De lente is begonnen.. Tussenteenontstekingen
Moderator: Lizzy
Re: De lente is begonnen.. Tussenteenontstekingen
Dat is lastig zeg!
Ik zou ook eerder naar een holist gaan dan een dermatoloog.
Proberen hem op die manier in de best mogelijke conditie te krijgen om hem te ondersteunen.
De dermasezia shampoo zou ik ook nog een kans geven voor de momenten dat het echt nodig is.
Ik denk dat een dermatoloog voornamelijk symptomen gaat bestrijden en daar los je op de lange termijn niet veel mee op.
Maar dit is van mijn kant meer een gevoelskwestie, want ik ben en geen holist en geen dermatoloog[emoji5].
En misschien iets van puur pollen? Ik weet niet of dat daar verkrijgbaar is, maar daar hoor ik ook wel goede verhalen over.
Ik zou ook eerder naar een holist gaan dan een dermatoloog.
Proberen hem op die manier in de best mogelijke conditie te krijgen om hem te ondersteunen.
De dermasezia shampoo zou ik ook nog een kans geven voor de momenten dat het echt nodig is.
Ik denk dat een dermatoloog voornamelijk symptomen gaat bestrijden en daar los je op de lange termijn niet veel mee op.
Maar dit is van mijn kant meer een gevoelskwestie, want ik ben en geen holist en geen dermatoloog[emoji5].
En misschien iets van puur pollen? Ik weet niet of dat daar verkrijgbaar is, maar daar hoor ik ook wel goede verhalen over.
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Zo das dus mooi kut!
Ik denk dat ik ook zou proberen de weerstand te verhogen!
Ik denk dat ik ook zou proberen de weerstand te verhogen!
I

Vandaag dit gekocht, het is een schaal voor een megabloempot en ik wil hem met de clicker gaan aanleren om daar twee minuten zonder dwang in te blijven staan voor zijn voetenbadje. Eerst zonder water en daarna met water en de jodiumoplossing.
Zou dat een reëel streven zijn 2 minuten stilstaan? Teki is erg slim en leert heel snel en vindt het ook leuk om nieuwe dingetjes te leren. Ik blijf het in de tussentijd op de oude manier doen, zodat ik niet uit haast ook hier ga dwingen en het weer iets naars wordt voor hem.

Vandaag dit gekocht, het is een schaal voor een megabloempot en ik wil hem met de clicker gaan aanleren om daar twee minuten zonder dwang in te blijven staan voor zijn voetenbadje. Eerst zonder water en daarna met water en de jodiumoplossing.
Zou dat een reëel streven zijn 2 minuten stilstaan? Teki is erg slim en leert heel snel en vindt het ook leuk om nieuwe dingetjes te leren. Ik blijf het in de tussentijd op de oude manier doen, zodat ik niet uit haast ook hier ga dwingen en het weer iets naars wordt voor hem.
Joh, maak er gewoon een spelletje van! Kan nooit kwaad!
Als je hem nou eens twee minuten wat lekkers geeft? Elke zoveel seconde als hij mooi stilstaat een koekje. Twee minuten stilstaan zonder iets te doen is saai.
Goed idee joh!
Als je hem nou eens twee minuten wat lekkers geeft? Elke zoveel seconde als hij mooi stilstaat een koekje. Twee minuten stilstaan zonder iets te doen is saai.
Goed idee joh!
Ja! Het is idd de bedoeling om het leuk te maken, een nieuwe positieve oefening. Maar ik moet hem minimaal 5 keer per dag badderen en als ik hem eeuwig alle 2 de minuten moet blijven voeren dan gaat er net iets te veel vlees doorheen. In het begin natuurlijk geen probleem. Hij heeft er trouwens al een paar keer ingestaan, dus ik hoop dat het gaat lukken[emoji4]Hope schreef: Joh, maak er gewoon een spelletje van! Kan nooit kwaad!
Goed idee joh!
Ik wil het dus heel langzaam opbouwen totdat hij het 2 minuten volhoudt, eerst droog en daarna met water weer gaan opbouwen en daarna natuurlijk de jackpot[emoji4]
Edit: ik las je reactie verkeerd, je bedoelde ook gewoon om op te bouwen! Idd zo ga ik het doen ja, eerst heel veel belonen als hij met vier pootjes in de schaal staat.
Laatst gewijzigd door Laura2004 op za 11 apr 2015, 15:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Goed idee. Ik ben ook nog naar iets op zoek waar yara in kan gaan staan, maar Tot op heden niets kunnen vinden.
Ik wil namelijk ook preventief na de laatste wandeling haar pootjes afspoelen.
Altijd handig dit soort topics om weer nieuwe info te leren (al is de aanleiding natuurlijk niet leuk)
Ik wil namelijk ook preventief na de laatste wandeling haar pootjes afspoelen.
Altijd handig dit soort topics om weer nieuwe info te leren (al is de aanleiding natuurlijk niet leuk)
Dit is vooral handig omdat hij er super makkelijk in kan stappen (dat is in een badje weer minder, ik wilde eerst het kleinste hondenzwembad van zooplus bestellen), ik had hem graag net iets groter gehad, maar dit was de grootste maat.
Ik vind dit slim!
Ik was ook al bij zwembadjes aan het kijken, maar die zijn een stuk hoger en lastiger te legen.
Dit lijkt me ideaal. Dus ik ga ook ff langs het tuincentrum haha.
Wat is die jodiumoplossing? Is dat waar die da in het filmpje het ook over heeft?
Ik kon namelijk niet helemaal verstaan wat ze nou in het water gooide?
Dit lijkt me ideaal. Dus ik ga ook ff langs het tuincentrum haha.
Wat is die jodiumoplossing? Is dat waar die da in het filmpje het ook over heeft?
Ik kon namelijk niet helemaal verstaan wat ze nou in het water gooide?
In het Spaans 'povidona iodada' en dit los ik op in water. Ik heb een halve literfles.
Volgens mij is dat gewoon jodium, dr becker is daar fan van heb ik al gezien en aangezien ik het al gebruikte, blijf ik het doen.
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Wat een goed idee die schaal!!
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik vind het een geniaal idee!!
Als hij het stilstaan doorheeft, kun je misschien spelletjes spelen? Jacy is denk ik wel een minuutje bezig met 3 voertjes in de anti-schrokbak van de action.. Misschien dat je zoiets nog kunt halen en op een standaard voor hem neerzetten?
Anders spelletjes met de neus, op de plek blijven staan en cirkels of je handen aanraken met zijn neus (zo kun je hem met 2 stoelen met 2 cirkels 'nee' aanleren
)
Als hij het stilstaan doorheeft, kun je misschien spelletjes spelen? Jacy is denk ik wel een minuutje bezig met 3 voertjes in de anti-schrokbak van de action.. Misschien dat je zoiets nog kunt halen en op een standaard voor hem neerzetten?
Anders spelletjes met de neus, op de plek blijven staan en cirkels of je handen aanraken met zijn neus (zo kun je hem met 2 stoelen met 2 cirkels 'nee' aanleren
Ik zat nog te denken...
Zou je er geen badmat inleggen? Even op maat knippen natuurlijk.
Maar dat hij zeker niet uit kan glijden en zich ook niet kan bezeren op die randjes aan de binnenkant.
Die voetjes zijn soms natuurlijk super gevoelig.
Of denk ik nu te overdreven?
Zou je er geen badmat inleggen? Even op maat knippen natuurlijk.
Maar dat hij zeker niet uit kan glijden en zich ook niet kan bezeren op die randjes aan de binnenkant.
Die voetjes zijn soms natuurlijk super gevoelig.
Of denk ik nu te overdreven?
Goed idee! Nee, niet overdreven!
@Fenixjuh: goeie tips, daar kan ik wat mee.
@Fenixjuh: goeie tips, daar kan ik wat mee.