zimba update pag 8/14/16/20
Moderator: Lizzy
Re: zimba update pag 6
Ik schrik ervan

Jeetje Ellen, wat een ellende. Ik duim heel erg hard mee hoor.
Oh shit meis! Sterkte, geen overhaaste beslissingen nemen 
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
we zijn weer thuis....
zimba heeft dan die Cauda Equina en behoorlijke spondylose..
doordat zimba tijdens de narcose kreunde met omdraaien zijn ze heel zn rug na gegaan en zo zagen ze dus een massa in zn longen...
hernia s ed doen er niet meer toe....
ik heb gekozen voor geen verder onderzoek meer.. geen scan s, aanprikken opereren ed....
het enig wat ik niet wil is dat ie pijn heeft of benauwd is... dat wil ik niet dat verdiend mn jongen niet...
dus ik heb extra meds gehaald, gaat ie achteruit mag ik direct langskomen.... heb iig een afspraak voor een rontgen van zn longen omdat ik pertinent niet te laat wil zijn.....
hij krijgt vanaf nu alles ..... ik zal hem zo ontzettend verzieken met aandacht ed.... eten mag ie wat ie wil....
hij valt zo enorm af dat dat ook geen drol meer uitmaakt...
denken dat ie nog krap een maand of 2 heeft...
mn leven stort op dit moment even in.... t is gewoon ongelooflijk... niet te bevatten..
mn ventje die moet ik straks missen... mike moet straks van zn grootste vriend afscheid nemen... danny ook
wat doe ik in godsnaam verkeerd? ik weet het echt niet....

zimba heeft dan die Cauda Equina en behoorlijke spondylose..
doordat zimba tijdens de narcose kreunde met omdraaien zijn ze heel zn rug na gegaan en zo zagen ze dus een massa in zn longen...
hernia s ed doen er niet meer toe....
ik heb gekozen voor geen verder onderzoek meer.. geen scan s, aanprikken opereren ed....
het enig wat ik niet wil is dat ie pijn heeft of benauwd is... dat wil ik niet dat verdiend mn jongen niet...
dus ik heb extra meds gehaald, gaat ie achteruit mag ik direct langskomen.... heb iig een afspraak voor een rontgen van zn longen omdat ik pertinent niet te laat wil zijn.....
hij krijgt vanaf nu alles ..... ik zal hem zo ontzettend verzieken met aandacht ed.... eten mag ie wat ie wil....
hij valt zo enorm af dat dat ook geen drol meer uitmaakt...
denken dat ie nog krap een maand of 2 heeft...
mn leven stort op dit moment even in.... t is gewoon ongelooflijk... niet te bevatten..
mn ventje die moet ik straks missen... mike moet straks van zn grootste vriend afscheid nemen... danny ook
wat doe ik in godsnaam verkeerd? ik weet het echt niet....
-
Roef & Hidde
- 5-sterren

Re: zimba update pag 8
ik weet even niet wat ik zeggen moet

-
hannabelgje
- 5-sterren

Jeetje meid! Sterkte zeg 
Oh lieverd ik weet helaas zo ontzettend goed hoe je je nu moet voelen....je wereld stort in!
Meis je hebt niets verkeerd gedaan, helaas hebben onze lieve schatten niet het eeuwige leven en gaan ze zelden op ouderdoms leeftijd zomaar in hun slaapje dood....
Ik hoop zo dat jullie nog een fijne tijd hebben samen! Stop hem lekker onder de pijnstillers, en vooral zelf goed naar hem kijken, jij kent hem, je leest hoe hij zich voelt. Je zult niet te laat zijn meis.
Verwen hem lekker en huil lekker met je gezicht in zijn vacht, het zal je troosten.
Ik hoop dat het nog een tijd duurt voor Zimba zijn grote liefde Gina zal gaan opzoeken
Hele dikke knuffel!
Meis je hebt niets verkeerd gedaan, helaas hebben onze lieve schatten niet het eeuwige leven en gaan ze zelden op ouderdoms leeftijd zomaar in hun slaapje dood....
Ik hoop zo dat jullie nog een fijne tijd hebben samen! Stop hem lekker onder de pijnstillers, en vooral zelf goed naar hem kijken, jij kent hem, je leest hoe hij zich voelt. Je zult niet te laat zijn meis.
Verwen hem lekker en huil lekker met je gezicht in zijn vacht, het zal je troosten.
Ik hoop dat het nog een tijd duurt voor Zimba zijn grote liefde Gina zal gaan opzoeken
Hele dikke knuffel!
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Ohw, wat ontzettend verschrikkelijk

Je doet niets verkeerd, Zimba wilde jullie gewoon niet laten merken dat hij zo slecht was
Zonder die hernia e.d. had je het waarschijnlijk niet eens geweten van zijn longen..
Geef Zimba maar een knuffel van mij en ik wens jullie allemaal een goede en zo gezond mogelijke tijd toe om lekker van elkaar te genieten

Je doet niets verkeerd, Zimba wilde jullie gewoon niet laten merken dat hij zo slecht was
Geef Zimba maar een knuffel van mij en ik wens jullie allemaal een goede en zo gezond mogelijke tijd toe om lekker van elkaar te genieten
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
vreselijk.... kan gewoon ff niet stoppen met huilen..wat een ellende is dit..Danny schreef:
Hele dikke knuffel!
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Och Ellen 
Je mooie lieve knappe Zimba!!
Geniet van elke seconde! Geef hem een dikke knuffel van me en van z'n vriendinnetje Boomer!!
Je mooie lieve knappe Zimba!!
Geniet van elke seconde! Geef hem een dikke knuffel van me en van z'n vriendinnetje Boomer!!
-
nikèdog2000
- 5-sterren

ellen wat vreeselijk
ik huil met je mee
ik huil met je mee
Huil ook met je mee! Wat een ellende,wat vreselijk!
verr....wat een rotuitslag..........wat een ellende voor jullie.......ik kan niet meer doen dan je een knuffel sturen........geniet toch nog van je kanjer en idd verwen hem nog maar meer dan je altijd al hebt gedaan (als het nog kan) hij heeft bij jullie een gouden nest en het zal hem ook nu aan niks ontbreken. Sterkte
Geen woorden te vinden. Heel veel sterkte en hopelijk hebben jullie nog zo veel mogelijk mooie momenten.