Me and my boys! schreef:
ik heb t commando 'zachtjes' aangeleerd dus als zimba uit de kar is dat ie ook echt voorzichtig doet want tja de wil is er wel natuurlijk!
Hij blijft ontzettend vrolijk, heeft overal zin in, kwispelt er nog lustig op los....
heb nu een zwenkwiel aan de voorkant van de kar en dat is een verademing!
Gentle doet t ook super, maandag gecastreerd maar eet niet maar vreet!!!
Dat hebben we alvast!
Wat een heerlijk lief koppie
Het is alleen zo jammer dat mensen snel klaar staan met hun oordeel...ze weten niet eens wat er aan de hand is en ze roepen al dierenmishandeling... krijg zelfs berichtjes met de vraag hoe lang ik hier nog mee doorgaat, bizar gewoon..
wat ook bizar is dat als zimba ff uit de kar is, harnas om dus duidelijk te zien dat ie iets heeft, mensen gewoon hun hond op hem af laten gaan terwijl ik al had gevraagd ze bij zich te houden..... ongelooflijk.... dan moet ik daar gewoon niet lopen met die hond.... grrrr vanmiddag heb ik toch echt een hond met mn voet geblokt...... geen baas te vinden!
Als er nu een hond tegen hem springt of tegen hem aan knalt is de ellende niet te overzien!
duimpjes zijn welkom, pag 11 castratie en hernia
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: duimpjes zijn welkom, pag 11 castratie en hernia
Maar nu zit die chip erin en zit je met de registratie enzo, enfin die beesten zijn in dat geval beter af bij een andere baas. mijn da heeft dalmaten lopen en verschillende katten waarvan er één als kitten zomaar in haar wachtruimte is achtergelaten. Ik denk dat ze een vondelingenschuif moeten instaleren aan het asiel.Borke schreef: Volgens mij is onze dierenarts zo al meermalen aan zijn honden gekomen... die stuurt die mensen gewoon weg en houdt die hond achter - geweldige vent
Voor veel mensen geldt: wat stuk is dat vervang je, dus ook honden of katten...
Hoe ging die accupunctuur Ellen?
Als ik zelf accupunctuur kreeg, dan was het advies om daarna veel te drinken en liefst ook te rusten.
Geen idee of dat voor honden ook zo werkt?
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
Of ie veel gedronken heeft heb ik niet gemerkt, s avonds was ie wel erg moe, vandaag liep ie bagger slecht dus rust heeft ie vandaag wel gekregen maar ze heeft er niks over gezegd,rust houden