Waar zijn jullie?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Waar zijn jullie?
Ik heb het laatste kwartier gekeken (daarvoor stond de tv er wel op aan), en toen we eenmaal allemaal voor de tv zaten werd er gescoord. Voortaan maar eerder mijn aandacht erbij houden.
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Gaan we kijken vanavond?
Weet nog niet.
Gisteren had ik wel jong oranje op staan. Dat was werkelijk waar een bizarre wedstrijd tegen Frankrijk
Jong oranje heeft uiteindelijk met 4-1 verloren waarbij Frankrijk 3(!!) penalty's had gekregen
Gisteren had ik wel jong oranje op staan. Dat was werkelijk waar een bizarre wedstrijd tegen Frankrijk
Jong oranje heeft uiteindelijk met 4-1 verloren waarbij Frankrijk 3(!!) penalty's had gekregen
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Wowdinky89 schreef: Weet nog niet.
Jong oranje heeft uiteindelijk met 4-1 verloren waarbij Frankrijk 3(!!) penalty's had gekregen![]()
Ja, ik verbaasde mij er eigenlijk nog over dat het geen rode kaarten regende met zoveel penalty's.
Ging ook erg snel achter elkaar door.
Denk niet dat de wedstrijd van het grote oranje zo spectaculair kan worden.
Maar waarschijnlijk komt het er wel voor omdat er op dinsdagavond over het algemeen niets op tv is
Maar waarschijnlijk komt het er wel voor omdat er op dinsdagavond over het algemeen niets op tv is
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik zou ook niet weten waar ik anders naar zou moeten kijkendinky89 schreef: Ja, ik verbaasde mij er eigenlijk nog over dat het geen rode kaarten regende met zoveel penalty's.
Maar waarschijnlijk komt het er wel voor omdat er op dinsdagavond over het algemeen niets op tv is![]()
ach ja, ik gooi er nu eerst nog even live dvd van within temptation in totdat vriendje thuiskomt.
Roelvinkjes hoef ik al niet te staan, laat staan vl
Roelvinkjes hoef ik al niet te staan, laat staan vl
Ik wil eigenlijk wel kijken, maar meneer zit hier nog 
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
jammer dat meneer niet van voetbal houdteelke schreef: Ik wil eigenlijk wel kijken, maar meneer zit hier nog![]()
Joaaaaa 
Ik heb m toch overgehaald, meestal vind ie het wel leuk wat er op 6 is en hij trapte er inMieke L. schreef: jammer dat meneer niet van voetbal houdt![]()
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
2-0eelke schreef: Ik heb m toch overgehaald, meestal vind ie het wel leuk wat er op 6 is en hij trapte er in![]()
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik wilde wat anders schrijven maar toen werd het 2-0 
Echt he! Gaan we weer voor de 5-1? (hadden ze zaterdag moeten doen verdorie)