Verzamelgroep: Zuid Holland
Moderator: Charlie Angel
Re: Verzamelgroep: Zuid Holland
Marpa en Debbie, kunnen jullie al wat zeggen over de levertijden/ophaaltijden?
-
Marpa
Ja, vandaag stuur ik iedereen een PB met afhaaltijden en adressen:)Gio89 schreef: Marpa en Debbie, kunnen jullie al wat zeggen over de levertijden/ophaaltijden?
-
Marpa
Als het goed is heb ik nu iedereen een PB gestuurd ivm zaterdag 4 aprilMarpa schreef: Ja, vandaag stuur ik iedereen een PB met afhaaltijden en adressen:)
Pb binnen hoor. bedankt. Gio hoelaat ben jij ong bij Debbie? mbt het delen ?
briitje schreef: Pb binnen hoor. bedankt. Gio hoelaat ben jij ong bij Debbie? mbt het delen ?
Later pas, ik heb SAR training in Brabant tot 4 dus heb half 7 afgesproken met Debbie
- Jacqueline&Rica
- 4-sterren

Bedankt weer voor de vleesjes 
-
Marpa
Graag gedaan en jullie ook allemaal dank voor de fijne snelle samenwerking!Jacqueline&Rica schreef: Bedankt weer voor de vleesjes![]()
Wil Marion en Debbie bedanken voor het regelen van de vleesjes. Wat voor jullie ook nog hoop werk was.
Drogertje staat al lekker te draaien met van alles.
-
Marpa
briitje schreef: Wil Marion en Debbie bedanken voor het regelen van de vleesjes. Wat voor jullie ook nog hoop werk was.
-
ellen en de birmanen
- 1-ster

- Contacteer:
dames dank jullie wel voor het regelen en verdelen van al het vlees. mijn drogertjes staat al ruim 24 uur te draaien met huid. hondjes zijn weer gelukkig dus het vrouwtje ook. nogmaals dank je wel.
ellen
ellen
-
Marpa
Dank!ellen en de birmanen schreef: dames dank jullie wel voor het regelen en verdelen van al het vlees. mijn drogertjes staat al ruim 24 uur te draaien met huid. hondjes zijn weer gelukkig dus het vrouwtje ook. nogmaals dank je wel.
ellen
Lieve barfers uit Den Haag of omgeving.
vrijdag 10 april heb ik 15 kg eendennekken van Tamara.
10 kg is voor mij echt meer dan voldoende.
Wie heeft interesse in de overige 5 kg eendennekken?
-
orinake
- 5-sterren

- Contacteer:
Lieverd denk er wel aan dat die nog steenhard bevroren zullen zijn waarschijnlijk en dat je dat vermoedelijk niet gedeeld krijgt he op vrijdagAquillo schreef: Lieve barfers uit Den Haag of omgeving.
- CindyMayella
- 5-sterren

Daar zat ik ook al aan te denken..... Wil wel ongeveer een kilo overnemen, indien ik plek heb in mn vriezer na de bestelling...... Woon ook in Den Haag (ado stadion)..... Moet eerst portioneren om te weten of ik plek nog over heb......orinake schreef: Lieverd denk er wel aan dat die nog steenhard bevroren zullen zijn waarschijnlijk en dat je dat vermoedelijk niet gedeeld krijgt he op vrijdag![]()
Is prima om het de volgende dag te doen, mocht je nog plek hebben ik woon in de buurt van het CentrumCindyMayella schreef: Daar zat ik ook al aan te denken..... Wil wel ongeveer een kilo overnemen, indien ik plek heb in mn vriezer na de bestelling...... Woon ook in Den Haag (ado stadion)..... Moet eerst portioneren om te weten of ik plek nog over heb......