broertjes - echte liefde

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: broertjes - echte liefde

keetje
5-sterren
5-sterren

Bericht door keetje »

:smitten: :smitten: :smitten:
Spikkelneus
5-sterren
5-sterren

Bericht door Spikkelneus »

Ruisje schreef: Ik had je hele voorsteltopic gemist, dus allereerst nog van harte welkom op BP!! En wat heb je een leuke honden! :smitten:
Dali is een kruising, las ik. Een Dalmaat vreemd gegaan met een Podenco? ;) Wat is ie leuk! :smitten: En Spanjaarden zijn meestal zo lekker klef. ;D
Dankje voor de complimentjes! Er zit zeker weten Dalmaat in Dali (daarom ben ik er ook voor gevallen, omdat onze oude "echte" Dalmaat in november is overleden). En verder? Tja..... het zou podenco maneto kunnen zijn, vanwege de oranje kleur en de korte pootjes. Maar hij heeft ook zeker iets buldog achtigs, met zijn brede snuit, een heleboel overtollig vel en zijn dorso-ventraal afgeplatte thorax (de typische buldog tonvormige borstkas) en enorm brede schouders  8). Wie zal het zeggen? Ik zou ook wel heel graag willen weten hoe zijn ouders eruit zien!
Groetjes!
Ulrike
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ulrike »

Wat ontzettend lief  :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten:! Ik smelt ook helemaal bij de galgo en de hond in je onderschrift  :smitten: :smitten:. Ooit komt hier ook nog een galgo...
Joaquin
5-sterren
5-sterren

Bericht door Joaquin »

Ohh wat een geweldige foto's  :D Echt een leuk stel!
Laura2004
5-sterren
5-sterren

Bericht door Laura2004 »

Wat een super schattig stel  :smitten: :smitten:

Plaats reactie