Me and my boys! schreef:
Heeft ie id stomme is dat de Da me dat dus niet heeft verteld door op Google te kijken kom ik er achter dat ik haar ook moet behandelen dus morgen maar fles extra halen want volgens mij moet ik haar dan ook die panacur geven.
Blijf lekker bezig zo
Ik wil geen domper op de feest vreugde gooien,maar denk je niet dat het verstandiger zou zijn om ze tijdelijk uit elkaar te halen?
Je weet niet precies waar Jazz aan overleden is,misschien is het iets wat besmettelijk is...
Zo'n jong ding heeft natuurlijk weinig om bij te zetten
Door haar te behandelen kunnen ze gewoon bij elkaar blijven, jazz had bmo(of ka.) en mede daardoor ook zo goed als stil liggende darmen
Ko kan dit al jaren bij zich hebben en dat t nu door stress naar buiten is gekomen
De feestvreugde is inmiddels al pleite
Me and my boys! schreef:
Door haar te behandelen kunnen ze gewoon bij elkaar blijven, jazz had bmo(of ka.) en mede daardoor ook zo goed als stil liggende darmen
Ko kan dit al jaren bij zich hebben en dat t nu door stress naar buiten is gekomen De feestvreugde is inmiddels al pleite
Pffff inderdaad ja,wat een toestand,ik duim dat Ko er weer bovenop komt...
Hij beweegt iig weer wat meer... kopje scheef is bijna niet meer te zien... alleen eet ie enkel nog zacht spul, en dat na 2 spuitjes..
Is het dan wel die parasiet?
Vannacht nog ff op google gekeken en als ik daar foto s van konijnen zie met die scheve kopjes ...nah zo heeft ie t helemaal niet
Kan zijn dat ik er snel bij was natuurlijk.
Anyway vanmorgen een klein uurtje bezig geweest met konijnen verzorgen....
Eerst Ko, tja die vind na gisteren dat dwangvoeren het niet meer zo gaaf natuurlijk, dus eerst die meds erin en daarna voer.... vraag me af waar t voer t meeste zit, in Ko of op mij.
Daarna die kleine...
Ze kijken me al met argusogen aan als ik de tuin in ga
Me and my boys! schreef:
Hij beweegt iig weer wat meer... kopje scheef is bijna niet meer te zien... alleen eet ie enkel nog zacht spul, en dat na 2 spuitjes..
Is het dan wel die parasiet?
Vannacht nog ff op google gekeken en als ik daar foto s van konijnen zie met die scheve kopjes ...nah zo heeft ie t helemaal niet
Kan zijn dat ik er snel bij was natuurlijk.
Anyway vanmorgen een klein uurtje bezig geweest met konijnen verzorgen....
Eerst Ko, tja die vind na gisteren dat dwangvoeren het niet meer zo gaaf natuurlijk, dus eerst die meds erin en daarna voer.... vraag me af waar t voer t meeste zit, in Ko of op mij.
Daarna die kleine...
Ze kijken me al met argusogen aan als ik de tuin in ga
Klinkt niet helemaal als ec, maar ja... Ik gaf toch panacur geloof ik. Twee weken, twee maal daags.
Medicijnen aan konijnen geven is simpel als je weet wat ze lekker vinden.
Ik geef medicijnen in brinta met wat water of in olvarit peer of wortel. De peer is favoriet, brinta blijft het beste gaan. Of appelmoes, maar daar zit wel veel suiker in.
ik geef t ook hoor, aan beide..
oke dus mengen mag... dan ga ik ff op zoek naar olvarit potjes, heb nu enkel appelmoes in huis
hij is nog wel stilletjes maar vind die meds en 4x per dag voeren ook wel stress vol voor hem maar wat moet dat moet!
Anna is inmiddels helemaal thuis!
Me and my boys! schreef:
ik geef t ook hoor, aan beide..
oke dus mengen mag... dan ga ik ff op zoek naar olvarit potjes, heb nu enkel appelmoes in huis
hij is nog wel stilletjes maar vind die meds en 4x per dag voeren ook wel stress vol voor hem maar wat moet dat moet!
Anna is inmiddels helemaal thuis!
Daarom zou ik dat ook zo min mogelijk doen.
Als hij vloeibaar wel zelf eet, week zijn brokjes dan. Panacur kan je zeker mengen.
Ik heb er één met chronisch ec, die krijgt zes keer per jaar twee maal daags panacur gedurende twee weken. Als ik dat onder dwang moest doen stierf hij van de stress
op flesje staat dat Ko ook 1x moet..?
hij eet enkel groenvoer zelf... weet niet wat ie doet als ik de geweekte bix in een bakje neerzet.. nu voer ik hem met een spuitje
of zou nu enkel groenvoer voldoende zijn of gaan daar zn darmen van stil liggen?
Me and my boys! schreef:
op flesje staat dat Ko ook 1x moet..?
hij eet enkel groenvoer zelf... weet niet wat ie doet als ik de geweekte bix in een bakje neerzet.. nu voer ik hem met een spuitje
of zou nu enkel groenvoer voldoende zijn of gaan daar zn darmen van stil liggen?
Als hij groenvoer eet, dan eet hij. Geef hem dat een paar keer per dag.
Ik ben echt geen fan van dwangvoeren als het niet écht moet. Door de stress duurt het langer voor ze zelfstandig gaan eten, en stress en ec is al helemaal niet wenselijk.
ppfff t is niks als je aardig wat dieren heb maar t is hier vaak zo dat als de ene wat heeft de anderen mee gaan doen!
gentle met zn hormoon gedoe, zimba hernia.. jazz weg, en nu kootje....