zimba update pag 8/14/16/20
Moderator: Lizzy
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: zimba
we zijn in dordrecht geweest, wat een verademing...
wat de beeldvorming was vroeg ze, uitslag rontgen ed.... nou mmm dat is dus niks... er is niks gebeurd... enkel op de foto van 2 jr geleden en wat zimba aangaf na lich onderzoek kwam er een lage hernia uit.....
nah..dat gezicht van die dierenarts..
anyway er kunnen een paar dingen aan de hand zijn..... Spondylose, Equina Cauda, eventueel hernia, flinke artrose... nog iets waar ik de naam van ben vergeten of tja.. toch iets ernstigers....
iig woensdag een mri...
wat de beeldvorming was vroeg ze, uitslag rontgen ed.... nou mmm dat is dus niks... er is niks gebeurd... enkel op de foto van 2 jr geleden en wat zimba aangaf na lich onderzoek kwam er een lage hernia uit.....
nah..dat gezicht van die dierenarts..
anyway er kunnen een paar dingen aan de hand zijn..... Spondylose, Equina Cauda, eventueel hernia, flinke artrose... nog iets waar ik de naam van ben vergeten of tja.. toch iets ernstigers....
iig woensdag een mri...
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
ze hebben nu niks aan hem gedaan, eerst de mri afwachten
Nou, Cauda Equina en dan zo slecht lopen: dat hoop je ook echt niet hoor Lil 
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
wat ik hoop is dat wat ie ook heeft er wat aan gedaan kan worden..
want t word langzamerhand steeds erger... hij is groggy van de tramadol maar pijn gaat er gewoon doorheen
want t word langzamerhand steeds erger... hij is groggy van de tramadol maar pijn gaat er gewoon doorheen
Wij zijn met Tous ook in dat verwijscentrum geweest, die arts wist gelijk wat er mis was. En dat geeft een prettig gevoel.
Weet je welke arts je had Ellen?
Ik hoop dat de scan woensdag meer duidelijkheid gaat geven en dat er iets aan te doen is
Weet je welke arts je had Ellen?
Ik hoop dat de scan woensdag meer duidelijkheid gaat geven en dat er iets aan te doen is
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
Dr Brink krijgen we
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
geloof dat ze er 4 of 5 orthopeden hebben
had liever morgen al gegaan maar ze hebben t er mega druk
had liever morgen al gegaan maar ze hebben t er mega druk
Ik ook. En wat ga je tegen zo'n ernstige Cauda Equina doen? Wat je niet met een hernia kan?Lil schreef: Ik heb er ervaring mee.... nu liep de mijne niet zo extreem slecht.
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
lizzy, wat zijn jou ervaringen?