Oké Jeff!Jeff schreef: Als het goed is niet. Verzendkosten worden niet meegerekend voor de BTW en ze sturen de boeken los. Maar als je wel moet betalen dan moet je even een PB sturen en regelen we wel wat.
Eindelijk is het zo ver! Mijn boek (over zelf samenstellen) is te koop!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Eindelijk is het zo ver! Mijn boek (over zelf samenstellen) is te koop!
Ik dacht: laat ik 'ns gek doen en heb 5 boeken besteld. Nou ja, niet allemaal voor mijzelf. Ook voor Blissspirit, Bertine en Bedaan.
Ben heel benieuwd!
Ben heel benieuwd!
-
BlissSpirit
- 5-sterren

Spannend,!!!!!!! [emoji2]judith vd schreef: Ik dacht: laat ik 'ns gek doen en heb 5 boeken besteld. Nou ja, niet allemaal voor mijzelf. Ook voor Blissspirit, Bertine en Bedaan.
Ben heel benieuwd!
We gaan aftellen.
Ja, het boek is binnen. Ruim een week na verzendbevestiging, maar dan heb je ook wat. Ziet er prima uit. Nu nog lezen natuurlijk. 
-
Parelridder
- 5-sterren

- Contacteer:
Gefeliciteerd met de uitgave van je boek!!!!!
-
BusKay
Ik wist niet dat er nu al aandelen uitgegeven waren....judith vd schreef: Ik dacht: laat ik 'ns gek doen en heb 5 boeken besteld. Nou ja, niet allemaal voor mijzelf. Ook voor Blissspirit, Bertine en Bedaan.
Ben heel benieuwd!
Hier is hij ook binnen. Uit Frankrijk??
Ik wacht nog steeds met veel ongeduldkeetje schreef: Hier is hij ook binnen. Uit Frankrijk??
BusKay schreef: Ik wist niet dat er nu al aandelen uitgegeven waren....
Jaaa hier vandaag ook binnen gekomen 
Wij kunnen dus gewoon samen op de bank zitten, de ene met het boek-boek, de ander met het e-book... Dat is nog eens overdrijven 
- -Annemarie-
- 5-sterren

+1 Wat is het mooi geworden, Lizzy!keetje schreef: Hier is hij ook binnen. Uit Frankrijk??
En Lique heeft ook meegewerkt, zie ik.
Goed gedaan met z'n allen.
Hier is hij ook binnen gekomen 
lizzy ik ga meteen "zeuren" want ik het een foutje ontdekt, ik als dyslecticus 8)
Op pagina 89 op de 5de regel van onderen het 5de woord is vaten, uit de rest van de zin op te maken moet het eigenlijk vasten zijn
Ik weet niet of je het nog kan veranderen of dat je het op prijs stelt, maar ik dacht ik meld het even dan kan je kijken wat je er mee doet
Voor de rest vind ik het echt een geweldig boek, heel duidelijke en leest heel lekker weg.
Als ik hem uit heb mag vriend lief hem verplicht lezen, iemand die goed weet wat hij doet is nooit weg voor in geval van noot
lizzy ik ga meteen "zeuren" want ik het een foutje ontdekt, ik als dyslecticus 8)
Op pagina 89 op de 5de regel van onderen het 5de woord is vaten, uit de rest van de zin op te maken moet het eigenlijk vasten zijn
Ik weet niet of je het nog kan veranderen of dat je het op prijs stelt, maar ik dacht ik meld het even dan kan je kijken wat je er mee doet
Voor de rest vind ik het echt een geweldig boek, heel duidelijke en leest heel lekker weg.
Als ik hem uit heb mag vriend lief hem verplicht lezen, iemand die goed weet wat hij doet is nooit weg voor in geval van noot
Uit Frankrijk!?! Oh, boeiend! Andere mensen ook een boek uit Frankrijk?keetje schreef: Hier is hij ook binnen. Uit Frankrijk??