Ja hij is al bijna 12kg nuSimone V schreef: wat wordt ie al groot zeg...
Boeke, update + info Shiloh outcross p.27
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Shanti en co
- 5-sterren

Re: Boeke, 13 weken alweer
-
Shanti en co
- 5-sterren

Pff wat wordt die beer klein zeg. 

Gezellig samen met Shanti.

Als Boeke ligt is hij nog wel kleiner.

Foto's maken begint al redelijk simpel te worden met meneer, hij kan als heel braaf blijven en kijken. Ook vindt Shanti het ondertussen prima dat puppegup tegen haar aan ligt, in het begin sprong ze geschrokken op en nu kijkt ze soms nog wat zielig maar vindt het wel prima. Gelukkig maar want Boeke is ook erg plakkerig bij haar.

Gezellig samen met Shanti.

Als Boeke ligt is hij nog wel kleiner.

Foto's maken begint al redelijk simpel te worden met meneer, hij kan als heel braaf blijven en kijken. Ook vindt Shanti het ondertussen prima dat puppegup tegen haar aan ligt, in het begin sprong ze geschrokken op en nu kijkt ze soms nog wat zielig maar vindt het wel prima. Gelukkig maar want Boeke is ook erg plakkerig bij haar.
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Ohw, ik ben echt helemaal verliefd op Boeke 
-
Shanti en co
- 5-sterren

Gister was meneer alweer 12,4kg, misschien ligt het toch niet aan de beer dat Boeke er ineens zo bovenuit torent.
Vandaag hebben, héél belangrijk, horecatraining gedaan met Boekemans. Eerst hebben we lekker in het bos gewandeld en daarna even wat drinken bij het restaurant. De serveerster vond hem ontzettend leuk en onder het bankje zagen we ook nog twee padden.
Tijdens het wandelen had meneer niet elke keer zin om te komen maar hij bleef gelukkig wel braaf bij ons in de buurt.

Vandaag hebben, héél belangrijk, horecatraining gedaan met Boekemans. Eerst hebben we lekker in het bos gewandeld en daarna even wat drinken bij het restaurant. De serveerster vond hem ontzettend leuk en onder het bankje zagen we ook nog twee padden.
Tijdens het wandelen had meneer niet elke keer zin om te komen maar hij bleef gelukkig wel braaf bij ons in de buurt.

Wat gaat dat hard zeg, dat echte puppieguppie is er al "af".
Ik vind jullie Boeke echt een leuk hondje, zo'n lekker guitig bekkie

KikkersThessa en Shanti schreef: zagen we ook nog twee padden.
-
Shanti en co
- 5-sterren

Ow, kikkers, ik vergeet het verschil tussen die twee altijd.zurca schreef: Wat gaat dat hard zeg, dat echte puppieguppie is er al "af".
Kikkers![]()
Het gaat zeker hard, hoe schattig en leuk hij ook was al mini puppegup, wij zijn er ook wel blij mee. Nu kan je toch een stuk meer met hem doen en we hoeven niet meer zo te bukken tijdens training.
+1??????Fenixjuh schreef: Ohw, ik ben echt helemaal verliefd op Boeke![]()
-
Shanti en co
- 5-sterren

Re: Boeke, 15 weken p.8
Dit weekend hebben we Boeke's vacht uitgebreid onder handen genomen.
Als in, willekeurig beginnen met knippen terwijl Boeke probeert zijn eigen haar op te eten en wij proberen hem af te leiden en stil te laten staan en zijn kop hebben we gedaan terwijl hij sliep, totdat we hem omdraaide om de andere kant van zijn kop te doen.
Maar omdat we de dag daarna alle uitstekende plukken bijgeknipt hebben en omdat zijn vacht lekker wild is lijkt het net alsof we prima kunnen trimmen. 8)

Lief klein monstertje

Als in, willekeurig beginnen met knippen terwijl Boeke probeert zijn eigen haar op te eten en wij proberen hem af te leiden en stil te laten staan en zijn kop hebben we gedaan terwijl hij sliep, totdat we hem omdraaide om de andere kant van zijn kop te doen.
Maar omdat we de dag daarna alle uitstekende plukken bijgeknipt hebben en omdat zijn vacht lekker wild is lijkt het net alsof we prima kunnen trimmen. 8)

Lief klein monstertje

Jeemig...al zwaarder dan Lizz (half jaar geweest, maar wel heel slanke denThessa en Shanti schreef: Ja hij is al bijna 12kg nu![]()
En wat ziet ie er toch geweldig uit, voor, na en ws ook tijdens zijn knip en trimbeurt, hij heeft een heerlijke kop om verliefd op te worden!!
-
Shanti en co
- 5-sterren

Ondertussen is hij alweer 13kg. 
Tijdens het trimmen is hij inderdaad ook super leuk en lief en schattig, vooral toen we alleen maar 1 poot gedaan hadden en de andere nog niet.
Tijdens het trimmen is hij inderdaad ook super leuk en lief en schattig, vooral toen we alleen maar 1 poot gedaan hadden en de andere nog niet.
Blijf het leuk vinden, die topics waarin je het verloop kan zien !
Het is een heerlijk mannetje om te zien, en ook qua karakter zit het wel goed als ik alles zo eens lees
Het is een heerlijk mannetje om te zien, en ook qua karakter zit het wel goed als ik alles zo eens lees
-
Shanti en co
- 5-sterren

Lekker met de honden in zon buiten geweest vanmiddag. Ze hebben heerlijk gehold en ze beginnen al wat ruwer te spelen. Shanti gromt ook veel tijdens het spelen. Laatst waren ze in het park en toen keken er mensen verschrikt naar die grote gevaarlijke hond die dat kleine onschuldige pupje aanviel. 

Even mooi zitten voor de bloemetjes.

Hallo daar!!!

Hij heeft nog mooie puppietandjes
(een broertje is vandaag begonnen met wisselen, we zijn benieuwd wanneer Boeke begint)

Toen ik even vogel ging fotograferen moesten ze heel zielig achter het hek wachten, arme hondjes.

Even mooi zitten voor de bloemetjes.

Hallo daar!!!

Hij heeft nog mooie puppietandjes

Toen ik even vogel ging fotograferen moesten ze heel zielig achter het hek wachten, arme hondjes.

Laatst gewijzigd door Shanti en co op vr 17 apr 2015, 22:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Mooie foto's vooral die laatste 
wat een mooie fotos weer 
- AnnemiekevD
- 5-sterren

Gave foto's