Re: wat eten we vandaag... deel 40
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
BusKay
Griekse kippendijtjes, Couscoussalade en Tzatziki
Chateau du Cheiteneck 2015
Chateau du Cheiteneck 2015
- -Annemarie-
- 5-sterren

Surinaamse kipstoof, kouseband, gebakken lotus wortel. Lekker bij de toko gewinkeld. 
-Annemarie- schreef: Surinaamse kipstoof, kouseband, gebakken lotus wortel. Lekker bij de toko gewinkeld.![]()
Het was zaaaalig!- pien - schreef: Pasta met zelfgemaakte 'tapenade' (olijven, rucola, olijfolie, ansjovis, zout+peper), met knapperig gebakken rauwe ham en rucola eroverheen.
Afgemaakt met krullen Parmezaan![]()
Meneer -pien- mag blijven
-
Martine-Tom
het experiment is idd geslaagdJacqueline&Rica schreef: klinkt in ieder geval erg lekker![]()
- -Annemarie-
- 5-sterren

- pien - schreef: Het was zaaaalig!
Meneer -pien- mag blijven![]()
Het klinkt ook heerlijk!
-
Martine-Tom
even vraagje...wat is jouw laatste smilie? Ik heb nu een aaipet en de maakt er een heel schattig pupje met een blauwe flos van...klopt volgens mij niet-Annemarie- schreef:
Het klinkt ook heerlijk!![]()
- -Annemarie-
- 5-sterren

[quote="Martine-Tom"]
even vraagje...wat is jouw laatste smilie? Ik heb nu een aaipet en de maakt er een heel schattig pupje met een blauwe flos van...klopt volgens mij niet
even vraagje...wat is jouw laatste smilie? Ik heb nu een aaipet en de maakt er een heel schattig pupje met een blauwe flos van...klopt volgens mij niet
En heel snel gefikst : even alles in de staafmixer, ham bakken, Parmezaan raspen, pasta koken, hatsieklatsie erdoor, en aanvallen maar-Annemarie- schreef:
Het klinkt ook heerlijk!![]()
- -Annemarie-
- 5-sterren

Ik zit nog even te wachten tot de kip van het bot valt, maar heb inmiddels best trek! 
-
BusKay
Oven uitzetten en een paar weken wachten dan gaat dat vanzelf...-Annemarie- schreef: Ik zit nog even te wachten tot de kip van het bot valt, maar heb inmiddels best trek!![]()
Martine-Tom schreef: even vraagje...wat is jouw laatste smilie? Ik heb nu een aaipet en de maakt er een heel schattig pupje met een blauwe flos van...klopt volgens mij niet
- -Annemarie-
- 5-sterren

Geen strak plan, dan wordt het hier heel koud.BusKay schreef: Oven uitzetten en een paar weken wachten dan gaat dat vanzelf...
-
BusKay
Zal toch wel meevallen met die oostenwind?? Het is zelfs 5 graden buiten..-Annemarie- schreef: Geen strak plan, dan wordt het hier heel koud.![]()
![]()
Ik heb een ratjoetoe gemaakt van gebakken aardappels met ui en knoflook en in olijfolie gefruite knoflook, paprika, aubergine, bruine champignons en courgette en een stuk of 6 geklutste eieren met veel verse perterselie. 't Was goed te eten 
- Jacqueline&Rica
- 4-sterren

rundvlees met doperwtjes en aardappel