen?bastet schreef: Vind het inderdaad een kei leuke actie, nu heb ik ook zaden van groentes die ik normaal nooit zelf zou zaaien.
En ik vind zelf dat ze ook best wel goed uitkomen, o.a. mijn eerste bosaardbeitjes![]()
Heb ze ook staan en vl vond het al mislukking omdat er nu na een week nog niets opkomt (hij is tarwegras gewend wat ik altijd voor Dinky kweek
-
essie
- 3-sterren

Staat op de achterkant van dat minikaartje hoelang het ongeveer duurt eerdat het opkomt.
Kids hier vinden het geweldig. Doe echt niet meer boodschappen bij de AH dan normaal. De dubbele ruilen ze op school zodat we allemaal verschillende hebben staan nu. Alleen is ie nog maar half vol.
Kids hier vinden het geweldig. Doe echt niet meer boodschappen bij de AH dan normaal. De dubbele ruilen ze op school zodat we allemaal verschillende hebben staan nu. Alleen is ie nog maar half vol.
Omdat ik sowieso wel bij de ah kom,yep. Alleen zijn ze nog werkloos,moet ze eens planten, maar hebvoor straks nog niiet genoeg potten
- CindyMayella
- 5-sterren

Yep.." Hier sparen de kids ze; ze hebben bijna de 2de verzameling bijna compleet
Lizzy schreef: Ik spaar ze ook niet echt in de zin van sparen. Maar met de weekendboodschappen ga ik met een moestuintje naar huis en dat vind ik reuze leuk
Leuker dan die zooi die ze hiervoor hadden!
het is vooral leuk voor kinderen(het is ook gewoon het kind in mij, hahaha).
Dat heb dus ook,wanneer ik er weer 1 of meerdere heb gescoord(ik vraag aan een klant voor mij die ze niet wil,of ik ze dan mag hebben
Sparen is een groot woord maar ik heb er wel een aantal gekregen en die heb ik gezaaid. En de eerste broccolietjes en rucolaatjes komen boven de grond en ook een kropsla
\
Wat ik echt geinig vind dat zijn die plakjes aarde. Zo zouden ze in het tuincentrum ook je aarde moeten verkopen, dan hoef je niet met zakken te zeulen en neemt het niet zoveel ruimte in in je schuur
Of het verder wat gaat worden weet ik niet, lang geleden heb ik zaaien opgegeven omdat het uiteindelijk altijd op een teleurstelling uitliep met name door de slakken. Maar ja als je ze krijgt ga je het toch weer proberen
Als het maar oogstbaar is voor we op vakantie gaan anders vrees ik het ergste. Maar voor alsnog hebben we er lol van.
Deze week schijnt alweer de laatste week te zijn trouwens.
En:
Wat ik echt geinig vind dat zijn die plakjes aarde. Zo zouden ze in het tuincentrum ook je aarde moeten verkopen, dan hoef je niet met zakken te zeulen en neemt het niet zoveel ruimte in in je schuur
Of het verder wat gaat worden weet ik niet, lang geleden heb ik zaaien opgegeven omdat het uiteindelijk altijd op een teleurstelling uitliep met name door de slakken. Maar ja als je ze krijgt ga je het toch weer proberen
En:
Op het plantkaartje staat hoe lang het duurt voor het kiemt. Op sommige staat bij mij 13 dagen, dus een week is niks. Maar ik heb geen bosaardbeitjes in mijn collectie dus kan het niet nagaan. Heb wel (echte) bosaardbeitjes in de tuin die hoef je niet te zaaien die zijn wintervast.dinky89 schreef: Hoe lang duurde het voor de bosaardbeitjes opkwamen?
Heb ze ook staan en vl vond het al mislukking omdat er nu na een week nog niets opkomt (hij is tarwegras gewend wat ik altijd voor Dinky kweek)
Hebben ze bij de action, zijn blokken ter grootte van een baksteen.pike schreef: Sparen is een groot woord maar ik heb er wel een aantal gekregen en die heb ik gezaaid. En de eerste broccolietjes en rucolaatjes komen boven de grond en ook een kropsla\
Of het verder wat gaat worden weet ik niet, lang geleden heb ik zaaien opgegeven omdat het uiteindelijk altijd op een teleurstelling uitliep met name door de slakken. Maar ja als je ze krijgt ga je het toch weer proberenAls het maar oogstbaar is voor we op vakantie gaan anders vrees ik het ergste. Maar voor alsnog hebben we er lol van.
En:
Op het plantkaartje staat hoe lang het duurt voor het kiemt. Op sommige staat bij mij 13 dagen, dus een week is niks. Maar ik heb geen bosaardbeitjes in mijn collectie dus kan het niet nagaan. Heb wel (echte) bosaardbeitjes in de tuin die hoef je niet te zaaien die zijn wintervast.
Dat kan je ook kopen. De action heeft het en ik zou toch denken dat de tuincentra het ook wel hebben. Heel handig inderdaad, maar het is natuurlijk geen echte aarde, dus of je er altijd alles op kan laten (vol) groeien weet ik niet.pike schreef: Sparen is een groot woord maar ik heb er wel een aantal gekregen en die heb ik gezaaid. En de eerste broccolietjes en rucolaatjes komen boven de grond en ook een kropsla\
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ik vind het echt geweldig! En de zaadjes zijn gratis hoor. Dus 19 cent voor een zakje zaad is nog steeds duurder. [emoji6]
Ja! Ik vind het enig!

Ik ga er niet speciaal voor naar de Appie maar als ik er toevallig ben dan neem ik de moestuintjes wel mee.
Dit is Dille, Tijm en Selderij. De andijvie doet er wat langer over.

Ik ga er niet speciaal voor naar de Appie maar als ik er toevallig ben dan neem ik de moestuintjes wel mee.
Dit is Dille, Tijm en Selderij. De andijvie doet er wat langer over.
eelke schreef: Hebben ze bij de action, zijn blokken ter grootte van een baksteen.
Nou dat wist ik niet dat je dat bij de Action kon krijgen. Zal eens gaan kijken als ik in de buurt ben. Ik heb het in het tuincentrum nog nooit gezien. Maar, wat heet geen echte aarde? Wat er in die zakken zit in het tuincentrum heeft ook niet veel met echte aarde te maken namelijk. Om er iets op te laten volgroeien zul je meststoffen toe moeten voegen denk ik, dat zit in de zakken van het tuincenturm ook. En in de kassen laten ze alles op houtwol groeien en als dat kan dan kan het op deze "aarde" ook. Weet je, de enige functie van die aarde is om de wortels wat te geven waar ze houvast in vinden. Verder niet.Kaela schreef: Dat kan je ook kopen. De action heeft het en ik zou toch denken dat de tuincentra het ook wel hebben. Heel handig inderdaad, maar het is natuurlijk geen echte aarde, dus of je er altijd alles op kan laten (vol) groeien weet ik niet.