Dank! Ik heb ook maar troebele appelazijn besteld zonder sulfaat.Hope schreef: Ik laat het drogen. Het deppen irriteert de huid meer naar mijn gevoel.
Tussenteen ontsteking, wat nu?
Moderator: Lizzy
Re: Tussenteen ontsteking, wat nu?
Ik maak een mengsel, dat vind ik beter werken.Laura2004 schreef: Dank! Ik heb ook maar troebele appelazijn besteld zonder sulfaat.
1 kopje water, 1 kopje troebele appelazijn en 1 kopje sterke kamillethee.
Ik wilde ook een mengsel maken, de helft biologische groene thee en de helft appelazijn, maar kamillethee kan dus ook?
Ik vind kamillethee fijner werken dan groene thee.Laura2004 schreef: Ik wilde ook een mengsel maken, de helft biologische groene thee en de helft appelazijn, maar kamillethee kan dus ook?
Ik lees nergens bij TS dat haar hond last heeft van huisstofmijt?
Ik lees dat hij last heeft van tussenteenontstekingen?
Als mijn hond dat zo heftig heeft, helpen stronghold druppels, al staat er in de gebruiksaanwijzing alleen oor en schurftmijt, wil dat nog niet zeggen dat het niet tegen andere mijten helpt, alleen dat dat niet proefondervindelijk bewezen is!
Ik lees dat hij last heeft van tussenteenontstekingen?
Als mijn hond dat zo heftig heeft, helpen stronghold druppels, al staat er in de gebruiksaanwijzing alleen oor en schurftmijt, wil dat nog niet zeggen dat het niet tegen andere mijten helpt, alleen dat dat niet proefondervindelijk bewezen is!
Ik zou toch niet zo snel stronghold op een ontsteking druppelen, lijkt me dat dit best gevaarlijk kan zijn. Mijn hond had dikke bulten waar vaak pus uitkwam, daar ga ik dus echt geen stronghold druppels op druppelen.
Nee natuurlijk niet! Die stronghold druppels, druppel je in de nek, niet op de plekken zelf!
Oooh ik vond het al zo´n vreemd adviesywa100 schreef: Nee natuurlijk niet! Die stronghold druppels, druppel je in de nek, niet op de plekken zelf!
Net zoals bijv. Frontline tegen vlooien en teken is, is Stronghold ook tegen bepaalde mijten. In ieder geval de mijten waar mijn hond last van heeft. En die druppel je in de nek en na een maand herhalen. Meestal hoeft het dan een aantal maanden niet, normaal in de winter helemaal niet, maar de winter was te zacht denk ik en het was hier 19 graden, dus hoppa daar waren de beesjes weer.
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Dan nog zou ik bij een jeuk-hond kiezen voor zo min mogelijk gif..
Ik dus ook.Fenixjuh schreef: Dan nog zou ik bij een jeuk-hond kiezen voor zo min mogelijk gif..
Ik ook, maar zoals jullie hebben kunnen lezen hielp dat allemaal niet