En daarom.... hou je honden bij je!

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: En daarom.... hou je honden bij je!

sella

Bericht door sella »

Toch vindt ik het van Gentle wel te begrijpen Ellen. Zijn roedellid werdt aangevallen.De aanvaller moet verjaagd worden.
Wat dat betreft succes gehad.

Het is zo een ellende die bazen die niets intereseert, de lomperikken die los mogen stormrammen.
Jantina
5-sterren
5-sterren

Bericht door Jantina »

Me and my boys! schreef: nope geen auto...
Extra balen nu....
me and my boys
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door me and my boys »

sella schreef: Toch vindt ik het van Gentle wel te begrijpen Ellen. Zijn roedellid werdt aangevallen.De aanvaller moet verjaagd worden.
Wat dat betreft succes gehad.

Het is zo een ellende die bazen die niets intereseert, de lomperikken die los mogen stormrammen.
ja nou ja oke... maar dit was niet de bedoeling natuurlijk... kom met gentle best van ver en dan nu dit weer...
Jantina schreef: Extra balen nu....
ja kan je wel zeggen.... gelukkig heb ik danny die me altijd rijd als er iets is hoor
sella

Bericht door sella »

Dat snap ik helemaal Ellen, ik probeer alleen je een nuance te tonen, dat het niet pérse weer een blijvend probleem hoeft te geven.
Romee
2-sterren
2-sterren

Bericht door Romee »

Wat ontzettend rot voor jullie

Je kan vrijwel nergens meer veilig lopen.
Hier ook een tijd een manke jonge hond gehad, als ik over de stoep iemand tegen kwam ging ik op de weg of fietspad.
Mag wel even snuffelen he...??? Nee, dat mag niet ze heeft een zere poot, en dan toch aan een flex erheen laten gaan.

Ook met een loopse teef, als ik daarmee in aanlijngebied loop, zit er ook zo een reu op. Geen eigenaar in de verste verte te bekennen
Cindy de Wolf
5-sterren
5-sterren

Bericht door Cindy de Wolf »

Het is de laatste paar jaar echt dweilen met de kraan open. Wat je eerst met kinderen had, het niet opvoeden, laten rennen in supermarkten e.d. is nu overgeslagen op de hondeneigenaren/bazen voor een groot gedeelte.
Ik maak ook bijna dagelijks dit soort ellende mee en ook hier krakkemikkige honden :'( :'( heel verdrietig en woest wordt ik ervan.
Sterkte voor je mannetje!
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

Wat die prent betreft Ellen , je kan eens informeren bij jouw gemeente .
Er worden weleens uitzonderingen gemaakt

Ik ben indertijd ook eens aangehouden door Handhaving en zij wezen mij erop dat deze uitzondering bestaat .
Noa liep de laatste tijd ook los ,  en dus ook op plekken waar het officieel niet mocht
Om dezelfde reden ..... altijd gekloot met andere honden(bezitters)
Ik had dus officieel een aanvraag met bijbehorende medische info DA  in moeten dienen en moeten motiveren waarom Noa geen riem (meer) om had

Nu heeft Handhaving in mijn geval nooit meer moeilijk gedaan , ze zagen mij wel vaker met de kar en met het stokoude besje
doranto
5-sterren
5-sterren

Bericht door doranto »

Oh shit zeg! Ik hoop dat Zimba er snel weer bovenop is! En inderdaad ook balen dat Gentle zich genoodzaakt zag uit te vallen. Pffff zo kun je aan de gang blijven!
Sterkte!  :-*
robbiekomvoor
5-sterren
5-sterren

Bericht door robbiekomvoor »

Tjonge jonge,jou dag kan niet meer stuk :bigarmhug:
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Het is duidelijk niet jouw dag vandaag op dieren gebied  :-\

:bigarmhug:
Joaquin
5-sterren
5-sterren

Bericht door Joaquin »

:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Pauline
5-sterren
5-sterren

Bericht door Pauline »

Ik heb idd ook ontheffing gevraagd aan Toezicht en Handhaving om de aanlijnplicht te mogen negeren, maar kreeg 0 op rekest. Het is een verbod op het los laten van je hond en daar kan niet vanaf geweken worden kreeg ik als antwoord. Nou... vanaf dat moment ben ik dus in overtreding. En als ik beboet word, laat ik het wel voorkomen en ga voor de rechter verschijnen met mijn slecht lopende hond en waarschijnlijk krijg ik dan nog steeds een boete, maar ook publiciteit.
Extreme
5-sterren
5-sterren

Bericht door Extreme »

Ach arme Zimba, wat is dit kl*te zeg, mini stapjes vooruit, en bam hij ligt onderuit en jij kan weer terug naar zwaardere pijnstillers.
Een zachte  :bigarmhug: voor Zimba, en voor jou en Gentle een dikke  :armhug:
Lil

Bericht door Lil »

Pauline schreef: Ik heb idd ook ontheffing gevraagd aan Toezicht en Handhaving om de aanlijnplicht te mogen negeren, maar kreeg 0 op rekest. Het is een verbod op het los laten van je hond en daar kan niet vanaf geweken worden kreeg ik als antwoord. Nou... vanaf dat moment ben ik dus in overtreding. En als ik beboet word, laat ik het wel voorkomen en ga voor de rechter verschijnen met mijn slecht lopende hond en waarschijnlijk krijg ik dan nog steeds een boete, maar ook publiciteit.

O balen!

Hier een tijd elektronisch aangelijnd maar dat mag niet meer.  Ontheffing idd ook niet gekregen wel mocht ik een flex gebruiken (blijkbaar mag dat niet in de bebouwde kom?  Ik zie ze zo vaak met hond aan flex heb ook bijna een hond daardoor aangereden).
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Lil schreef:
O balen!

Hier een tijd elektronisch aangelijnd maar dat mag niet meer.  Ontheffing idd ook niet gekregen wel mocht ik een flex gebruiken (blijkbaar mag dat niet in de bebouwde kom?  Ik zie ze zo vaak met hond aan flex heb ook bijna een hond daardoor aangereden).
Wie zegt dat dat niet mag? Hier alleen de regel dat de hond aangelijnd moet zijn, waarmee staat er niet bij. Wij krijgen elk jaar een folder van de gemeente.

Plaats reactie