animal event

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: animal event

Lil

Bericht door Lil »

Fenixjuh schreef: Mijn trainster gaf aan dat de gemiddelde bezoeker met hond daar met flexlijn loopt  ::)
Als jij daar je hond niet aan wil blootstellen, zou ik hem thuislaten, maar als jij denk dat het een goed idee is, mag dat natuurlijk  ;)
Klopt ik zag in verhouding veel flexlijnen.
janninneee
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door janninneee »

ik heb zon irritante keffer die gaat blaffen als een hond te dicht in de buurt komt :P meestal roep ik dan dat ze bijt :D wat absoluut niet zo is! maar dan roepen ze vaak wel hun hond terug :D
DRK
1-ster
1-ster

Bericht door DRK »

Ik ga ook eens langs om te kunnen vergelijken met de beurzen hier in België. Zover is het niet en ben wel eens benieuwd.

Ik ga alleen en zonder honden.  :-\ Met lijkt me niet zo verstandig.
Lil

Bericht door Lil »

DRK schreef: Ik ga ook eens langs om te kunnen vergelijken met de beurzen hier in België. Zover is het niet en ben wel eens benieuwd.

Ik ga alleen en zonder honden.  :-\ Met lijkt me niet zo verstandig.
Het is heeeeeel leuk! Heel veel demo's en veel te koop.  Ook workshops. Niet alleen hond ook paard en ook nog wat kat en kleine dieren. De dag is zo om.
DRK
1-ster
1-ster

Bericht door DRK »

Lil schreef: Het is heeeeeel leuk! Heel veel demo's en veel te koop.  Ook workshops. Niet alleen hond ook paard en ook nog wat kat en kleine dieren. De dag is zo om.
Op de beurzen hier in België ben je rond op een uurtje, dus ik heb goede hoop :)

Ik kan helaas maar blijven tot 13:00 wegens nog verdere afspraken nu vrijdag. Maar dan weet ik het voor volgend jaar om terug te keren en meer tijd uit te rekken. Zou het vanaf 10:00 al druk zijn op vrijdag?
Lil

Bericht door Lil »

DRK schreef: Op de beurzen hier in België ben je rond op een uurtje, dus ik heb goede hoop :)

Ik kan helaas maar blijven tot 13:00 wegens nog verdere afspraken nu vrijdag. Maar dan weet ik het voor volgend jaar om terug te keren en meer tijd uit te rekken. Zou het vanaf 10:00 al druk zijn op vrijdag?
Het is buiten en 1 uur heb je al nodig als je zonder te kijken overal langs loopt.
DRK
1-ster
1-ster

Bericht door DRK »

Lil schreef: Het is buiten en 1 uur heb je al nodig als je zonder te kijken overal langs loopt.
Het zullen alleen de hondendingen die me interesseren... Niet zoveel op met paarden en andere dieren  :-[
Lil

Bericht door Lil »

DRK schreef: Het zullen alleen de hondendingen die me interesseren... Niet zoveel op met paarden en andere dieren  :-[
Deels zul je daar langs moeten lopen of je kijkt is aan jou. Ik heb mensen gehoord die zich behoorlijk op de omvang hadden verkeken. Meerdere ringen met tegelijkertijd meerdere demo's of workshops en dan praat ik alleen over hond.
Mijati
4-sterren
4-sterren

Bericht door Mijati »

het is inderdaad heel veel hond, dan paard en daarna de andere dieren.
Je zal je tijd van 10-13 nodig hebben om alleen al te zien wat je echt wilt zien.
DRK
1-ster
1-ster

Bericht door DRK »

Ik heb het al van velen gehoord, maar helaas niets aan te doen :(
Ik moet in de vooravond werken. Zaterdag heb ik training, dan workshop te geven. Zondag geef ik les.
Veel te druk weeral en toch willen gaan  :)
Diana02
1-ster
1-ster

Bericht door Diana02 »

ik heb  besloten om haar (onze hond) niet mee te nemen. en eerst eens te kijken wat er zoal te doen is en dan kan ik volgend jaar zien of dat ik nog een keer ga en of ik haar dan meeneem. ik had ondertussen al wel de tip gekregen om zelf water mee te nemen voor de hond want uit  de bakjes die er staan drinken alle honden! beter voorkomen....
maar ik neem haar dus niet mee dus dat hoef ik niet te doen dan  ;)
ik ben er nog nooit geweest dus ben wel benieuwd!
veel plezier voor iedereen die nog gaat dit weekend!
janninneee
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Onze buit van vandaag Afbeelding
Lil

Bericht door Lil »

Goede buit! Hoe was het verder?
janninneee
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Lil schreef: Goede buit! Hoe was het verder?
Wij hebben ons prima vermaakt! En de hondjes ook!
Lekker kunnen zwemmen! Allemaal aandacht!

Men varken
Afbeelding
Lil

Bericht door Lil »

O heerlijk!

Plaats reactie