Re: wat eten we vandaag... deel 40
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
annielaumen
- 5-sterren

Vanmiddag bloemkoolsoep met spekjes en blauwschimmel kaas.
Vanavond gevulde parika's.
Vanavond gevulde parika's.
Het was wel oke, die kipstukjes, maar smaakte bij mijn weten (en naar oordeel van mijn vleesetende vriendje) niet echt naar kip. Wel lekker, maar niet echt voor herhaling vatbaar (te duur ook).
Worstjes, pieperpureetje en slaai. Pudding.
Ik eet alleen en ik heb heel erg zin in patat en frikandellen. Meervoud ja, geheel tegen eigen gewoonte in 
Re: Re: wat eten we vandaag... deel 40
Heeft iemand hier de insectenburgers bij de Jumbo wel eens geprobeerd?
Wij eten vanavond bonenschotel. Dat is voor 2 dagen, zodat ik morgen niet hoef te koken. Mag al om 6:00 beginnen namelijk :drive: :\
Wij eten vanavond bonenschotel. Dat is voor 2 dagen, zodat ik morgen niet hoef te koken. Mag al om 6:00 beginnen namelijk :drive: :\
Dan heb je wel voor twee dagen vast veel plek in de vrachtwaggel 
Annemarie heeft de beestjesburger al eens geprobeerd. Volgens mij was het eetbaar, maar geen daverend succes.
Annemarie heeft de beestjesburger al eens geprobeerd. Volgens mij was het eetbaar, maar geen daverend succes.
- -Annemarie-
- 5-sterren

Re: Re: wat eten we vandaag... deel 40
*meldt zich*Mini's 3-tal schreef: Heeft iemand hier de insectenburgers bij de Jumbo wel eens geprobeerd?
Ja, toevallig vanavond weer. Je proeft er niks van.
Nee hoor, het is best te eten als je een soort van groentenburger verwacht. En ik vind ze aan de prijs, maar dat zijn die insecten nu eenmaal.
8) frietjes en een cheeseburger.
Eergisteravond: friet met zelfgemaakte kibbeling
Helaas had meneer pien alle kibbeling tegelijk in het mandje gestort zodat het er als een klont uitkwam
#leermomentjevoormeneer 
Gisteravond: ketjapprut met kipdijfilet, tropische fruitmix uit blik en atjar erdoorheen (ja, dat is lekker
) met rijst.
Vanavond lamsbout van de bbq, worstjes (Poolse en biologische), kippevleugels, gepofte aardappels en salade. Zoon z'n vriendin heeft een kater dus óf ze komt niet óf ze eet weinig
We zullen het wel zien.....
Gisteravond: ketjapprut met kipdijfilet, tropische fruitmix uit blik en atjar erdoorheen (ja, dat is lekker
Vanavond lamsbout van de bbq, worstjes (Poolse en biologische), kippevleugels, gepofte aardappels en salade. Zoon z'n vriendin heeft een kater dus óf ze komt niet óf ze eet weinig
- Jacqueline&Rica
- 4-sterren

sla met wienerschnitzel en krieltjes 
Bietjes gestoofd met uitje, gemarineerde speklapjes, gebakken krieltjes met gekarameliseerde ui en kastanjechamps en misschien kaas. Voor Vera een broccoliroosje erbij. Als toetje custardpudding en een danoontje.
Ik vind het vieze zompige smaakloze hompen. Echt heel bleh!Ligaa schreef: Ik heb er veel goeds over gehoord. Niet lekker?![]()
Ontzettende slaai met gebakken aardappeltjes.
Krieltjes(vers)met knoflook (uit de tuin)rozemarijn(uit de tuin) ,met gegrilde courgettes (nog niet uit de tuin