Verzamelgroep: Zuid Holland
Moderator: Charlie Angel
Re: Verzamelgroep: Zuid Holland
Het ritje van 21 maart is definitief naar 4 april verzet! We hebben nog wat ruimte in de auto, dus bij bestellen of meebestellen kan nog tot 29 maart!
- Jacqueline&Rica
- 4-sterren

Hey, ik wil ook graag meebestellen met dat lijntje
Ik woon in Zoetermeer, zou mijn bestelling met jou mee mogen Debbie? dat ik het dan in Berkel ophaal? 
-
Marpa
Wat zou je willen bestellen?Jacqueline&Rica schreef: Hey, ik wil ook graag meebestellen met dat lijntjeIk woon in Zoetermeer, zou mijn bestelling met jou mee mogen Debbie? dat ik het dan in Berkel ophaal?
![]()
- Jacqueline&Rica
- 4-sterren

kipkarkas 5 kg
kippnnek 10 kg
kippenlooppootjes 10 kg
kippnnek 10 kg
kippenlooppootjes 10 kg
-
Marpa
Staat genoteerd. De vvk zijn 0,10 cent per kilo en je kunt het ophalen op 4 april bij DebbieV in Berkel.Jacqueline&Rica schreef: kipkarkas 5 kg
kippnnek 10 kg
kippenlooppootjes 10 kg
Verdere info daaromtrent volgt later. Ik zal je vanmiddag een PB met betaalgegevens sturen.
- Jacqueline&Rica
- 4-sterren

dank je wel!Marpa schreef: Staat genoteerd. De vvk zijn 0,10 cent per kilo en je kunt het ophalen op 4 april bij DebbieV in Berkel.
Verdere info daaromtrent volgt later. Ik zal je vanmiddag een PB met betaalgegevens sturen.
-
Marpa
Wil iemand nog mee bestellen aan het lijntje van Orinake 10 april?
Nu kan het nog!!
Nu kan het nog!!
Laatst gewijzigd door Marpa op zo 22 mar 2015, 09:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Waar komt dat vlees vandaan? Van Slagerij West in Rotterdam?Marpa schreef: Wil iemand nog mee bestellen aan het lijntje van Orinake 10 april?
Nu kan het nog!!
-
Marpa
Nee, eigen leverancier en zie haar topic.Louise G. schreef: Waar komt dat vlees vandaan? Van Slagerij West in Rotterdam?
Aanpassing qua besteltijd, bestellen kan tot 25 maart 22.00 uur!DebbieV schreef: Het ritje van 21 maart is definitief naar 4 april verzet! We hebben nog wat ruimte in de auto, dus bij bestellen of meebestellen kan nog tot 29 maart!
Er kan niet meer besteld worden voor 4 april!
- Jacqueline&Rica
- 4-sterren

gaat mijn bestelling dan wel of niet door? Ik heb nog geen pb ontvangen met de betaal gegevens namelijk

-
Marpa
Ja , jouw bestelling is meebesteld, hij staat al op de lijst naar aurora toe.Jacqueline&Rica schreef: gaat mijn bestelling dan wel of niet door? Ik heb nog geen pb ontvangen met de betaal gegevens namelijk![]()
![]()
En OEPS vergeten je de betalingsmail te sturen. Ga t nu direct doen!!
Marpa schreef: Ja , jouw bestelling is meebesteld, hij staat al op de lijst naar aurora toe.
En OEPS vergeten je de betalingsmail te sturen. Ga t nu direct doen!!
De betaling is binnen, iedereen bedankt! Pb-tjes met de afhaal adressen zullen spoedig volgen en hopen snel te weten hoe laat we het kunnen ophalen en dan weten wij ook hoe laat jullie het kunnen komen halen!
- Jacqueline&Rica
- 4-sterren

DebbieV schreef:
De betaling is binnen, iedereen bedankt! Pb-tjes met de afhaal adressen zullen spoedig volgen en hopen snel te weten hoe laat we het kunnen ophalen en dan weten wij ook hoe laat jullie het kunnen komen halen!