"One American Angel" Pagina 15 "1e zwemles van Kay!!"
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
DJ_Doerak_Tucker
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: "One American Angel" Pagina 6 "hij is thuis !"
Ooooooooh Monique!!! Wat is hij geweldig schattig
! Ik vind het altijd zo heerlijk te lezen en te zien hoe het ook anders kan, dat volwassen honden een pup accepteren, hier een heel andere ervaring gehad helaas en ik kan er daarom zo van genieten als ik dit soort foto's zie. Ontzettend veel plezier samen, slaap lekker vannacht!

-
judith1967
- 5-sterren

Ooohhhh wat een stoere zeg is die Sjors 
Ga maar lekker genieten!!!
Hoop dat je inmiddels alweer een beetje opgeknapt bent
Ga maar lekker genieten!!!
Hoop dat je inmiddels alweer een beetje opgeknapt bent
Bedankt allemaal !!
Ja op de foto's lijkt meneer stoer met zijn staart elke keer omhoog, maar hij moet dingen wel kennen hoor !!
Daarnet kwam de buurvrouw snel naar buiten om even kennis te maken, en daar moest meneer niets van weten (en ze is echt leuk en heeft zelf ook lab)
Vreemde mensen en dieren is nog nieuw, dus kijkt meneer liever even de kat uit de boom dan dat meneer er als een dolle ingaat
En ik moet zeggen, ik vind dat super fijn

Maar Sjors en de rest van de dierenbende maken zoveel goed, dat ik denk ik maar elke keer een pup neem als ik ziek ben
Echt zó mooi hoe rustig hij de katten benaderd en ze respecteert. Heb ik nog nooit meegemaakt met mijn pups
Ja op de foto's lijkt meneer stoer met zijn staart elke keer omhoog, maar hij moet dingen wel kennen hoor !!
Daarnet kwam de buurvrouw snel naar buiten om even kennis te maken, en daar moest meneer niets van weten (en ze is echt leuk en heeft zelf ook lab)
Vreemde mensen en dieren is nog nieuw, dus kijkt meneer liever even de kat uit de boom dan dat meneer er als een dolle ingaat
En ik moet zeggen, ik vind dat super fijn
Ach, zit nu in de periode "hoest alle groene zooi naar je keel"judith1967 schreef: Hoop dat je inmiddels alweer een beetje opgeknapt bent![]()
Maar Sjors en de rest van de dierenbende maken zoveel goed, dat ik denk ik maar elke keer een pup neem als ik ziek ben
Echt zó mooi hoe rustig hij de katten benaderd en ze respecteert. Heb ik nog nooit meegemaakt met mijn pups
oowww ik geloof ik ben fliefd

-
nikèdog2000
- 5-sterren

Re: "One American Angel" , nieuwe foto's pagina 5 ;)
Monique77 schreef: Hij is thuis !!!
Meneer heeft de hele terugweg (1,5 uur) liggen slapen op mijn arm, want tussen de benen was nog iets te spannend als je net weg bent van je vertrouwde omgeving
Thuis een grote plas, en daarna naar binnen waar Kay en Daan al enthousiast achter de woonkamerdeur stonden
Die kleine keek ze aan, liep rond en de blondies er maar achter aan lopen .... Sjors liep we alsof hij nooit anders gedaan had en trok zich niets aan van de 2 anderen
Manlief heeft blondie en blondie even mee naar buiten genomen, en toen kon Sjors zonder aanhang het huis verkennen
De kip is een groot succes TOT hij piept
En dan is het etenstijd !!
Zijn KVV wat ik meekreeg van de fokker ging er als een trein in, dus na nog wat scharrelen dacht ik, meneer zal wel moeten poepen ofzo dus ik weer naar buiten
Nou daar lag die hoor, op de stenen te pitten
Dus hop naar huis en in de benche
Gillen
Ok, hoe was het ook alweer
Is dit gillen om aandacht
Is dit gillen om aan te geven dat die moet plassen
Is dit gillen om aan te geven dat die moet poepen
Is dit gillen om aan te geven dat er iets anders is ????
Eenmaal stil toch weer naar buiten, maar niets hoor .. Weer slapen op de stoeptegels
Dus thuis zelf een plekje laten zoeken, en toen die sliep toch weer in de bench gedaan .... Hier leren de honden nl oa door de bench dat het na het eten verplicht rusten is
2 kickjes en hij lag languit te pitten in de bench
Oh dear, hij wikkelt ons nu al om zijn poten en het is zo gek, maar het lijkt alsof hij hier al jaren is
We gaan op en top genieten, en als hij een beetje goed gewend is en zijn ontlasting blijft ok gaan we beginnen met BARF !
Maar eerst nog maar even iets vertrouwd laten, onze guppewuppie![]()
![]()
wat een poeperdepoep
:smitte:, wat een heerlijk koppie, lekker ventje heb je er bij hoor.
De foto's met zi'n kippetje, om op te vreten.
Sorry moest wel erg lachen om je piep verhaal, zo ben je al vergroeid met je grote labjes, dat je nu weer even moet denken hoe zat het ook al weer.
Ik wens je heel veel geluk met sjors, en dat je maar vele jaren mag genieten met je 3 labjes.
De foto's met zi'n kippetje, om op te vreten.
Sorry moest wel erg lachen om je piep verhaal, zo ben je al vergroeid met je grote labjes, dat je nu weer even moet denken hoe zat het ook al weer.
Ik wens je heel veel geluk met sjors, en dat je maar vele jaren mag genieten met je 3 labjes.
Oohh wat een scheetje!!!

heeeel veel geluk samen!
heeeel veel geluk samen!
Wat heeft ie een heerlijk koppie!

- *Lia*
- 5-sterren

- Contacteer:
Heel veel plezier met de nieuwe aanwinst
-
sella
Heel veel plezier en geluk met de schoonheid van een pup.
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
+1!Kim_S schreef:![]()
![]()
![]()
Echt een scheetje
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Lekker koud he vanochtend buiten