En daarom.... hou je honden bij je!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: En daarom.... hou je honden bij je!
nou.... als ik de opmerkingen al hoor als ik vraag of ze eventjes hun hond(en) bij zich willen houden en zelfs als ik t uitleg....
-
Lil
Die mensen zul je niet bereiken, wel andere mensen die er niet over nadenken maar er wel toe bereid zijn.Me and my boys! schreef: nou.... als ik de opmerkingen al hoor als ik vraag of ze eventjes hun hond(en) bij zich willen houden en zelfs als ik t uitleg....
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
ja ongetwijfeld maar helaas kom ik die nooit tegen hier in t park ???
-
Lil
Kom je nooit mensen tegen die de hond bij zich houden, helemaal nooit?Me and my boys! schreef: ja ongetwijfeld maar helaas kom ik die nooit tegen hier in t park ???
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
eentje met een weimaraner....en laatst met een sluipende border waarvan bij mij t zweet op mn voorhoofd stond... dat was het
-
Lil
dat is inderdaad behoorlijk weinig. Vreselijke mentaliteit bij jullie.Me and my boys! schreef: eentje met een weimaraner....en laatst met een sluipende border waarvan bij mij t zweet op mn voorhoofd stond... dat was het
Ben blij dat hier over het algemeen mensen aanlijnen als ze anderen zien (nu wil je de meeste honden ook niet ontmoeten, veel echte waak en erfhonden hier en die zijn niet zo vriendelijk naar vreemden). Zojuist terug van vakantie daar kwam ik ook zeer weinig mensen tegen, maar die ik tegen kwam vroegen moet ik de hond aanlijnen. Keurige reactie. Wel is niet ver van waar ik woon 1 'veld' (wij zeggen veld, maar er zijn natuurlijk heeeeel veel velden en weilanden op die plek) en daar is het normaal dat alle honden op alle honden afdenderen. Vraag mij niet hoe de gewoontes ontstaan van daar wel en op de andere plekken niet. Voor mij wel gemakkelijk, daaaaar kom ik dus niet (tenzij ik een hond heb waarmee ik er wel wil komen. Stel ik krijg een pup dan is iets van honds contact misschien wel weer handig).
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
dat is zo n beetje de gewoonte hier ook... lijn gaat eraf en telefoon aan....en hondlief mag doen en laten wat ie wilt
-
Lil
Ja, hoe zou dat ontstaan? Een groepje mensen doet dat en anderen dus ook? Hebben die dan nooit nare ervaringen meegemaakt? Ik hoor regelmatig dat honden zijn gebeten. Ik heb het ook iets te vaak meegemaakt dat die van mij serieus stuk waren. Daar ben ik door veranderd.Me and my boys! schreef: dat is zo n beetje de gewoonte hier ook... lijn gaat eraf en telefoon aan....en hondlief mag doen en laten wat ie wilt
-
judith1967
- 5-sterren

Vroeger toen ik Cairo nog had( x dober) kwam ik altijd een vrouwtje tegen met een JR reu,die altijd op Cairo al vloog grommen en wel.Cairo deed nooit wat ,liep gewoon weg
Die vrouw lachte er altijd om , want ze vond het zooo leuk.Ik heb haar gewaarschuwd dat Cairo het een keer zat word.
En die keer is idd gekomen,JR vloog weer grommend op Cairo af,en tja Cairo rende dit keer niet weg,maar deed ook zijn bekkie even open.Alleen maar vocaal,verder deed hij niks.Die vrouw was super beledigd,tja ik heb je gewaarschuwd.Had je je hond maar bij je moeten houden
Zo hetzelfde verhaal toen ik altijd in het Kralingse bos liep,die hond vloog ook altijd naar Cairo,zelfs een keertje in zijn staart gehangen.(dit was een middenslag,iets van een Border x.Dus tja Cairo werd het een keertje zat en vloog achter die hond aan,vocaal en verder niks,die vrouw heeft tegen iedereen in het bos lopen verkondigen dat mijn hond vals was
Ik had haar ook gewaarschuwd,dus als ze dan niet willen luisteren
Die vrouw lachte er altijd om , want ze vond het zooo leuk.Ik heb haar gewaarschuwd dat Cairo het een keer zat word.
En die keer is idd gekomen,JR vloog weer grommend op Cairo af,en tja Cairo rende dit keer niet weg,maar deed ook zijn bekkie even open.Alleen maar vocaal,verder deed hij niks.Die vrouw was super beledigd,tja ik heb je gewaarschuwd.Had je je hond maar bij je moeten houden
Zo hetzelfde verhaal toen ik altijd in het Kralingse bos liep,die hond vloog ook altijd naar Cairo,zelfs een keertje in zijn staart gehangen.(dit was een middenslag,iets van een Border x.Dus tja Cairo werd het een keertje zat en vloog achter die hond aan,vocaal en verder niks,die vrouw heeft tegen iedereen in het bos lopen verkondigen dat mijn hond vals was
Ik had haar ook gewaarschuwd,dus als ze dan niet willen luisteren
Laatst gewijzigd door judith1967 op za 02 mei 2015, 18:12, 1 keer totaal gewijzigd.
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
schijnbaar niet... kijk gentle heeft de lab niet de groeten gedaan en ik denk toch echt dat die lab een gaatje of wat heeft door hoektandjes... zou me eerlijk gezegd verbazen als t niet zo is.... die man heeft nog even achter me gelopen maar riep me niet oid..... hij heeft niet gezien wat er is gebeurd maar schijnbaar wel gehoord, lab gaf een gilletje en ik ook 'los'!!! en daarna gebaarde en riep ik nog wat naar die eigenaar.... dus.... nee veel mensen boeit t helemaal niks...Lil schreef: Ja, hoe zou dat ontstaan? Een groepje mensen doet dat en anderen dus ook? Hebben die dan nooit nare ervaringen meegemaakt? Ik hoor regelmatig dat honden zijn gebeten. Ik heb het ook iets te vaak meegemaakt dat die van mij serieus stuk waren. Daar ben ik door veranderd.
-
Lil
Als ie stuk is gooi je hem weg en koop je een nieuwe... onbegrijpelijk inderdaad daar zullen wij nooit met ons verstand bij kunnen!Me and my boys! schreef: schijnbaar niet... kijk gentle heeft de lab niet de groeten gedaan en ik denk toch echt dat die lab een gaatje of wat heeft door hoektandjes... zou me eerlijk gezegd verbazen als t niet zo is.... die man heeft nog even achter me gelopen maar riep me niet oid..... hij heeft niet gezien wat er is gebeurd maar schijnbaar wel gehoord, lab gaf een gilletje en ik ook 'los'!!! en daarna gebaarde en riep ik nog wat naar die eigenaar.... dus.... nee veel mensen boeit t helemaal niks...