toch gaat t goed hoor, samen eten samen slapen samen in de loopgraven....
ze kan alleen de trap van t nachthok niet op.... ik zou de trap ook snel breder moeten maken en ook de ingang van t nachthok....of ik sluit daar gewoon de boel af en maak beneden een soort van nachthok
met haar 10 weken doet ze kwa grootte niet voor Ko onder!
Ze is leuuukkkkk Wat een dottig ding
Fijn dat ze samen al zo goed met elkaar omgaan...Ko fleurt dus al wat op? Dat oortje...wie weet heeft ze een poging gedaan dat trapje naar het nachthok op te gaan en heeft ze zich daarmee bezeert?!
dan was Jazz een kleintje hihihi..
Heb haar Anna genoemd.....
met haar gaat t echt ontzettend goed, ze is een lief ding...
maar Ko blijft maar kniezen..ik kijk t vandaag nog ff aan en anders laat ik hem van top tot teen nakijken..
Overigens heeft de fokker van Anna dat ook gedaan bij Ko en zij kwam er achter dat zijn voortanden niet goed aansluiten, geen over of onderbeet maar zijwaarts.
Ko zijn kopje ging scheef hangen, scheef bekkie, zonderde zich af en ik zag hem niet eten dus hoppa naar de Da
Heeft een parasiet,prednison,pijnstiller ed gekregen en dwang voeren....oorzaak is stress, arme jongen.
Gelukkig heeft ie nu zn meisje wat lekker bij hem ligt
Heeft ie id stomme is dat de Da me dat dus niet heeft verteld door op Google te kijken kom ik er achter dat ik haar ook moet behandelen dus morgen maar fles extra halen want volgens mij moet ik haar dan ook die panacur geven.
Blijf lekker bezig zo
Overigens ook gelezen dat dat moeilijk vast te stellen is, ook bloedonderzoek geeft niet altijd duidelijkheid
Hem net eten gegeven en laat dat gelukkig goed toe