Mijn hondje heeft oordopjes opgegeten.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Jura&Mahru
- 4-sterren

- Contacteer:
Re: Mijn hondje heeft ooordopjes opgegeten.
Oordopjes opgegeten door een bevriende hond, kwamen er netjes in één stuk weer uit met de ontlasting. Ik zou dus de komende dagen even goed de ontlasting doorzoeken, dan weet je straks zeker of het er uit is gekomen.
En als het straks allemaal goed is afgelopen, heb je wel de oorzaak te pakken waarom je hond niet luistert... 
- Lazy Garfield
- 5-sterren

Haha, ja dat is waar!Ronald schreef: En als het straks allemaal goed is afgelopen, heb je wel de oorzaak te pakken waarom je hond niet luistert...![]()
Ze zijn er nog steeds niet uitgekomen, maar er is niks met haar aan de hand, wellicht zijn ze verteerd.
neuuuuhh dat verteerd niet hoor, die komen er echt wel uit binnen een paar dagen. Of hij heeft ze niet opgevroten.Lazy Garfield schreef: Haha, ja dat is waar!![]()
Ze zijn er nog steeds niet uitgekomen, maar er is niks met haar aan de hand, wellicht zijn ze verteerd.
Ik ben heel recent getuige geweest van de geboorte van een pantykousje. Tussen het nuttigen van- en het uitpoepen van het kousje heeft ook een dag of 4 gezeten. Ik heb wel enige assistentie moeten verlenen
- Lazy Garfield
- 5-sterren

Vanmorgen vroeg heeft ze ze uitgepoept, onverteerd.nova schreef: neuuuuhh dat verteerd niet hoor, die komen er echt wel uit binnen een paar dagen. Of hij heeft ze niet opgevroten.
Ik ben heel recent getuige geweest van de geboorte van een pantykousje. Tussen het nuttigen van- en het uitpoepen van het kousje heeft ook een dag of 4 gezeten. Ik heb wel enige assistentie moeten verlenen![]()
......
Ze heeft er gelukkig geen hinder van ondervonden, ze piepte alleen een heel klein beetje toen ze eruit kwamen.
- Lazy Garfield
- 5-sterren

Re: Mijn hondje heeft oordopjes opgegeten.
Sorry er ging iets fout.
Ik was zeer recent een zilveren kettinkje kwijt, met een hangertje. Uiteraard was Flow daar de schuldige van (zo keek ze iig wel toen ik vroeg waar dat keetinkje was gebleven
) dus een paar dagen in de ontlasting gekeken en jawel, na dag 4 schitterde er iets. Kettinkje en hangertje zijn er compleet weer uit gekomen en liggen schoon te worden, eerst grondig gespoeld en nu in de zilverpoets- vloeibare- troep -spul.
Pantykousjes, een snelbinder, beugel van een beha (oke dat was even flink spannend), iig 1 sok, halve tennisballen (ook spannend), oordopjes van een telefoon, 1 laars inclusief hak.. met een labrador sta ik niet snel meer ergens van te kijken.
Max kon er wat van, maar Flow is ook een wandelende kliko.
Pantykousjes, een snelbinder, beugel van een beha (oke dat was even flink spannend), iig 1 sok, halve tennisballen (ook spannend), oordopjes van een telefoon, 1 laars inclusief hak.. met een labrador sta ik niet snel meer ergens van te kijken.
- Lazy Garfield
- 5-sterren

Die van mij heeft dat nooit gedaan, spuugt ze keurig weer uit.Els&Flow schreef: Ik was zeer recent een zilveren kettinkje kwijt, met een hangertje. Uiteraard was Flow daar de schuldige van (zo keek ze iig wel toen ik vroeg waar dat keetinkje was gebleven) dus een paar dagen in de ontlasting gekeken en jawel, na dag 4 schitterde er iets. Kettinkje en hangertje zijn er compleet weer uit gekomen en liggen schoon te worden, eerst grondig gespoeld en nu in de zilverpoets- vloeibare- troep -spul.
Pantykousjes, een snelbinder, beugel van een beha (oke dat was even flink spannend), iig 1 sok, halve tennisballen (ook spannend), oordopjes van een telefoon, 1 laars inclusief hak.. met een labrador sta ik niet snel meer ergens van te kijken.Max kon er wat van, maar Flow is ook een wandelende kliko.
Maar nu een keer niet en het is maar zo'n klein hondje dat je je al snel zorgen maakt.
Gelukkig heeft ze ze eruit gegooid.
Tis nooit leuk.
Fijn dat ze er heelhuids uitgekomen zijn.
Luistert ze nu wel beter?
Luistert ze nu wel beter?
Fijn dat het eruit is. het is een glad voorwerp, scheelt wel een hele hoop. Bindi heeft wel eens een stuk maïskolf en een kerstster opgevreten, dat liep helaas anders af 
stuk mais kolf

zie de kale kerstster...

stuk mais kolf

zie de kale kerstster...

-
Ingeborg1958
- 4-sterren

Een oud topic maar ik kwam het toevallig tegen. Shadow had van de week ook een schuimrubber oordopje opgegeten. Volgende dag kwam het er netjes uit, ingepakt door poep.
s' Avonds betrapte ik hem met twee pootjes op m'n nachtkastje, zoekend of er soms nog zo'n lekkere oordop lag....

s' Avonds betrapte ik hem met twee pootjes op m'n nachtkastje, zoekend of er soms nog zo'n lekkere oordop lag....
Nu we het toch over oordopjes hebben....
Xanne heeft vorige week een van mijn gehoorapparaatjes deels opgegeten. Maar beter luisteren nu ho maar
Xanne heeft vorige week een van mijn gehoorapparaatjes deels opgegeten. Maar beter luisteren nu ho maar
-
Ingeborg1958
- 4-sterren

-
frodo quin
- 5-sterren

Oei. Dat is wel een heel duur snackje! Ook niet echt praktisch aangezien je ze vermoed ik niet voor de fun hebt.doranto schreef: do 19 jun 2025, 21:37 Nu we het toch over oordopjes hebben....
Xanne heeft vorige week een van mijn gehoorapparaatjes deels opgegeten. Maar beter luisteren nu ho maar![]()