Ko... update pag 12/ THUIS!!!!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Ko... beroerte gehad
Hoop dat het goedkomt met hem, Ellen, aan jouw goede zorgen zal het niet liggen 
Welke dosering panacur geef je nu?
ik heb er hier drie met ec, waarvan één chronisch symptomen.
Geef hem anders ook wat brinta met water. Krijgt hij iets meer binnen dan alleen groenten.
Ik zou goed oppassen met het weer. In de nachten wordt het redelijk koud nog, en als hij dan vlak bij de grond zit krijgt hij het wellicht te koud.
Zitten ze nog steeds samen?
ik heb er hier drie met ec, waarvan één chronisch symptomen.
Geef hem anders ook wat brinta met water. Krijgt hij iets meer binnen dan alleen groenten.
Ik zou goed oppassen met het weer. In de nachten wordt het redelijk koud nog, en als hij dan vlak bij de grond zit krijgt hij het wellicht te koud.
Zitten ze nog steeds samen?
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
2 ml panacur gisteren nog na gevraagd..
20ml metacam
meds tegen duizelingen en eetlust opwekkers..
potjes olvarit wortel,peer, groenvoer uit t park, wat groente van ons maar dat is heel weinig
sinds gisteren ben ik hooithee aan t maken en dat krijgt ie dus ook
heb een hokje beneden voor hem met zaagsel en hooi zodra ik hem daarin zet dat raakt ie in een soort van paniek en
wil er zo snel mogelijk uit, hij zit op aarde maar wel overdekt..alleen sinds gisteren geen keutels van hem gezien
ja ze zitten samen ik ga haar niet weg halen dan legt ie t loodje denk ik...
ik behandel haar ook
20ml metacam
meds tegen duizelingen en eetlust opwekkers..
potjes olvarit wortel,peer, groenvoer uit t park, wat groente van ons maar dat is heel weinig
sinds gisteren ben ik hooithee aan t maken en dat krijgt ie dus ook
heb een hokje beneden voor hem met zaagsel en hooi zodra ik hem daarin zet dat raakt ie in een soort van paniek en
wil er zo snel mogelijk uit, hij zit op aarde maar wel overdekt..alleen sinds gisteren geen keutels van hem gezien
ja ze zitten samen ik ga haar niet weg halen dan legt ie t loodje denk ik...
ik behandel haar ook
Laatst gewijzigd door me and my boys op do 23 apr 2015, 08:41, 1 keer totaal gewijzigd.
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
Als hij niet in dat hokje wil, dan niet. Bezorg hem echt niet meer stress dan nodig is nu.
Ze zitten samen, dus de dame kan hem warm houden. Dat is super belangrijk nu.
Wat betreft panacur. Ik denk echt dat het te weinig is.
Je geeft in dit soort gevallen echt veel panacur. Weeg hem even, dan kan je zelf de dosering berekenen.
Je moet echt 2 maal daags 20 mg per kilo lichaamsgewicht geven. Je moet op de verpakking even kijken hoeveel mg per ml fenbendazol er in je panacur zit.
Voor Jopper betekend dit dat hij dus twee maal per dag 2,6 ml krijgt.
Daarnaast is het belangrijk dat er echt 12 uur tussen zit telkens. Vaste tijden zijn bij dit medicijn van levensbelang, anders slaan ze niet aan.
Ze zitten samen, dus de dame kan hem warm houden. Dat is super belangrijk nu.
Wat betreft panacur. Ik denk echt dat het te weinig is.
Je geeft in dit soort gevallen echt veel panacur. Weeg hem even, dan kan je zelf de dosering berekenen.
Je moet echt 2 maal daags 20 mg per kilo lichaamsgewicht geven. Je moet op de verpakking even kijken hoeveel mg per ml fenbendazol er in je panacur zit.
Voor Jopper betekend dit dat hij dus twee maal per dag 2,6 ml krijgt.
Daarnaast is het belangrijk dat er echt 12 uur tussen zit telkens. Vaste tijden zijn bij dit medicijn van levensbelang, anders slaan ze niet aan.
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
nee dat doe ik ook niet, 1x hem er in gezet..
geen stress bezorgen tja.. dat doe ik zo n 4x per dag dmv voeren ed. alleen al kijken naar hem bezorgd hem al stress.... dat ie weer word opgepakt...
de dame houd hem niet warm .... die is nu met dr eigen leventje bezig..af en toe komt ze even kijken en dan gaat ze dr eigen gangetje
ik ben constant met hem bezig... kom er voor naar huis ed...
vanmorgen moest ik weg.. ben net thuis, hij zit nog op dezelfde plek als waar ik hem heb achter gelaten...
nog steeds niet gepoept, en t is ook droog dus plassen doet ie waarschijnlijk ook niet....
hij zit maar, zie hem magerder worden... hij is triest...beweegt niet doet helemaal niks.....
ik ga dit toch een konijnontwaardig leven vinden...... in zo vere je al van leven kan praten....
de tranen schieten in mn ogen... vind dit echt zo erg
geen stress bezorgen tja.. dat doe ik zo n 4x per dag dmv voeren ed. alleen al kijken naar hem bezorgd hem al stress.... dat ie weer word opgepakt...
de dame houd hem niet warm .... die is nu met dr eigen leventje bezig..af en toe komt ze even kijken en dan gaat ze dr eigen gangetje
ik ben constant met hem bezig... kom er voor naar huis ed...
vanmorgen moest ik weg.. ben net thuis, hij zit nog op dezelfde plek als waar ik hem heb achter gelaten...
nog steeds niet gepoept, en t is ook droog dus plassen doet ie waarschijnlijk ook niet....
hij zit maar, zie hem magerder worden... hij is triest...beweegt niet doet helemaal niks.....
ik ga dit toch een konijnontwaardig leven vinden...... in zo vere je al van leven kan praten....
de tranen schieten in mn ogen... vind dit echt zo erg
Ik zou m laten gaan denk ik...volgens mij is het vreselijk voor een prooidier om zich niet te kunnen bewegen... 
-
hannabelgje
- 5-sterren

Pfff dat klinkt inderdaad niet goed. Sterkte!
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
ik weet niet meer waar ik goed aan doet...
doorgaan en hopen op t beste....of hem toch laten gaan..
als ik doorga en ik vind hem vandaag of morgen dan kan ik me wel voor mn kop slaan dat ik hem niet eerder heb laten gaan...
maar stel dat....
ppppffff bizar gewoon....
als ik aankom probeer ie weg te gaan.... valt om tegen muur ed.. blijft dan verdwaasd zitten en dan pak ik hem..
wikkel hem in een badlaken en dan voeren meds ed... hij werkt niet eens meer tegen laat t maar gebeuren
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
-
flodder en dwarrel
- 5-sterren

+1eelke schreef: Ik zou m laten gaan denk ik...volgens mij is het vreselijk voor een prooidier om zich niet te kunnen bewegen...![]()
Als een konijn stopt met fatsoenlijk eten, niet meer beweegt, niet meer plast en poept...
Dan zou ik zeggen dat het einde is gekomen. Hoe moeilijk ook... Je bent nu al een tijd verder en het lijkt eerder slechter te gaan dan beter.
Dan zou ik zeggen dat het einde is gekomen. Hoe moeilijk ook... Je bent nu al een tijd verder en het lijkt eerder slechter te gaan dan beter.
- pearlsofpassion
- Moderator
Sterkte met je beslissing.
Ik geloof dat voor mij het einde ook bereikt zou zijn...
Ik geloof dat voor mij het einde ook bereikt zou zijn...
-
judith1967
- 5-sterren

Sterkte Ellen met je beslissing 
Ik denk dat ik hem ook zou laten gaan

Ik denk dat ik hem ook zou laten gaan
Sterkte. Een beslissing nemen is moeilijk, maar hoe oud is Ko, hoeveel kans maakt hij, en wat zou je zelf willen als je zijn stampertjes had?