Jaaaaazhiva schreef: meer liefhebbers?
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 154.0.html
bij voldoende interesse wil ik rijden vanaf Hoorn (ik denk dat ik dan de meeste kilo's mee kan nemen.)
of vanaf Lelystad, maar daar is maar een beperkt aantal kilo's beschikbaar.
Verzamelgroep: Friesland
Moderator: Charlie Angel
Re: Verzamelgroep: Friesland
Zou voor mij maar om een kilo of 20 /30 gaan, hoeveel kilo's moet je hebben voordat het een beetje uit kan Zhiva?
dan zou het dus vanaf lelystad zijn, dan kom ik over joure. Ik zal rond de € 15,00 aan brandstof kwijt zijn denk ik.
Dat wil ik dan gewoon delen door het aantal bestellers. Dan hoef ik ook niet te berekenen hoe het met kilo's zit. Is dat wat?
Dat wil ik dan gewoon delen door het aantal bestellers. Dan hoef ik ook niet te berekenen hoe het met kilo's zit. Is dat wat?
lijntje zit al vol lees ik netzhiva schreef: dan zou het dus vanaf lelystad zijn, dan kom ik over joure. Ik zal rond de € 15,00 aan brandstof kwijt zijn denk ik.
Dat zag ik ook net, pff dat is wel heel snel gegaan, jammer volgende keer beter.Yora85 schreef: lijntje zit al vol lees ik net![]()
Vorige keer ging hij ook zo vreselijk snel!
tsja, ik heb op pagina 3 al aangegeven dat ik mee wilde bestellen en daar kwam op pagina 7 pas een reactie op, dus ik weet niet of die 50 kg er al bij inzit, heb nu even navraag gedaan. Duimen dan maar 
niet gelukt lees ik net jammerzhiva schreef: tsja, ik heb op pagina 3 al aangegeven dat ik mee wilde bestellen en daar kwam op pagina 7 pas een reactie op, dus ik weet niet of die 50 kg er al bij inzit, heb nu even navraag gedaan. Duimen dan maar![]()
heel jammer, volgende keer beter 
aangepast :helaas alles is al op
Laatst gewijzigd door zhiva op vr 24 apr 2015, 20:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Wie kan ik blij maken met 3,5 kilo Fazantenbouten. Mijn hond is er namelijk niet gek op en eet het met lange tanden.
Het is verdeeld in 7 zakjes van ongeveer 500 gram.
Op te halen in Zuidwest Friesland of evt. Kop van Noord Holland. Mag weg voor 10 euro.
Het is verdeeld in 7 zakjes van ongeveer 500 gram.
Op te halen in Zuidwest Friesland of evt. Kop van Noord Holland. Mag weg voor 10 euro.
Nog liefhebbers voor het lijntje van SW in Marknesse? Ik rijd van Marknesse A6 - Joure, A7- tot sneek.
Er kan nog 100 kg mee en ik vraag € 0.15ct per kg vervoerskosten.
Er kan nog 100 kg mee en ik vraag € 0.15ct per kg vervoerskosten.
-
lisantjuhh
- 2-sterren

Iemand belang bij runderoren? Ooit besteld om te drogen, maar dat ga ik niet doen. Zijn denk ik 3á 4 oren
Zouden die in mijn bohmann passen?lisantjuhh schreef: Iemand belang bij runderoren? Ooit besteld om te drogen, maar dat ga ik niet doen. Zijn denk ik 3á 4 oren
-
lisantjuhh
- 2-sterren

denk het niet. Ze zijn best wel groot.