Re: Voor de mensen met een moestuin. Deel 2
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
judith1967
- 5-sterren

Zo vandaag onkruid tussen de tegels uitgehaald,de 2 moestuinbakken gevuld met potgrond en compost,dus die staan al klaar.Aardbeienplantes heb ik in de veilingkist gezet.
Rucola gezaait ook in een veilingkist,die 2 staan nu op de vlonder,leuk gezicht.En Courgette zaadjes gezaaid in een potje,die staan nu in de kas.
Toen was ik door al mijn 5 zakken heen,dus maandag maar ritje maken naar de Plantenhal
Rucola gezaait ook in een veilingkist,die 2 staan nu op de vlonder,leuk gezicht.En Courgette zaadjes gezaaid in een potje,die staan nu in de kas.
Toen was ik door al mijn 5 zakken heen,dus maandag maar ritje maken naar de Plantenhal
Ik ben ook druk geweest vandaag. Oscar lag erbij en keek er naar 

- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Ohw, wat ligt prins Oscar er heerlijk bij!! 
Ik ga maandag mijn spinazie oogsten
Ik ga maandag mijn spinazie oogsten
grappig, ik wil maandag de spinazie gaan zaaien.Fenixjuh schreef: Ohw, wat ligt prins Oscar er heerlijk bij!!
Ik ga maandag mijn spinazie oogsten![]()
Vandaag wel rucola geoogst en gewone sla met diverrse tuinkruiden. Twee tomaten plantjes beginnen te bloeien en twee komkommerplanten doen het heel goed. Er zitten al meerdere kleine komkommers aan (ca 5 cm)
Vandaag naar de open dag van de historische tuin geweest. Allerlei leuke plantjes voot de moestuin gescoord.Postelein.palmkool, artisjok enz.
-
lianneke
- 5-sterren

Lijkt me heel leuk zo,n historische tuin, waar was dat?monster schreef: Vandaag naar de open dag van de historische tuin geweest. Allerlei leuke plantjes voot de moestuin gescoord.Postelein.palmkool, artisjok enz.
En postelein is zo yammie!!
lianneke schreef: Lijkt me heel leuk zo,n historische tuin, waar was dat?
En postelein is zo yammie!!
Echt heerlijk!! Mmmmmm
Dit jaar hebben wij ook palmkool gezaaid. Het is nu ca 1 cm hoog. Ben benieuwd of het wat wordt.monster schreef: Vandaag naar de open dag van de historische tuin geweest. Allerlei leuke plantjes voot de moestuin gescoord.Postelein.palmkool, artisjok enz.
Is in Lent bbj Nijmegen. Zit ook een museum bij. Heel leuk.
- -Annemarie-
- 5-sterren

Na dit weekeind gaan we buiten aan de slag, het was nog wel erg fris hier.
De aardappels doen het overigens wel goed.

De aardappels doen het overigens wel goed.

Hier groeit het spul lekker door 
wat ik o.a. dit jaar heb zijn aardbeien, frambozen, tomaten, paprika, courgette, komkommer, worteltjes, radijsjes, sla enz...
de eerste aardbeien bloempjes beginnen te komen.

Ook bij de tomaatjes komen de eerste knopjes al.

wat ik o.a. dit jaar heb zijn aardbeien, frambozen, tomaten, paprika, courgette, komkommer, worteltjes, radijsjes, sla enz...
de eerste aardbeien bloempjes beginnen te komen.

Ook bij de tomaatjes komen de eerste knopjes al.

-
lianneke
- 5-sterren

Beetje uit de richting, jammer.monster schreef: Is in Lent bbj Nijmegen. Zit ook een museum bij. Heel leuk.
- Angelique
- 5-sterren

De piepers die we zelf geplant hebben komen voorzichtig op. De piepers die nog in het gehele land verstopt zaten komen enthousiast op (honderd plantjes is niks). Volgens mij heb ik straks voor half Vlagwedde piepers op het land staan 
Meldt zichAngelique schreef: De piepers die we zelf geplant hebben komen voorzichtig op. De piepers die nog in het gehele land verstopt zaten komen enthousiast op (honderd plantjes is niks). Volgens mij heb ik straks voor half Vlagwedde piepers op het land staan![]()
- -Annemarie-
- 5-sterren

klikAngelique schreef: De piepers die we zelf geplant hebben komen voorzichtig op. De piepers die nog in het gehele land verstopt zaten komen enthousiast op (honderd plantjes is niks). Volgens mij heb ik straks voor half Vlagwedde piepers op het land staan![]()