Heb op 13-3 een bevestiging ontvangen dat de items verzonden zijn...... normaal gesproken is het er dan in het weekend nog maar zeker wel meteen na het weekend. Hopelijk dan vandaag. Geduld is niet mijn sterkste kanteelke schreef: Ik hoorde net een harde plof van de post, dus ik meteen naar de brievenbus, was het een reclame boek. Geduld is een schone zaak!![]()
Eindelijk is het zo ver! Mijn boek (over zelf samenstellen) is te koop!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Eindelijk is het zo ver! Mijn boek (over zelf samenstellen) is te koop!
Ik heb het idee dat de boeken in het buitenland gedrukt worden, als je naar die lijst met btw gegevens kijkt. Dus ik denk dat het daardoor inderdaad zo kan zijn dat het lang duurt, nadat het verzonden is.
Ja die BTW lijst had ik ook al gezien. Als het vanuit het buitenland komt vallen de verzendkosten me eingelijk nog mee.
Hmmmm... dan ziet her er naar uit dat ik a.s. zondag geen sneak-preview van het boek kan geven Frau Antjeeelke schreef: Ik heb het idee dat de boeken in het buitenland gedrukt worden, als je naar die lijst met btw gegevens kijkt. Dus ik denk dat het daardoor inderdaad zo kan zijn dat het lang duurt, nadat het verzonden is.
Ik dacht ergens iets gelezen te hebben over 7-21 dagen? Of is dat iets van klok-klepel?
Dat stond er inderdaad ook. Maar omdat sommigen al snel de 'het is verzonden mail' kregen was er de hoop dat het er al snel zou zijnkeetje schreef: Ik dacht ergens iets gelezen te hebben over 7-21 dagen? Of is dat iets van klok-klepel?
Ben ik nu de enige die het boek maandag al in de brievenbus vond?
Dat klopt, het komt uit de VS.eelke schreef: Ik heb het idee dat de boeken in het buitenland gedrukt worden, als je naar die lijst met btw gegevens kijkt. Dus ik denk dat het daardoor inderdaad zo kan zijn dat het lang duurt, nadat het verzonden is.
Ik heb nog even gekeken want ik had een paar weken geleden al een proefexemplaar besteld. Die kwam binnen precies 8 dagen nadat het de status Verzonden kreeg. Als dat normaal is dan zal het voor de meeste vandaag of morgen binnen moeten komen.
Ah, kijk. Zal ook wel afhangen dan wanneer het schip (of vliegtuigJeff schreef: Dat klopt, het komt uit de VS.
Ik heb nog even gekeken want ik had een paar weken geleden al een proefexemplaar besteld. Die kwam binnen precies 8 dagen nadat het de status Verzonden kreeg. Als dat normaal is dan zal het voor de meeste vandaag of morgen binnen moeten komen.
Maar jij hebt m dus al? En nog geen live foto gemaakt?!Neally schreef: Ben ik nu de enige die het boek maandag al in de brievenbus vond?
-
Suzanne
- 5-sterren

- Contacteer:
Vanuit de VS? Loop je dan niet giga kans op het betalen van (hoge) invoerrechten?
Daar ben ik ooit met iets gruwelijk de mist mee ingegaan en echt, ik bestel er nooit meer wat... heeft me destijds tegen de 40 euro gekost voor iets wat nog geen 10 dollar was ;-(
Suzanne
Daar ben ik ooit met iets gruwelijk de mist mee ingegaan en echt, ik bestel er nooit meer wat... heeft me destijds tegen de 40 euro gekost voor iets wat nog geen 10 dollar was ;-(
Suzanne
Daarom zullen ze vast btw nummers in europa hebben.Suzanne schreef: Vanuit de VS? Loop je dan niet giga kans op het betalen van (hoge) invoerrechten?
Suzanne
10 maart besteld
12 maart verzonden
16 maart ontvangen
Sneeeeeeeeelllllllllll
Laatst gewijzigd door Neally op do 19 mar 2015, 08:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat lijkt me heel raar Suzanne: http://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/c ... er_betalenSuzanne schreef: Vanuit de VS? Loop je dan niet giga kans op het betalen van (hoge) invoerrechten?
Suzanne
Jaaaa, dat is 'mNeally schreef:![]()
![]()
In mijn eigen huis....op de bank met een kop koffie en Lizzy's boek.