Hoe bewust ben jij?

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Hoe bewust ben jij?

El_Kato
5-sterren
5-sterren

Bericht door El_Kato »

Ja en nee.... ik ben er niet zo heel erg mee bezig maar zet wel bewust geen data van vakantie ofzo op internet. Ik plaats ook geen (negatieve/minder leuke) verhalen over dieren/mensen die ze hier zouden kunnen teruglezen. Ik zit eigenlijk alleen op BP, heb wel een FB account maar doe daar weinig mee. Twitter en andere dingen doe ik al helemaal niet.

N.a.v. het andere topic heb ik op FB gekeken naar die dodenlijst van BP en dat is wel echt raar.... ik snap dat gedrag niet zo goed en snap ook de lol voor de persoon die dat bijhoud niet zo goed....  :-\
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

zurca schreef: Ik ben me er zeer zeker wel van bewust dat wat ik op internet zet door een ieder gelezen kan worden. Zo heb ik wel een facebookaccount maar ben daar amper aktief. Er staan wat foto's op maar ik schrijf bijna niet over wat/waar/wie zeg maar.

Dat er personen zijn die op een forum als BP "informatie" komen halen om daar hun eigen FB mee te vullen, ik heb daar geen worden voor. Wat voor sneu leven zal zo iemand hebben.
Zo las ik hier ergens dat er ook iemadn is die op FB bijhoudt hoeveel honden hier op BP komen te overlijden....echt bizar vind ik dat. :-X
Ik vermoed zomaar dat het om dezelfde mentale k*tjes rozenwater gaat. Blijkbaar geven ze zo inhoud aan hun leven. Met zulke mensen kun je alleen maar hoofdschuddend medelijden hebben.
jasmijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door jasmijn »

Ik ben vrij bewust dat mensen dingen van je kunnen misbruiken, je hoeft het alleen maar op een apparaat met internet verbinding te zetten en er kunnen al helen naren dingen mee gedaan worden  :-X

Mensen die zo laf zijn als deze persoon op fb zijn gewoon echt heel zielig vooral als ze mensen proberen te pakken op hun zwakheiden zo als aangeboren beperkingen  ::)

het bewijs dat ze eigenlijk niks echt slechts kan vinden uit zich vooral in al die persoonlijke aanvallen, ze is net een drammend kind wat niet haar zin krijgt  :-X
Het lijkt me wel moeilijk om aan het *ikmoetgelijkkrijgen* syndroom te lijden  :-\ vooral als je het op neemd tegen mensen die liever zelf na denken dan de meuten volgen  ;)
Arme vrouw wat heeft ze het toch zwaar  :'(  liever al mijn "gebreken" dan een dag in zo'n zwartgallig hoofd te moeten wonen  :Flush:

Over die doden lijst, ik sta er 2 keer in met het zelfde dier 8)
Zo als ze leefde werd ze ook herdacht, dubbel zo veel als de rest  :biggrin2:
Kallista
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kallista »

Inderdaad zielig, get a life  ;)
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

WTF?  :o
Ook een dodenlijst?
Tjonge

Tja sommige mensen hebben het nodig om andere mensen finaal de grond in te stampen om zich beter te voelen over zichzelf. Andere hoeven dat niet die doen zelf dingen waardoor ze zich goed voelen over zichzelf.
Esther Q
5-sterren
5-sterren

Bericht door Esther Q »

Deze is trouwens wel leuk gerelateerd aan dit topic, voor de Eckhart Tolle liefhebbers :)
Jantina
5-sterren
5-sterren

Bericht door Jantina »

Heb deze persoon ook maar eens opgezocht. Schrok er wel van. Beetje akelig...
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

De mensen die zich bewust zijn van de openbaarheid, zijn deze zich ook bewust van de (on)veiligheid van webwinkels? 4 dagen geleden plaatste de consumentenbond nog dit artikel: http://www.consumentenbond.nl/actueel/n ... nkels-lek/
Ik stond er wel van te kijken dat zoveel grote webwinkels lek zijn  :o
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

dinky89 schreef: De mensen die zich bewust zijn van de openbaarheid, zijn deze zich ook bewust van de (on)veiligheid van webwinkels? 4 dagen geleden plaatste de consumentenbond nog dit artikel: http://www.consumentenbond.nl/actueel/n ... nkels-lek/
Ik stond er wel van te kijken dat zoveel grote webwinkels lek zijn  :o
Ja, daar stond ik ook van te kijken.
Niet voor niets heb ik trouwens een hotmail account voor webwinkels. Scheelt een berg reclame in mijn inbox die ik dagelijks gebruik.
Ik vul verder alleen de gegevens in die verplicht zijn. En de gegevens die ook in het telefoonboek zouden kunnen staan.
Ronald
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ronald »

Hope schreef: Ja, daar stond ik ook van te kijken.
Niet voor niets heb ik trouwens een hotmail account voor webwinkels. Scheelt een berg reclame in mijn inbox die ik dagelijks gebruik.
Ik vul verder alleen de gegevens in die verplicht zijn. En de gegevens die ook in het telefoonboek zouden kunnen staan.
Daarom gebruik ik voor elke webwinkel een andere email-alias. En op het moment dat dus webshop 1 gekraakt wordt, is alleen mijn emailaccount van die webshop gekraakt. En niks meer.
Als er dan ineens veel spam binnenkomt, gooi ik gewoon die email-alias weg  :P
Laura2004
5-sterren
5-sterren

Bericht door Laura2004 »

Ik ben me daar dus helemaal niet bewust van,  van die onveiligheid bij webwinkels en wordt ook overspoeld met spam.  Het komt wel allemaal in mijn ongewenste mail terecht maar toch. Ik geef overal hetzelfde emailadres op...
Ik ben echt een nitwit vwb de digitale wereld, ik had het daar laatst nog over dat je je dat eigenlijk tegenwoordig niet meer kan veroorloven.
Laatst gewijzigd door Laura2004 op ma 04 mei 2015, 23:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Neally
5-sterren
5-sterren

Bericht door Neally »

Ik gebruik zelfs mijn echte naam niet bij webwinkels.
me and my boys
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door me and my boys »

Jantina schreef: Heb deze persoon ook maar eens opgezocht. Schrok er wel van. Beetje akelig...
nou word ik toch wel nieuwsgierig wie dat is op fb
doranto
5-sterren
5-sterren

Bericht door doranto »

Me and my boys! schreef: nou word ik toch wel nieuwsgierig wie dat is op fb
Volgens mij deze: https://www.facebook.com/ester.peres.54 ... ef=message
me and my boys
5-sterren
5-sterren
Contacteer: