De lente is begonnen.. Tussenteenontstekingen
Moderator: Lizzy
Re: De lente is begonnen.. Tussenteenontstekingen
Het is weer net zo slecht als toen ikde laatste keer Tequila heb laten volspuiten met prednison en ab. Ik zat er gisteren ook eventjes doorheen met hem. Ik ga naar aanleiding van een nieuwsbrief van dr Becker toch de quercitine, bromelain en papain proberen. En ik denk dat ik Tequila vandaag ook helemaal ga wassen. Hij heeft inmiddels ook een lekkere smetplek in zijn lies (tussen zijn ballen en lies, een lekker broeierige plek).
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Ohw, arme Tequila
Beterschap!!
Beterschap!!
Wat een drama
[quote="yara2013"]
Wat een drama
Wat een drama
Ok, ik had van mijn da begrepen dat het is om het gisten te stoppen. Maar misschien dat het dan meer doet dan alleen dat.Hope schreef: Nelson testte negatief op gisten en positief op bacteriën en toch is dit de enige shampoo die echt fijn werkt.
bij nelson ruikt het ook niet muf?
Maar fijn dat het bij nelson alsnog werkt, want dat geeft weer een optie voor tequila.
Bij yara werkt het ook goed en snel.
Gelukkig heb ik het bijna nooit meer nodig.
Wat een hopeloze vreselijke toestand Laura 
Ik hoop dat de quercitine, bromelain en papain aan gaan slaan!
Ik hoop dat de quercitine, bromelain en papain aan gaan slaan!
[quote="yara2013"]
Wat een drama
Wat een drama
Teki's achterpoot[emoji22]

Maar wat waren de klachten precies bij deze hond? Want mijn reguliere dierenarts gaf aan dat apoquel voornamelijk effectief is tegen jeukklachten. En dat is precies wat Teki niet heeft. Hij heeft geen jeuk, hij sopt zijn tenen zodra de bulten ontstaan en ik denk eerder dat deze bulten onder druk staan en pijnlijk zijn en dat hij daarom gaat soppen.vagebond schreef: Vreselijk zeg, wat ziet dat eruit. Heb hier een westieklantje die op de Apoquel staat. Zat onder de plekken. Ze is van de week geweest, onherkenbaar, geen plekken meer, ook niet tussen de voeten. Mooie vacht. Hond blij, baasje blij. Inmiddels staat ze zo'n 3 maanden erop. Ik zou het in je achterhoofd houden, dit is ook geen doen zeg. Sterkte ermee, Ingrid
-
sella
Soppen is hier wel met jeukende pootjes.
Het soppen is hier totaal niet extreem, hij begint met soppen/likken als het zo erg is als nu. Jeuk is bij hem niet het probleem.
Wat niet betekent dat ik de apoquel niet wil proberen, maar ik weet niet of ik daar nu mee zou moeten beginnen.
Apoquel, zo zegt de dermatoloog waar ik met Nelson kom, blokkeert het jeukgevoel. Dus ik vrees dat het 0,niks gaat doen voor een hond zonder jeuk.
Weet je? Ik zou ook van alles gaan proberen. Want je moet gewoon íets. Dit is niet te doen zo.
Haal anders eens een kilo van dat voer en kijk of het gegeten wordt. En anders ga je over op 1 diersoort die ze al wel gehad heeft. Maar gewoon 1 soort en dat eens een paar weken volhouden.
Honing zou ik ook doen, maar let op dat ze het er niet af gaat likken en het daardoor nog natter wordt.
Jemig. Je krijgt er toch al tranen van in je ogen als je de foto's ziet, en dan is het nog niet eens 'in het echt'.
De shampoo komt voor elkaar!
Weet je? Ik zou ook van alles gaan proberen. Want je moet gewoon íets. Dit is niet te doen zo.
Haal anders eens een kilo van dat voer en kijk of het gegeten wordt. En anders ga je over op 1 diersoort die ze al wel gehad heeft. Maar gewoon 1 soort en dat eens een paar weken volhouden.
Honing zou ik ook doen, maar let op dat ze het er niet af gaat likken en het daardoor nog natter wordt.
Jemig. Je krijgt er toch al tranen van in je ogen als je de foto's ziet, en dan is het nog niet eens 'in het echt'.
De shampoo komt voor elkaar!
Hij heeft net weer een voetenbadje gehad en ik heb er honingzalf op gesmeerd. Ik ga boodschappen doen en hij heeft een kap om dan kan het goed intrekken. Hij vindt de kap gelukkig niet erg, dat is het enige dat hij niet erg vindt, verder is hij goed getraumatiseerd door al dat gedoe aan zijn poten. Dat breekt me soms ook op. Dat hij hele ochtenden voor mij op de vlucht is vanwege het gerommel aan zijn poten en het toedienen van sommige medicatie (met spuitje onder zijn tong)[emoji17]
Goed idee idd een kilo van dat voer proberen, dat ga ik idd doen. Ze hebben eend en hert, ik ga beiden denk ik bestellen en proberen. Hij heeft beide vleessoorten nooit gehad