Ilse & Gixxer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Ilse en Gixxer
- 1-ster

Ilse & Gixxer
Hoi allemaal,
Wij zijn hier nieuw, ik ben Ilse 31 jaar en Gixxer een witte Bull Terrier van 4jaar (9oktober is meneer jarig).
Gixxer is allergisch voor Granen, Gevogelte en mijten en we zijn druk bezig uit te zoeken wat het beste voer voor mijn held is maar dat is helaas nog niet zo makkelijk, vandaar dat ik mij hier heb aangemeld om jullie hulp te vragen en hopelijk een goede uitkomst.
groetjes ons
Wij zijn hier nieuw, ik ben Ilse 31 jaar en Gixxer een witte Bull Terrier van 4jaar (9oktober is meneer jarig).
Gixxer is allergisch voor Granen, Gevogelte en mijten en we zijn druk bezig uit te zoeken wat het beste voer voor mijn held is maar dat is helaas nog niet zo makkelijk, vandaar dat ik mij hier heb aangemeld om jullie hulp te vragen en hopelijk een goede uitkomst.
groetjes ons
Re: Ilse & Gixxer
Welkom hier!
Zonder granen en gevogelte kan je hier een prima menu bedenken voor je hond!
Er lopen ook genoeg topics over allergieën voor mijten, dus daar kan je vast ook veel over opsteken.
Leuk dat je je hebt aangemeld! Stel vooral veel vragen, daar is het forum voor!
Zonder granen en gevogelte kan je hier een prima menu bedenken voor je hond!
Er lopen ook genoeg topics over allergieën voor mijten, dus daar kan je vast ook veel over opsteken.
Leuk dat je je hebt aangemeld! Stel vooral veel vragen, daar is het forum voor!
-
DJ_Doerak_Tucker
- 5-sterren

- Contacteer:
Welkom! Ik hoop dat je met wat hulp van hier een goed menu voor Gixxer kunt samenstellen en hij geen last hoeft te ondervinden van zijn gevoeligheid!
-
Summerditches
- 5-sterren

Hartstikke Welkom..hier een graan en kip allergie ...niet voor alle gevogelte maar met mate..gaat echt top hoor
Welkom op Barfplaats 
Zijn hier vast genoeg tips voor je te vinden!
Zijn hier vast genoeg tips voor je te vinden!
- Charlie Angel
- Moderator
Welkom hier op Barfplaats Ilse! 
Er is hier genoeg informatie te vinden, ook voor honden met een allergie en ook je vragen kun je hier altijd stellen.
Er is hier genoeg informatie te vinden, ook voor honden met een allergie en ook je vragen kun je hier altijd stellen.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Van harte welkom!
- Inge en Bono
- 5-sterren

Welkom op Barfplaats Ilse 
Hoi Ilse, welkom op Barfplaats!Ilse en Gixxer schreef: Hoi allemaal,
groetjes ons
Allergisch voor gevogelte..., als in ALLE gevogelte, van kip tot parelhoen tot kwartel tot eend? Hoe ben je daarachter gekomen, als ik vragen mag? Wat een narigheid met Gixxer! Ik denk dat zelf samenstellen wel eens de beste optie voor je kan zijn. Ik weet niet voor welke mijten Gixxer allergisch is, maar als dat voorraadmijten zijn, dan kan ook daar rauwe verse voeding nog wel wat betekenen.
Welkom hier Ilse!