Niet meer wat het geweest is dus ......wat blijft zijn de herinneringen aan om 2 uur snachts even een bamibal halen. (dat was dus meestal een grote zak vol met ballen )
Niet meer wat het geweest is dus ......wat blijft zijn de herinneringen aan om 2 uur snachts even een bamibal halen. (dat was dus meestal een grote zak vol met ballen )
Ahaaaa
Vooral dat "om 2 uur 's nachts" behoort inderdaad tot het verre verleden
Angelique schreef:
Je voelde je weer even helemaal thuis
Zo blijven voor mij de ballen van Kruid/Bert onofovertroffen
Ohhhh en de bamiballen van kruitje [emoji39] en dan idd het liefst 's nachts voor de vette hap. De ballen en bami's zijn nog hetzelfde hoor. Ook werken er nog een paar gouwe ouwe [emoji2]
Laatst gewijzigd door BlissSpirit op do 26 mar 2015, 20:32, 1 keer totaal gewijzigd.
BlissSpirit schreef:
Ohhhh en de bamiballen van kruitje [emoji39] en dan idd het liefst 's nachts voor de vette hap. De ballen en bami's zijn nog hetzelfde hoor. Ook werken er nog een paar gouwe ouwe [emoji2]
Zou vanavond alleen eten dus had in gedachten de frituur al aangezet. 8)
Meneer was toch thuis -heel gezellig hoor, daar niet van- maar we hebben dus gewoon gezond gegeten. Zalm, gebakken aardappeltjes, witlof uit de oven.
aangezien het vanmiddag onverwacht frietjes van de frituur werden heb ik deze avond boterhammekes gegeten.
Om dan tot de ontdekking te komen dat ik nog een restje bloemkool had staan van gisteren, dus dat werd mijn dessertje gewoon gestoomde koude bloemkool... daar zou ik me ziek in eten se!