Soms is het gewoon echt even niet leuk!

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Soms is het gewoon echt even niet leuk!

Ike
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ike »

Ook van mij:

:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Borke
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Borke »

Al jong leren leven met beperkingen, dat valt zeker niet mee  :bigarmhug:

Over dat huishouden... wat wel enorm helpt is je huis te saneren, dus zo in te richten dat het minder bewerkelijk is om schoon te houden.

Daar bijvoorbeeld te zorgen dat er niet te veel spullen in staan en er niets op de grond ligt, dus ook geen kleden.
sella

Bericht door sella »

In het beheersbaar houden van de huishouding heb ik echt heel grof geschrapt wat ik nog wel en wat ik niet meer wil houden in mijn huis.
Ook heb ik een lieve huishoudelijke hulp 1 keer per 14 dagen voor 3 uurtjes om de zwaarste dingen voor mij te doen, de hele badkamer eens een keer, de vloer dweilen boven en beneden, de ramen lappen binnen en buiten.
Dat scheelt zoveel, en ik loop ook al jaren tegen mijn lijf aan, en soms moet je de spanning er even uithuilen en even je honden een knuffel geven en besluiten even een time out te nemen.
En ik ga je dus geen zetje geven, want dan stimuleer ik je over je grenzen heen te gaan.
En ik vindt verhuizen fysiek meer dan moordend, dus dat zou ook een verergering van klachten mogelijk wel kunnen verklaren toch?
jasmijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door jasmijn »

Dank jullie wel voor alle knuffels en lieve woorden, ik had het even zo nodig!

Het was gewoon net even het druppeltje die de erg volle emmer deed over lopen, ik heb ook echt heerlijke een paar duur heel hard gehuild.
Even alle spanning en stres van de laatste tijd er uit, ook de goede dingen kunnen heel veel stres en onzekerheid geven als er iets mis gaat.

Ik voel me echt weer een stuk beter ondanks dat de pijn nauwelijks afgenomen is, als ik me geestelijke goed voel kan ik zo veel meer hebben.

Dweilen ga ik niet meer doen, Marco heeft dat nu op zijn schouders genomen  :)

Haku kruipt altijd helemaal in me als ik moet huilen dus die heeft vandaag ook weer heel goed zijn werk gedaan, hij is me zo veel waard zo vaak als hij me steunt en laat elke dag wel 1 keer lachen met al zijn stoute eigenwijzen acties  :smitten: :smitten: :smitten: :smitten:
Hoe veel een dier het verschil kan maken is ongelofelijke.

Morgen gaan ik even lekker een dagje niks doen, althans niks wat ik niet leuk vind of aan kan  ;)

Dank jullie wel voor alle lieve woorden en knuffels, het heeft me weer even laten voelen hoe sterk ik wel niet ben.

Voor het huishouden heb ik een site gekregen om me er bij te helpen dus ik ga kijken hoeveel dat gaat schelen, kleinen stapjes doe ik al heel erg keer op keer tegen me zelf aan lopen heeft me dat wel geleerd.
Hoop nu dat ik nog wat tips en trucs leer om het makkelijker te maken.
nikèdog2000
5-sterren
5-sterren

Bericht door nikèdog2000 »

zet hem op meisje
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
keetje
5-sterren
5-sterren

Bericht door keetje »

Fijn Jasmijn, dat je weer een beetje zon achter de wolken ziet.  :-* :bigarmhug:
Roef & Hidde
5-sterren
5-sterren

Bericht door Roef & Hidde »

:flowers: :bigarmhug: kop op meid!!  :)
- pien -
5-sterren
5-sterren

Bericht door - pien - »

Je bent een dappere meid Jasmijn! Soms moet je gewoon even janken en daarna weer opnieuw beginnen.
Knuffels van mij  :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Lizetta
5-sterren
5-sterren

Bericht door Lizetta »

Ik schrok echt even van de eerste post, alsof iemand in mijn hoofd had gekeken [emoji50]
precies mijn verhaal en ik weet hoe zwaar het is en dat je het soms even niet ziet zitten. Ik ben 2 jaar verder dan jij (ben 28 ) en heb de laatste tijd veel geleerd! Loslaten is echt belangrijk, net als hulp durven vragen.

ga door met de goede dingen, leer van de slechte en laat die achter en vooral: geniet van het leven!
*loes*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *loes* »

:-* :-* :-* :-* :-*

Plaats reactie