Als Floris bij mij in midden limburg levert voor € 3 vvk, dan ben ik goedkoper uit dan m'n spullen zelf in Heerlen halen.Guardiano schreef: Hoi
IK heb net floris besproken dat ik de verzameling voor Limburg ga doen voor hem.
Alles word dus in Heerlen bezorgd en van daaruit zijn weer lijntjes te leggen..
Hij dropt dus alles bij mij af. En niet zoals Jump zegt..Dan moet je zelf bij hem bestellen en niet via mij Dan zul je dus zelf de
Voorrij kosten dienen te betalen.
Dit weekend zal en een topic maken.. iemand een voorkeur
Mij zou eind Mei goed uitkomen.
Verzamelgroep: Limburg
Moderator: Charlie Angel
Re: Verzamelgroep: Limburg
Ik heb bij orinake 15 kg tamme eendenek besteld, levering 10 april, maar ik kwam er vandaag bij vriezer opruiming achter dat ik nog meerdere kilo's had liggen. waarvan ik niet meer wist 
iemand interesse om eendenek over te nemen?
Het is al betaald dus komt toch mee vrijdag , en aangezien ik zelf lijntje ben kan het dan meteen bij mij worden opgehaald.
laat maar weten. Grtjs sara
Het is al betaald dus komt toch mee vrijdag , en aangezien ik zelf lijntje ben kan het dan meteen bij mij worden opgehaald.
15 Kilo? Ik heb even gekeken, maar het ging per 10kg of per kilo.startouw schreef: Ik heb bij orinake 15 kg tamme eendenek besteld, levering 10 april, maar ik kwam er vandaag bij vriezer opruiming achter dat ik nog meerdere kilo's had liggen. waarvan ik niet meer wist
Ik wil wel wat van je overnemen, maar 10 of 15 kilo is te veel, dat kan ik niet kwijt. Kunnen we vast wat op verzinnen...
Even afhankelijk van waar je woont..wil ik alles overnemen stuur maar pbstartouw schreef: Ik heb bij orinake 15 kg tamme eendenek besteld, levering 10 april, maar ik kwam er vandaag bij vriezer opruiming achter dat ik nog meerdere kilo's had liggen. waarvan ik niet meer wist
-
orinake
- 5-sterren

- Contacteer:
Ben je wat laat voor, de eendennekken van Startouw gaan reeds naar EssieGuardiano schreef: Even afhankelijk van waar je woont..wil ik alles overnemen stuur maar pb
yep eendenek is al verkocht 
en het was echt 15 kg.
er staan 2 soorten in. dit was ide van de wildleverancier.
en het was echt 15 kg.
er staan 2 soorten in. dit was ide van de wildleverancier.
Hahahaha Whahaha geen probleem heb de vriezer nog ram volorinake schreef: Ben je wat laat voor, de eendennekken van Startouw gaan reeds naar Essie![]()
Floris is zich aan het bedenken op welke datum hij eind mei naar Zuid-Limburg gaat komen (ik heb 'm gisteren zelf maar even gemaild
) Hij zal hier binnenkort een topic voor aanmaken. Dit voor degene die graag bij hem willen bestellen.
Er kan nog 75 kilo besteld worden.
- Bright Nova
- 1-ster

Kan iemand mij vertellen of er nog lijntjes richting het zuiden zijn?
Zie door de bomen het bos niet meer. Ben hier redelijk nieuw in en heb het idee dat ik elke keer net de boot mis.
Zie door de bomen het bos niet meer. Ben hier redelijk nieuw in en heb het idee dat ik elke keer net de boot mis.
regelmatig kijken in vraag en aanbod forum 
meestal staat in begin van topic of er lijntjes zijn.
2 mei geitjes van dreumalaartje in roermond
16 mei konijn
meestal staat in begin van topic of er lijntjes zijn.
2 mei geitjes van dreumalaartje in roermond
16 mei konijn
Ik wacht op zuid-Limburg eind mei [emoji6] Heb nog van alles in de vriezer
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Nog interesse om een bestelling te plaatsen bij SW?
Ik kan zachtjes aan wel weer wat gebruiken namelijk
Ik kan zachtjes aan wel weer wat gebruiken namelijk