Re: Topic: foto van de dag 2.0

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Lil

Bericht door Lil »

zurca schreef: Door de te lage opening bedoel je?
Vind het iig. best apart, de kar is voor honden tot 90 kilo en dat zijn toch over het algemeen honden met flinke schofthoogte en dan maken ze er een deurtje in wat maar "half" open kan.
Afijn we zoeken verder. Bij kinderkarren zie je wel dat heel de voorkant eruit kan maar nu nog 1 vinden met platte bodem en genoeg bodemruimte.
De combi van omhoog stappen en tegelijkertijd moeten bukken. Omhoog stappen alleen lukt al bijna niet.
joel
5-sterren
5-sterren

Bericht door joel »

Vind het iig. best apart, de kar is voor honden tot 90 kilo en dat zijn toch over het algemeen honden met flinke schofthoogte en dan maken ze er een deurtje in wat maar "half" open kan.
Afijn we zoeken verder. Bij kinderkarren zie je wel dat heel de voorkant eruit kan maar nu nog 1 vinden met platte bodem en genoeg bodemruimte.
ik heb deze kidcar en echt , echt ideaal!!!
https://www.google.nl/search?q=kidcar&t ... B250%3B352

We hebben de stoeltjes eruit gehaald, nadat onze tweeling er niet meer in hoefde en nu op de bodem een tuinstoel kussen op de bodem, handoek erover en fietsen maar.
De foto is vast al eens voorbij gekomen, maar hier nog een keer
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

Zou je je huidige kar niet kunnen vermaken ? Dus de opening (laten) veranderen ? Misschien grotere ritsen erin (laten) zetten ?
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

Lil schreef: De combi van omhoog stappen en tegelijkertijd moeten bukken. Omhoog stappen alleen lukt al bijna niet.

Wat het omhoog stappen betreft . Ik zette de kar bv even op straat en Noa op de stoep , kar dan helemaal tegen de stoeprand aan , en dan had ik (bijna) geen hoogteverschil meer
Noa wandelde dan zo de kar in . In bv het bos idem , even een plek opzoeken waar de hond even hoger komt te staan en de kar lager . Nu had Noa geen problemen met bukken , omdat haar schofthoogte  lager was .
Lil

Bericht door Lil »

smulpaap schreef:

Wat het omhoog stappen betreft . Ik zette de kar bv even op straat en Noa op de stoep , kar dan helemaal tegen de stoeprand aan , en dan had ik (bijna) geen hoogteverschil meer
Noa wandelde dan zo de kar in . In bv het bos idem , even een plek opzoeken waar de hond even hoger komt te staan en de kar lager . Nu had Noa geen problemen met bukken , omdat haar schofthoogte  lager was .
Ja, dat werkt in het veld niet.  :-\
Kan dat hier voor de deur wel doen, maar wat doe ik onderweg dan?
Lil

Bericht door Lil »

Iemand die bijna nooit blijft plakken op foto's.

Afbeelding
Laura2004
5-sterren
5-sterren

Bericht door Laura2004 »

Wat een lief mooi poezenmeisje (?)[emoji173]
Lil

Bericht door Lil »

Laura2004 schreef: Wat een lief mooi poezenmeisje (?)[emoji173]
ja, deze driekleur kunnen alleen meisjes hebben.  ;)
Laura2004
5-sterren
5-sterren

Bericht door Laura2004 »

Lil schreef: ja, deze driekleur kunnen alleen meisjes hebben.  ;)
Zoiets meende ik te weten ja[emoji12]

Ze ziet er heel lief uit[emoji4]
Lil

Bericht door Lil »

Laura2004 schreef: Zoiets meende ik te weten ja[emoji12]

Ze ziet er heel lief uit[emoji4]
Dank je. Ze is heel aanhankelijke en zeer gemakkelijk te benaderen. Heel lief bij de da en zo.
Ik had het er alleen gisteren nog over dat ze de eerste kat/poes is die zo slecht is op te voeden. Die zich gewoon nog nooit aan enige huisregel heeft gehouden en zich daarin niet laat corrigeren/belonen wat dan ook.  ::)
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Wat een prachtige meid lil! :-*
zurca
5-sterren
5-sterren

Bericht door zurca »

joel schreef: ik heb deze kidcar en echt , echt ideaal!!!
Mmmm.... ik had via MP iemand benaderd die een kidcar te koop had. Maar die dacht dat de stoeltjes er niet uit kunnen, als ik sommige foto's ook bekijk lijkt het ook alsof er een plastic verhoging in zit. Misschien dan afhankelijk van het model?! Als ik jouw foto's bekijk leek die kar wel op die van jou....En als een Afghaan er in kan, moet Tous toch ook passen....

Edit; hier een foto van die advertentie.... onder dat blauwe zit dan geen plastic verhoging?
Afbeelding
Laatst gewijzigd door zurca op ma 27 apr 2015, 12:03, 1 keer totaal gewijzigd.
zurca
5-sterren
5-sterren

Bericht door zurca »

smulpaap schreef:

Zou je je huidige kar niet kunnen vermaken ? Dus de opening (laten) veranderen ? Misschien grotere ritsen erin (laten) zetten ?
Had al gedacht om de schaar in het doek te zetten maar dat vind ik ook weer zonde....Ook omdat ik niet zeker weet of Tous het idd. zal doen, in de kar liggen met wandelen. En dan bewaar ik deze kar, die helemaal goed is, liever voor de toekomst en probeer ik voor nu voor een klein prijsje een andere kar op de kop te tikken, daar zouden we dan wel wat aan kunnen knippen oid.  ;)
K&D
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door K&D »

[quote author]
Afbeelding
[/quote]

owww....this is way tooo cute... :smitten: :smitten:
Laura2004
5-sterren