Jeuk en huiduitslag
Moderator: Lizzy
Re: Jeuk en huiduitslag
Kurkuma is toch een kleurstof? Verkleurt mijn zwarte hond dan niet?
Kurkuma is geen kleurstof. Het wordt daarvoor gebruikt in de voedingsindustrie, maar officieel is het gewoon een plantje.ywa100 schreef: Kurkuma is toch een kleurstof? Verkleurt mijn zwarte hond dan niet?
Mijn zwarte hond is nog steeds zwart en niet geel
hahaha, gelukkig dank je wel, waar kan ik het kopen?
Bij een reformhuis? En hoeveel moet ik dan geven?
Een blonde lab is toch ook heel leuk ?Hope schreef: Kurkuma is geen kleurstof. Het wordt daarvoor gebruikt in de voedingsindustrie, maar officieel is het gewoon een plantje.
Mijn zwarte hond is nog steeds zwart en niet geel![]()
Maar een Oranje Duitse herder niet, hahaha
Ik haal het bij de natuurwinkel. Mijn lab krijgt een theelepel per dag.ywa100 schreef: hahaha, gelukkig dank je wel, waar kan ik het kopen?
Ik moet binnenkort weer kokosolie halen, kijk dan meteen voor de kurkuma!
Heb je al eens zijn bloed laten nakijken? Onze kleine hond had enkele jaren geleden ook vaak uitslag (wel geen jeuk zover ik me herinner)
en we hadden al heel veel uitgetest van waar het kon komen.
Toen we nog maar eens een andere DA gingen om raad vragen bleek dat ze een verminderde schildklier werking had. Nu krijgt ze dagelijks pilletje en heeft ze geen problemen meer.
en we hadden al heel veel uitgetest van waar het kon komen.
Toen we nog maar eens een andere DA gingen om raad vragen bleek dat ze een verminderde schildklier werking had. Nu krijgt ze dagelijks pilletje en heeft ze geen problemen meer.
Mijn Murphy heeft geen uitslag gelukkig, maar wel snel last van zn oren etc. Hij heeft demodex
Bedankt voor de tip hoor!
Bedankt voor de tip hoor!