Het heet Heather, dit is haar bijnaamKim_S schreef: Hoé heet het arme beest? ??? Kledderedetski?? ???
![]()
Grijze snuiten
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Angelique
- 5-sterren

Re: Grijze snuiten
Hallo HeatherAngelique schreef: Het heet Heather, dit is haar bijnaam![]()
Is dat die die mij op wilde eten?
- Angelique
- 5-sterren

Zal toch niet. Heather krijgt haar eten het liefst in stukjes en met mes en vork en servetje geserveerdKim_S schreef: Hallo Heather
Is dat die die mij op wilde eten?![]()
O dan was dat een andereAngelique schreef: Zal toch niet. Heather krijgt haar eten het liefst in stukjes en met mes en vork en servetje geserveerd![]()
- Angelique
- 5-sterren

Katja waarschijnlijkKim_S schreef: O dan was dat een andere![]()
![]()
Die ook jaAngelique schreef: Katja waarschijnlijk![]()

Ruby, mijn kleine grijze muis van 10 jaar, hoort ook in het rijtje grijze snuiten thuis.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Wauw die poes Mientje 
24 jaar, ongelofelijk
Wat ziet ze er goed uit!!!
Onze Sofi is inmiddels de 10 wel gepasseerd en begint heel licht te grijzen bij haar wenkbrauwe.
Het zou me niet opgevallen zijn, als Saskia niet was begonnen met dergelijke foto's van Wodje te tonen 8)
24 jaar, ongelofelijk
Wat ziet ze er goed uit!!!
Onze Sofi is inmiddels de 10 wel gepasseerd en begint heel licht te grijzen bij haar wenkbrauwe.
Het zou me niet opgevallen zijn, als Saskia niet was begonnen met dergelijke foto's van Wodje te tonen 8)
Theo en Thea nog een keer

En Amber , die beginnend grijs word

Nou, speciaal voor jou dan de grijze wenkbrauwen van Wodka. Zodat je weet waar Sofi naartoe groeit.Borke schreef: Onze Sofi is inmiddels de 10 wel gepasseerd en begint heel licht te grijzen bij haar wenkbrauwe.

Nox wordt ook wel steeds grijzer...

En ook Didot heeft er wat jaartjes bijgekregen

En ook Didot heeft er wat jaartjes bijgekregen
-
Lil
Ik kan weer foto's plaatsen! Boris wordt morgen 14 jaar.

Hij had ooit een zwart masker, zijn oren waren ook zwart met tikkie bruin, hij had zwarte flambee in zijn vacht etc. Nu kan ik hem als de zon schijnt vaak niet fotograferen, hij lijkt wel te reflecteren.

Hij had ooit een zwart masker, zijn oren waren ook zwart met tikkie bruin, hij had zwarte flambee in zijn vacht etc. Nu kan ik hem als de zon schijnt vaak niet fotograferen, hij lijkt wel te reflecteren.
Oh, wat een lieve snuitjes allemaal. 
24 jaar, dat is wel heeeeeeeel erg op leeftijd.
voor de dame.
24 jaar, dat is wel heeeeeeeel erg op leeftijd.