gaatje in hart
Moderators: koekje, pearlsofpassion
-
catwoman
- 2-sterren

- Contacteer:
Re:gaatje in hart
dat is het hem nou juist, bij mij mogen ze niet naar buiten
want dan ben ik hem zo kwijt, en die plek heb ik toen schoongemaakt met dettol, zeker niet goed
maar ze zeggen ook dat als je hem te vroeg laat castreren dat hij klein blijft,, is dat zo??
Nou daar heb ik nog niks van gemerkt , mijn Bengaal was een reus en die was al voor de 6 maanden gecastreerd.catwoman schreef: dat is het hem nou juist, bij mij mogen ze niet naar buitenwant dan ben ik hem zo kwijt, en die plek heb ik toen schoongemaakt met dettol, zeker niet goed
maar ze zeggen ook dat als je hem te vroeg laat castreren dat hij klein blijft,, is dat zo??
Het is zelfs zo dat als je tevroeg castreerd dat de groeischijven niet tijdig sluiten.
Als je katten urine lucht wilt verwijderen kun je het beste gewoon witte azijn gebruiken. Dettol werkt inderdaad niet.
-
catwoman
- 2-sterren

- Contacteer:
Bedankt voor de tip, en ik hoop juist dat hij lekker groot wordt dus laat hem dan toch maar met 6 maanden helpen 
Nou als hij te groot wordt door de castratie (dus door dat de groeischijven niet sluiten) dan groeit zijn skelet te groot voor zijn spieren en pezen, dus het moet niet zo zijn dat je je kat laat castreren omdat je em lekker groot wilt.catwoman schreef: Bedankt voor de tip, en ik hoop juist dat hij lekker groot wordt dus laat hem dan toch maar met 6 maanden helpen![]()
-
catwoman
- 2-sterren

- Contacteer:
oke dom van me, Ik vind het alleen zo jammer dat ik altijd van die slanke katten heb, ik weet dat het beter is maar ik vind die lekkere dikzakken altijd zo leuk om te zien
Maar misschien dat het nu anders word nu ik carnibest geef aan ze, Zoe is er wel beter door gaan zien haar vacht glimt helemaal en ik ben al helemaal blij dat de kattebak niet meer stinkt
En Kaya begint er net mee dus hoop dat alles goed komt
Ik vind die grote lobbes katten ook altijd leuk, maar hier een blok verder woonde (hij is een tijdje geleden dood gegaan) een ernstig dikke lobbes, en eerlijk dat is eerder zielig dan leuk om te ziencatwoman schreef: oke dom van me, Ik vind het alleen zo jammer dat ik altijd van die slanke katten heb, ik weet dat het beter is maar ik vind die lekkere dikzakken altijd zo leuk om te zienMaar misschien dat het nu anders word nu ik carnibest geef aan ze, Zoe is er wel beter door gaan zien haar vacht glimt helemaal en ik ben al helemaal blij dat de kattebak niet meer stinkt
En Kaya begint er net mee dus hoop dat alles goed komt
-
catwoman
- 2-sterren

- Contacteer:
Dat is wel erg zwaar ja
Die van mij weegt maar 3 kilo en is 2 jaar en Kaya van 5 maanden weegt iets meer dan 2 kilo, dus dat is ook niet veel, ik moet er niet aan denken 12 kilo dan heb je een hond in huis
Dan houd je dus eigenlijk van een kat met een afwijking die gevaarlijk is voor hun gezondheid. Dezelfe rare menselijke voorkeur voor afwijkingen die de "platte pers" veroorzaakt heeft. En niet te vergeten nog niet eens zo heel lang geleden. Vrouwen in China die hun voeten afbonden omdat mannen het zo lief en mooi vonden om een vrouw met kleine voetjes te hebben die niet meer normaal kan lopen...catwoman schreef: oke dom van me, Ik vind het alleen zo jammer dat ik altijd van die slanke katten heb, ik weet dat het beter is maar ik vind die lekkere dikzakken altijd zo leuk om te zien![]()
-
catwoman
- 2-sterren

- Contacteer:
Ik heb gezegd dat ik wat dikkere katten leuk vind om te zien maar dat wil nog niet zeggen dat ik dat zelf doe, mijn katten hebben een gewicht van 3kilo en 2 kilo dus ik doe het in mijn ogen heel goed en heb het beste met ze voor, daarom geef ik ze nu ook vers vlees en verder krijgen ze niets van mij. Maar ik heb het over wat dikkere katten ja stevige die vind ik mooi zoals de main coon, enz. en die perzen met hun platte neus vind ik niets aan