Op de maandagen ben ik vaak in de regio Utrecht. Ik kan dus op maandag eventueel schelpje komen halen.Dian schreef: ja, ik woon in Nieuwegein. Weet niet waar jij woont?
lenteopruiming in huize Harbers...... diverse tuigjes+riemen............(foto's)
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: lenteopruiming in huize Harbers...... diverse tuigjes+riemen............(foto's)
Re: lenteopruiming in huize Harbers...... diverse tuigjes+riemen............(foto's)
Slim zo'n accu schroevedraaier.
Tja al die riemen en tuigjes kopen is als een ziekte, maar dat doe je met je eerste hond, later weet je beter wat echt handig is en wat je wilt hebben.
Voor Borke had ik ook veel meer gekocht dan nodig was
Tja al die riemen en tuigjes kopen is als een ziekte, maar dat doe je met je eerste hond, later weet je beter wat echt handig is en wat je wilt hebben.
Voor Borke had ik ook veel meer gekocht dan nodig was
sterker nog, er liggen in een la nog de eerste halsbandjes en tuigjes van Rakker, zodat een eventuele nieuwe puppemans die eerst om kan. Kleur boeit dan toch even niet en ze zijn er zo weer uitgegroeidBorke schreef: Slim zo'n accu schroevedraaier.
Voor Borke had ik ook veel meer gekocht dan nodig was![]()
Geef maar een gil. Maak ik ze eerst even weer schoon. Meestal ben ik in de middag zeker thuis.wijkje schreef: Op de maandagen ben ik vaak in de regio Utrecht. Ik kan dus op maandag eventueel schelpje komen halen.
we zakken weg, even weer een schop onder de kont 
toch nog een schop omhoog......... wie weet 
- Angelique
- 5-sterren

Dat is al 1 x meer dan scheepsrecht
laatste schopje dus. 
oké, wist niet dat je niet zo vaak mocht schoppen.