Verzamelgroep: Zuid Holland

Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Re: Verzamelgroep: Zuid Holland

MerelsMommy
3-sterren
3-sterren

Bericht door MerelsMommy »

Trek ik net mijn vriezer la met de laatste 9 kilo spiervlees open, blijkt het pens! Dus heb ik ineens nog maar 2 kilo spier. Dat is eind van deze week echt op. Nou loopt er een bestelling, maar dat komt pas 10 april.
Is er iemand in de buurt van Zoetermeer die een paar kilo lama / paard / hert / lama / haas heeft liggen die ik eventueel over kan nemen?
miik
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door miik »

Marpa schreef: Debbie zal deze week (vermoedelijk vanavond al) het geld aan jullie allen retourneren.
Ze boekt het terug naar dezelfde rekening als waar het vandaan komt dus Milk, in jouw geval zijn dat 2 rekeningen!
Geen probleem, dat is het makkelijkste, dat snap ik.
Voor jullie ook vervelend al dat extra werk.
Ik stuur je nog even een prive berichtje over 4 april.
Sky.Daro
2-sterren
2-sterren

Bericht door Sky.Daro »

Helaas moet ik dan afhaken.  Mijn vriezer is helemaal leeg. Ik heb nog vlees tot en met vrijdag.  Vrijdag krijg ik van sw binnen en bestel ik daar alles wel in 1 keer. Nogmaals sorry maar 2 weken zonder kan ik niet uitzingen.  Hoop dat het voor de andere wel door kan gaan! Ik hoop dat het geld snel weer deze kant op komt want dubbel bestellen kan ik me niet echt veroorloven helaas.

Super bedankt voor jullie inzet.  Echt super
CindyMayella
5-sterren
5-sterren

Bericht door CindyMayella »

Ik begrijp hieruit dat 10 april niet doorgaat??,?? Sjippies...... Had echt die dag weer nodig....... Is er een andere datum?????
Sky.Daro
2-sterren
2-sterren

Bericht door Sky.Daro »

Zaterdag gaat niet door.  10 april qel volgens mij
CindyMayella
5-sterren
5-sterren

Ohhhhh dat kan dan wel  :)....l
Marpa

Bericht door Marpa »

CindyMayella schreef: Ik begrijp hieruit dat 10 april niet doorgaat??,?? Sjippies...... Had echt die dag weer nodig....... Is er een andere datum?????
Nee, de annulering gaat over as zaterdag.10 april gaat door
CindyMayella
5-sterren
5-sterren

Oké  ;D... Maak van de week het geld over... Stuur je een PB als ik het heb gedaan  :biggrin2:.....
Stacey1987
2-sterren
2-sterren

Bericht door Stacey1987 »

MerelsMommy schreef: Trek ik net mijn vriezer la met de laatste 9 kilo spiervlees open, blijkt het pens! Dus heb ik ineens nog maar 2 kilo spier. Dat is eind van deze week echt op. Nou loopt er een bestelling, maar dat komt pas 10 april.
Is er iemand in de buurt van Zoetermeer die een paar kilo lama / paard / hert / lama / haas heeft liggen die ik eventueel over kan nemen?

Sas ik heb nog wel het 1 en ander liggen, als ik dan weer wat van jou terug kan krijgen als je weer spiervlees binnen hebt dan moet dat lukken. Ik zal morgen even kijken voor je maar heb volgens mij nog paard, lama en rund. Ik duik nu m'n bed in dus zullen we morgen even mailen?
Marpa

Bericht door Marpa »

Briitje. Ellen, Roow, de levering van zaterdag gaat niet door. Vinden jullie het goed als onze bestelling doorgeschoven word naar 4 april? De mensen die hun bestelling in Zoetermeer bij DebbieV zouden ophalen moeten het dan in Berkel ophalen. Debbie is dan net verhuisd.

Edit: ook graag nog bericht van Monique 77 en Merelsmommy
Laatst gewijzigd door Marpa op wo 18 mar 2015, 09:34, 1 keer totaal gewijzigd.
DebbieV
4-sterren
4-sterren

Bericht door DebbieV »

Marpa schreef: Briitje. Ellen, Roow, de levering van zaterdag gaat niet door. Vinden jullie het goed als onze bestelling doorgeschoven word naar 4 april? De mensen die hun bestelling in Zoetermeer bij DebbieV zouden ophalen moeten het dan in Berkel ophalen. Debbie is dan net verhuisd.
Het adres is Berkel en Rodenrijs ligt net buiten Zoetermeer, is 2/3 minuten Berkel in.

Ik hoop dat we de bestelling voor iedereen kunnen en mogen doorschuiven zodat alle honden en katten toch nog van de vleesjes kunnen genieten!
ellen en de birmanen
1-ster
1-ster
Contacteer:

Bericht door ellen en de birmanen »

geen probleem voor mij. 4 april is goed. ga zaterdag wel even lekkers om te drogen halen bij de islamitische slager.
ellen
MerelsMommy
3-sterren
3-sterren

Bericht door MerelsMommy »

Hebben jullie er rekening mee gehouden dat zaterdag 4 april de zaterdag tussen Goede Vrijdag en Pasen is?
Een extra lang weekend => veel mensen misschien niet thuis?
Marpa

Bericht door Marpa »

ellen en de birmanen schreef: geen probleem voor mij. 4 april is goed. ga zaterdag wel even lekkers om te drogen halen bij de islamitische slager.
ellen
Fijn Ellen!!
Marpa

Bericht door Marpa »

MerelsMommy schreef: Hebben jullie er rekening mee gehouden dat zaterdag 4 april de zaterdag tussen Goede Vrijdag en Pasen is?
Een extra lang weekend => veel mensen misschien niet thuis?
Tot heden nog niet terug gekregen van iemand, behalve van jou.
Daarbij is het een bestaand ijntje van Aurora op die dag waar wij aan vasthaken, aan die datum kunnen wij niets veranderen.

Plaats reactie