Klopt ik zag in verhouding veel flexlijnen.Fenixjuh schreef: Mijn trainster gaf aan dat de gemiddelde bezoeker met hond daar met flexlijn loopt ::)
Als jij daar je hond niet aan wil blootstellen, zou ik hem thuislaten, maar als jij denk dat het een goed idee is, mag dat natuurlijk ;)
animal event
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Lil
Re: animal event
- janninneee
- 5-sterren

- Contacteer:
ik heb zon irritante keffer die gaat blaffen als een hond te dicht in de buurt komt
meestal roep ik dan dat ze bijt
wat absoluut niet zo is! maar dan roepen ze vaak wel hun hond terug 
Ik ga ook eens langs om te kunnen vergelijken met de beurzen hier in België. Zover is het niet en ben wel eens benieuwd.
Ik ga alleen en zonder honden.
Met lijkt me niet zo verstandig.
Ik ga alleen en zonder honden.
-
Lil
Het is heeeeeel leuk! Heel veel demo's en veel te koop. Ook workshops. Niet alleen hond ook paard en ook nog wat kat en kleine dieren. De dag is zo om.DRK schreef: Ik ga ook eens langs om te kunnen vergelijken met de beurzen hier in België. Zover is het niet en ben wel eens benieuwd.
Ik ga alleen en zonder honden. :-\ Met lijkt me niet zo verstandig.
Op de beurzen hier in België ben je rond op een uurtje, dus ik heb goede hoopLil schreef: Het is heeeeeel leuk! Heel veel demo's en veel te koop. Ook workshops. Niet alleen hond ook paard en ook nog wat kat en kleine dieren. De dag is zo om.
Ik kan helaas maar blijven tot 13:00 wegens nog verdere afspraken nu vrijdag. Maar dan weet ik het voor volgend jaar om terug te keren en meer tijd uit te rekken. Zou het vanaf 10:00 al druk zijn op vrijdag?
-
Lil
Het is buiten en 1 uur heb je al nodig als je zonder te kijken overal langs loopt.DRK schreef: Op de beurzen hier in België ben je rond op een uurtje, dus ik heb goede hoop :)
Ik kan helaas maar blijven tot 13:00 wegens nog verdere afspraken nu vrijdag. Maar dan weet ik het voor volgend jaar om terug te keren en meer tijd uit te rekken. Zou het vanaf 10:00 al druk zijn op vrijdag?
Het zullen alleen de hondendingen die me interesseren... Niet zoveel op met paarden en andere dierenLil schreef: Het is buiten en 1 uur heb je al nodig als je zonder te kijken overal langs loopt.
-
Lil
Deels zul je daar langs moeten lopen of je kijkt is aan jou. Ik heb mensen gehoord die zich behoorlijk op de omvang hadden verkeken. Meerdere ringen met tegelijkertijd meerdere demo's of workshops en dan praat ik alleen over hond.DRK schreef: Het zullen alleen de hondendingen die me interesseren... Niet zoveel op met paarden en andere dieren :-[
het is inderdaad heel veel hond, dan paard en daarna de andere dieren.
Je zal je tijd van 10-13 nodig hebben om alleen al te zien wat je echt wilt zien.
Je zal je tijd van 10-13 nodig hebben om alleen al te zien wat je echt wilt zien.
Ik heb het al van velen gehoord, maar helaas niets aan te doen
Ik moet in de vooravond werken. Zaterdag heb ik training, dan workshop te geven. Zondag geef ik les.
Veel te druk weeral en toch willen gaan
Ik moet in de vooravond werken. Zaterdag heb ik training, dan workshop te geven. Zondag geef ik les.
Veel te druk weeral en toch willen gaan
ik heb besloten om haar (onze hond) niet mee te nemen. en eerst eens te kijken wat er zoal te doen is en dan kan ik volgend jaar zien of dat ik nog een keer ga en of ik haar dan meeneem. ik had ondertussen al wel de tip gekregen om zelf water mee te nemen voor de hond want uit de bakjes die er staan drinken alle honden! beter voorkomen....
maar ik neem haar dus niet mee dus dat hoef ik niet te doen dan
ik ben er nog nooit geweest dus ben wel benieuwd!
veel plezier voor iedereen die nog gaat dit weekend!
maar ik neem haar dus niet mee dus dat hoef ik niet te doen dan
ik ben er nog nooit geweest dus ben wel benieuwd!
veel plezier voor iedereen die nog gaat dit weekend!
- janninneee
- 5-sterren

- Contacteer:
Onze buit van vandaag 

- janninneee
- 5-sterren

- Contacteer:
Wij hebben ons prima vermaakt! En de hondjes ook!Lil schreef: Goede buit! Hoe was het verder?
Lekker kunnen zwemmen! Allemaal aandacht!
Men varken