Ko... update pag 12/ THUIS!!!!

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Ko... update pag 12

Sher
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sher »

Dat arme konijntje! Ik hoop dat hij zich hier doorheen kan slaan. Na al die ellende zal hij niet meer veel reserves hebben.  :-\
me and my boys
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door me and my boys »

dit is het laatste wat ik voor hem kan doen, blijft ie in de narcose dan ik en andere mij nooit verwijten niks voor mn dieren te doen..
en ja menige verklaren me voor gek maar hier kan ie van herstellen en ik vind dat ik hem nog een kans moet geven... met de juiste zorg en medicatie moet dat gewoon gaan lukken.
'is maar een konijn' krijg ik te horen... id dat is ie ook maar hij is wel van mij!
En als ik een dier aanschaf dan zal ik er alles aandoen om hem te helpen ergens door heen te slepen of wat dan ook...
al moet ik droog brood eten, zorgen voor mn dieren is net als zorgen voor mn kinderen
En ja id... arme ko, door een verkeerde diagnose al die ellende....
Laatst gewijzigd door me and my boys op do 30 apr 2015, 20:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Sher
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sher »

Me and my boys! schreef: dit is het laatste wat ik voor hem kan doen, blijft ie in de narcose dan ik en andere mij nooit verwijten niks voor mn dieren te doen..
en ja menige verklaren me voor gek maar hier kan ie van herstellen en ik vind dat ik hem nog een kans moet geven... met de juiste zorg en medicatie moet dat gewoon gaan lukken.
'is maar een konijn' krijg ik te horen... id dat is ie ook maar hij is wel van mij!
En als ik een dier aanschaf dan zal ik er alles aandoen om hem te helpen ergens door heen te slepen of wat dan ook...
al moet ik droog brood eten, zorgen voor mn dieren is net als zorgen voor mn kinderen
:-*
Extreme
5-sterren
5-sterren

Bericht door Extreme »

Agosss arme Ko.
Maar gelukkig dat het nu ontdekt is en dat hij er aan geopereerd kon worden.
:duimen: dat hij vanaf vandaag, ookal is het met kleine stapjes, vooruit gaat.
De bron is weggenomen, nu genezen.
Arme mannetje  :-*

Heb je al wat gehoord? Heeft hij de operatie goed doorstaan?

Terwijl ik dit stukje wilde plaatsen heb jij zelf nog een reactie geplaatst.
Nee , het is niet alleen maar een Konijn, het is een dier die jouw hulp nodig hebt, groot gelijk dat je dit laat doen.
Heb zelf vroeger ook deze reactie gehad adh van de operatie van mijn kat, zelfs de dierenarts vroeg toen, wil je deze operatie echt? De meeste mensen laten een dier inslapen, willen niet (hoge) kosten maken, inslapen en een nieuwe dier is goedkoper.
me and my boys
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

ze vroeg het ook hoor en ja hoor ik had mn ogen alweer op sap :'(
als ie dan zo bescherming bij je zoekt dan kan je toch niet anders...
ondertussen heb ik van de stress al 2 glazen wijn achterover geslagen en zit ik aan een mega bak popcorn :(
keetje
5-sterren
5-sterren

Bericht door keetje »

Me and my boys! schreef: dit is het laatste wat ik voor hem kan doen, blijft ie in de narcose dan ik en andere mij nooit verwijten niks voor mn dieren te doen..
Zo denk ik er ook over meis. Onze Hennie, ex-kooikip heeft me, behalve de aanschaf ook ruim 300 euries gekost aan DA kosten. En ze is uiteindelijk toch bezweken. maar ik weet wel dat ik er alles aan gedaan heb wat mogelijk was. En ze heeft bij mij nog een extra jaar echt kip mogen zijn.

Konijnen zijn best wel moeilijk, ook wat een goede diagnose betreft. Wij hebben gelukkig een konijnkundige dierenarts bij onze kliniek dus wat dat betreft hebben we geluk.

Ik hoop dat het weer (helemaal) goed gaat komen met Ko. Ik duim ervoor dat het ventje goed uit de narcose komt en daarna alleen maar beter gaat worden.
Aan jouw zorg zal het niet liggen!  :-*
me and my boys
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

ik hoop t ook!
van de 2.6 kg weegt ie er nu nog 1.8/9 :-[
maar zo lief en hij is zo vol vertrouwen... peuren met een wattenstaafjes in zn oren ppfff liet ie allemaal gewoon toe
Extreme
5-sterren
5-sterren

Bericht door Extreme »

Me and my boys! schreef: ze vroeg het ook hoor en ja hoor ik had mn ogen alweer op sap :'(
als ie dan zo bescherming bij je zoekt dan kan je toch niet anders...
ondertussen heb ik van de stress al 2 glazen wijn achterover geslagen en zit ik aan een mega bak popcorn :(
:bigarmhug:
Hond....kat....konijn.....kip....paard.....kanarie, er is voor mij geen verschil, je kiest voor ze in goede en slechte tijden, en ja dan kan het wel eens (veel) geld kosten, moet je een dier om een flinke oor ontsteking in laten slapen terwijl hij kan genezen, nee had het ook niet gedaan hoor, alleen maar goed van jou dat je de moeite wel neemt.

Geniet van je wijn en popcorn, kan het me helemaal voorstellen met wat je allemaal al voor je kiezen hebt gekregen met al je dieren.
Vena
3-sterren
3-sterren

Bericht door Vena »

Wat een ellende voor jullie allebei!
Ik duim heel hard dat Ko hier weer helemaal van opknapt.
tessa
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door tessa »

:-* :-* lieve Ellen, je ben een topwijf!!!
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

Sodefokkingju  :-X Arme Ko... Wat fantastisch dat je hem een kans geeft, ik ga snoeihard duimen dat hij er doorheen komt!  :-* :-* :-*
BlissSpirit
5-sterren
5-sterren

Bericht door BlissSpirit »

Hier draaien de duimen in turbostand. Je bent een super baasje voor hem. Nu snel opknappen lieve dappere Ko [emoji8]
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Sterkte met Ko! Ik hoop dat hij goed uit de operatie zal komen en hersteld!
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Duimen voor Ko  :-* Wat zonde zeg, al die ellende door een foute diagnose  :'(
Mieke L.
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Mieke L. »

Sterkte Ellen ik duim mee voor een goede afloop voor Ko! Geweldig dat je hem nog een kans geeft  :-* Hoop dat ie goed uit de operatie komt.

Plaats reactie