duimpjes zijn welkom, pag 11 castratie en hernia

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: duimpjes zijn welkom

Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Wat bedoel je met nog kritischer naar zijn eten gaan kijken?
Maar heb je nog bloed in ontlasting en dat soort dingen? Want dan ging ik toch voor een scopie.
me and my boys
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door me and my boys »

dat ik weer ga elimineren bv....
ja hij heeft nog af en toe id bloed bij ontlasting..... zimba had dat ook...chronische gastritis en entiristisch(zal t verkeerd schrijven)
ppff jezus wat lastig dit
Dian
5-sterren
5-sterren

Bericht door Dian »

we blijven duimen  :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen:
Borke
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Borke »

Oh Ellen wat een zorgen weer, maar goed dat je alles laat onderzoeken.
Die twijfels, die zorgen, die onzekerheid,dat vreet toch aan je.
Zeker na alles wat je hebt meegemaakt!
Ik duim voor jullie, sterkte meis!
Ike
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ike »

Kan me voorstellen dat je twijfels hebt,  kan je niet adviseren maar ik blijf duimen !  :-* :-*
BlissSpirit
5-sterren
5-sterren

Bericht door BlissSpirit »

Wat een knappe vent. Zo braaf tijdens de echo. Wat betreft de scopie kan ik alleen maar zeggen wat ikzelf zou doen en dat is gaan voor de scopie, zodat je narigheid kan uitsluiten.  Heb zelf slechte ervaringen met belgenmaagjes helaas. Hier blijven de duimen ook draaien.
sella

Bericht door sella »

Ik denk dat ik ook voor de scopie zou gaan. Dan weet je het maar. Elimineren kan altijd nog.
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Ik geloof dat ik ook voor de scopie zou gaan.....
me and my boys
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door me and my boys »

weet je ik vind t gewoon lastig om verschillende redenen...
ze heeft me gezegd dat als er een tumor zou zitten we die hadden gezien....
en ja dat als we een scopie zouden doen we echt goed van binnen kunnen kijken...
2 jr geleden heeft zij hem er doorheen gesleept en me gisteren gezegd dat zn darmen daardoor ook een mega optater hebben gekregen en dat klopt want toen is ie gaan utteren...
wat ze ook zei is dat ie chronische ontstekingen heeft waardoor hij met vlagen bloed verliest en misselijk is, heel herkenbaar want helaas heb ik t zelfde.....
hij vertoond geen tekenen van ernstige 'afwijkingen'...
en ja hij voelt zich id af en toe daardoor klote... met homeopathie is dat in goede banen te leiden
wat mij op dit moment gewoon t meeste zorgen geeft is dat heel mn roedeltje niet meer is zoals t was...
Gentle zijn hormonen maken overuren, smakken, mega kwijlen, plasjes likken, lelijk doen tegen honden, bizar slecht eten, constant opvliegen als ik mn tenen beweeg omdat ie naar buiten wil, lekkende flip en wat mijn vreselijk verdriet bezorgd is dat mijn zwartje het moet verduren...
Vinnie is t mikpunt van de frustratie of hoe je t noemen wilt van Gentle op dit moment.... ze waren beste maatjes en heb ze al apart uit moeten laten... ze zaten met zn 3tjes aan 1 lijn dat kan niet meer....
hoe meer ik er het met andere over heb, gt's-fokker ed  des te meer denk ik dat ik er op dit moment t beste aan doet om voor hem dat hormoon level naar beneden te brengen.... minder frustratie en zn eetlust waarschijnlijk weer terug..... en als hij zijn eetlust terug heeft en regelmatig eet betekend dat ook minder misselijk...
sinds een week of wat, zeg ruim een maand is ie enorm kwa gedrag veranderd, ik ben constant politie aan t spelen hier... ben daar verrot van en heb er verdriet van, continu strijd dat sloopt je...
ik ga straks t nogmaals met de da bespreken..
judith1967
5-sterren
5-sterren

Bericht door judith1967 »

aaacchhh lieverd heel veel sterkte  :bigarmhug: :bigarmhug:
tt-tjes
5-sterren
5-sterren

Bericht door tt-tjes »

Ik ken het, dat vreselijk hitsige haantjes gedrag. Balou heeft dat ook heel erg. Hier moet Fjurdy het ontgelden, die wordt door Balou bereden en elke keer afgesnauwd. Buiten ook van de ene naar de andere plek vliegen of er iets te snuffelen valt.
Ik hoop ook dat dit door zijn castratie minder zal worden.

Hopelijk heeft de DA goede raad voor je, want idd wordt je er niet blij van dat je continu er tussen moet gaan omdat er 1 denkt dat hij de dames moet "verdedigen".
Fenixjuh
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Fenixjuh »

Een knuffel voor Gentle vandaag!! :bigarmhug:
Danny
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Danny »

Ach meis, tja als het zoveel onrust in de roedel geeft, en hij nu ook nog eens last heeft van zijn prostaat dan zou ik zeker voor een castratie gaan.
Dikke knuffel!
inni
5-sterren
5-sterren

Bericht door inni »

Ik snap je frustratie en onmacht......knuffel voor jou.

Nu ga ik vloeken in de kerk: na het gepruts met Berre en toen het opnieuw dreigde enkele weken geleden met Boy had ik het echt moeilijk...Boy (volgende week 1 jaar) verdraagt geen rauw maar ook geen brokken meer. Nu heeft hij Sanimed worst van bij de da. 't is een Rodi-achtig iets wat niet ingevroren is dus ik geef het niet graag maar...........Boy voelt zich prima, eet (dat deed hij altijd wel graag) speelt(lag vele dagen te slapen) braakt 's nachts niet meer en zijn darmen zijn er ook beter bij want hij poept ook veel minder de laatste dagen (de eerste dagen dat hij het at was er weinig verandering daarin) Ik probeer over enkele weken?? maand?? als alles tot rust gekomen is hem nog wel 's over te zetten op kvv.
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Me and my boys! schreef: weet je ik vind t gewoon lastig om verschillende redenen...
ze heeft me gezegd dat als er een tumor zou zitten we die hadden gezien....
en ja dat als we een scopie zouden doen we echt goed van binnen kunnen kijken...
2 jr geleden heeft zij hem er doorheen gesleept en me gisteren gezegd dat zn darmen daardoor ook een mega optater hebben gekregen en dat klopt want toen is ie gaan utteren...
wat ze ook zei is dat ie chronische ontstekingen heeft waardoor hij met vlagen bloed verliest en misselijk is, heel herkenbaar want helaas heb ik t zelfde.....
hij vertoond geen tekenen van ernstige 'afwijkingen'...
en ja hij voelt zich id af en toe daardoor klote... met homeopathie is dat in goede banen te leiden
wat mij op dit moment gewoon t meeste zorgen geeft is dat heel mn roedeltje niet meer is zoals t was...
Gentle zijn hormonen maken overuren, smakken, mega kwijlen, plasjes likken, lelijk doen tegen honden, bizar slecht eten, constant opvliegen als ik mn tenen beweeg omdat ie naar buiten wil, lekkende flip en wat mijn vreselijk verdriet bezorgd is dat mijn zwartje het moet verduren...
Vinnie is t mikpunt van de frustratie of hoe je t noemen wilt van Gentle op dit moment.... ze waren beste maatjes en heb ze al apart uit moeten laten... ze zaten met zn 3tjes aan 1 lijn dat kan niet meer....
hoe meer ik er het met andere over heb, gt's-fokker ed  des te meer denk ik dat ik er op dit moment t beste aan doet om voor hem dat hormoon level naar beneden te brengen.... minder frustratie en zn eetlust waarschijnlijk weer terug..... en als hij zijn eetlust terug heeft en regelmatig eet betekend dat ook minder misselijk...
sinds een week of wat, zeg ruim een maand is ie enorm kwa gedrag veranderd, ik ben constant politie aan t spelen hier... ben daar verrot van en heb er verdriet van, continu strijd dat sloopt je...
ik ga straks t nogmaals met de da bespreken..
Jeetje Ellen.... Dat is niet mis zeg :-\. Ik snap nu wel beter waarom je twijfelt. Zou je niet bijv. een chip kunnen laten zetten bij hem? En dan kijken of je zijn stofwisseling ook weer op peil kunt krijgen? Want zijn gedrag en zijn 'niet lekker in zijn vel door hormonen' heeft daar inderdaad zeker invloed op! Als je die chip laat zetten of hem laat castreren en je hebt na 4 maanden nog steeds zoiets "dit is uien" is het vroeg genoeg voor een maagdarmscopie.

Plaats reactie